2015. október 29., csütörtök

Váratlan, 3.rész

- Igazán? – kérdezte a szőke mit sem sejtve, az átlagosnál némileg flörtölősebb hangnemben.
- Ja. Tudod, ketteske lábai igen távol álltak egymástól, nyilvánvaló volt, hogy balra csinál egy induló cselt, hisz a lábfeje ebbe az irányba állt. Későn mozdultál, természetesen bevetted a cselt és jól lekésted a dobását. De nagyon. Ember, már elengedte a labdát, mikor ugrottál.
- Azt a ku… - csodálkozott egyes, de a másik srác közbevágott.
- Ez várható volt – jelentette be nagyképűen. Mi az, hogy ketteske?
- Ez lennél te – válaszoltam vigyorogva.
- Miért én vagyok a kettes? – érdeklődött, felteszem az a meghatározhatatlan méretű egója nem volt képes megérteni, hogy orozhatták el előle az egyes posztot.
- Mert ő az egyes mutattam a haverjára, csak, hogy húzzam őket még egy kicsit.
- Jó, de miért?
- És egyáltalán, mi alapján? – szólt bele a másik érintett.
- Az mindegy. Semmiben nem vagy előttem legyintett kettes lazán.
- Bizonyára azért, mert én vagyok a legjóképűbb, a legokosabb, a legszexibb - sorolta a szőke, figyelmen kívül hagyva barátja beszólását.
- Vagy, mert téged láttalak meg először vontam vállat, kettes pedig elégedett bólintással nyugtázza a félreértést.
- Remek. A rajzot elviszem – vette ki a kezemből a művemet, majd elsétál.
- Még be se fejeztem – dünnyögtem halkan, de mégis meghallja.
- Nem csinálhatsz ilyet, a beleegyezésünk nélkül – lengette meg a lapot az arca előtt.
- Én beleegyezem – vágta rá azonnal a szőke.
- Efelől nem volt kétségem fintorogtam, mire rám mosolyogott.
- Wyatt Rowen vagyok. Ez a nyomorék meg itt a legjobb haverom, Keaton Enoch – zavarta le a bemutatkozást a szőke, ezek szerint Wyatt Rowen névre hallgat.
- Nekem mindig is egyes és kettes maradtok – vigyorogtam rá gúnyosan, majd intettem nekik és hazaindultam.
Nem igazán terveztem, hogy két szépfiúval töltöm az estét, már ez a kevéske is sok volt belőlük.
- Mi a neved? – szólt utánam Wyatt.
- Royce Princeton – feleltem, bár nem igazán akartam megosztani ezt velük, de tudtam, úgyse hagyná annyiban.
- Hé, hercegnő, itt hagytad a ceruzád! lépkedett utánam Keaton az említett darabbal, mire idegesen forgattam a szemem.
- Nagyon elmés poén – utaltam az általa rám ragasztott becenévre.
- Te, Roycy! Véletlenül nem Encohék szomszédja vagy? – merengett a szőke, tettetett elgondolkodással. Bizonyára pontosan tudták a választ. Kicsi város, sok pletyka.
- Lásd be, a hercegnő még mindig jobb, mint a Roycy suttogta nekem Keaton, mire arrébb hessegettem a kezemmel.
- Fogalmam nincsen, ki a szomszédom, pár órája érkeztem, de az arcotok elnézve, nincs akkora szerencsém, hogy tévedj – vágtam egy pofát.
- Hát, akkor én most közlöm veled. Szomszédok vagyunk – nézett rám titokzatosan Keaton, Wyatt pedig rám kacsintott. Mibe kerültem én?
- Hurrá! – lelkesedtem ironikusan, távolról sem kitörő örömmel.
- Úgy szintén – biccentett Keaton, majd a saroknál lefordult, Wyatt pedig követte.
- Holnap találkozunk – intett az utóbbi. Ó, ne! Mi van holnap? Suli. Mi más?

Következő rész:
Előző rész:

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése