2015. november 17., kedd

Egy nap, majd talán..., 4.rész

Arra ébredtem, hogy egy izmos kar erősen szorít magához. Louis a nyakamba lihegett, lábaink összegabalyodtak, tenyerét a hasamon nyugtatta.
A szívem hevesen vert, ezért – a szívroham általi elhalálozás végett – megpróbáltam kiszabadulni. Mondanom sem kell, hogy nem sikerült, sőt. Az egyetlen eredmény az lett, hogy még jobban magához húzott, és maga alá passzírozott.
Francba! Nagyon kellett pisilnem.
- Jenny? Miért nem maradsz végre nyugton? – Még volt pofája kérdőre vonni.
- Ki kell mennem a mosdóba – informáltam pironkodva, hátha ez elég indok neki, hogy elengedjen.
- Visszajössz? – kérdezte, és hangja igencsak kétségbeesetten csengett, mintha attól félne, elszököm. Mintha lenne hova. Bizonyára még rosszul volt.
- Miért ne jönnék?
- Mit tudom én, rájöttél, hogy unalmas engem szitterkedni – vonogatta a vállait csukott szemmel.
- Még nem jutottam el idáig – suttogtam, mire felém pillantott.
- Akkor?
- Persze – ígértem, de mikor felálltam, nem engedte el azonnal a kezemet.
Egy nagyon sápadt, leharcolt lány meredt vissza rám a tükörből. A fejemben számtalan gondolat kavargott, a szakításuk, az esténk, mindaz, amiket mondott nekem.
Állandóan bókolt, a maga részeg és béna módján, de mégis.
Hangoztatta, hogy csak én állok igazán mellette.
Szakított a barátnőjével. (Itt persze nem szerepel az ok, nem is valószínű, hogy az én lennék)
Együtt aludtunk.
Sajnos arra kellett jutnom, hogy a szavait és tetteit jórészt befolyásolta a némileg illuminált állapota.
- Jenny? – kopogott az ajtón Louis, Azt hittem, már rég visszaaludt. Te jó ég, hányni jött?
- Igen?
- Minden rendben? – érdeklődött, hangja aggodalmasnak tűnt.
- Persze. Miért?
- Már vagy fél órája bent vagy.
- Komolyan? – ámultam.
- Aha. – hallottam fáradt hangját. Még egyszer utoljára a tükörbe néztem.
- Bocsi – léptem ki az ajtón.
- Nem gond, csak nem tudtam, mi van.
Hát igen. Louis nem tagja azon mázlis emberek csoportjának, akik nem ismerik a másnaposság fogalmát.
Tény és való, hogy még így is káprázatosan festett. Bár haja izzadtan tapadt a tarkójára, és gyönyörű szemei alatt hatalmas karikák éktelenkedtek. A falnak támaszkodva állt, gyűrött pólóban, zsebre dugott kézzel.
- Nagyon fáj a fejem. Gyere, Jenny, aludjunk – húzott maga után, majd elterültünk és ő azonnal álomba is merült.
Alig egy óra elteltével én ismét ébren hánykolódtam. Ezúttal nem láncolt magához, így könnyűszerrel meglóghattam az ágyból.
Találtam pár tojást, meg egy egész szem hagymát a konyhában, így nekiálltam a tápláló reggeli elkészítésének.
- Hm, jó illata van – jelent meg Louis, kezei megint lezseren a nadrágjának zsebében voltak, és már lényegesen jobban nézett ki.
- Rántotta – mondtam, a már amúgyis nyilvánvalót.
- Segítsek? – kérdezte mellém lépve, karja az enyémhez simult.
- Nem kell, köszi. Tényleg. Boldogulok – érveltem, bár szerintem csak hebegtem össze-vissza.
- Oksi – fogadta el a döntésem, helyet foglalva az egyik széken.
Hamarosan kész is lettem, és fogalmam sincs miért, de ezt be is jelentettem.
- Kész vagyok.
- Együnk – bólintott.
- Te előbb igyál – jutott eszembe, és adtam neki egy nagy pohár vizet, amit azonnal lehajtott.
- Köszönöm – mondta mélyen a szemembe nézve, és valahogy az az érzésem támadt, hogy ez nem csak víznek szólt, és nem is a reggelinek.

Következő rész:
Előző rész:

13 megjegyzés :

  1. Viiiiiiiiiiii imádoooom:$$$ mint eddig mindent xd de na nagyszeruen irsz :333 (akk is Keaton a BEST<3)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszöööönöm!!!:$$ Köszi:) Hamarosan Váratlan#11;)

      Törlés
  2. Válaszok
    1. Miért van az, hogy blogok/filmek/könyvek által egy csomószor szerelmes leszek és szívrohamot kapok, de a való életben még csak tetszeni se tetszett senki? #költőikérdés
      És Louis a lista elején áll ;)

      Törlés
    2. Én is igy gondoltam jó ideig, de aztán mégiscsak bejött az élet;)

      Törlés
  3. :) és pontosan hány éves voltál, mikor bejött? :))

    VálaszTörlés
  4. Imádom!!!! :3 :3

    VálaszTörlés