2015. november 30., hétfő

Sky Wondervood, 4.rész


- Már ne is haragudj, de mégis mit csinálsz itt?
- Én éppen... Várj, te mit csinálsz itt? - bámulok a női mosdóba toppanó fiúra.
- Pisilni jöttem - feleli összezavarodva.
- Szerintem rossz helyen jársz - mondom.
- Szerintem meg te jársz rossz helyen - vágja rá, szája huncut mosolyra húzódik.
Ez a harmadik nap, második szünete. Az alagsori WC csempézett padlóján ülök, hátamat a falnak vetve. Tegnap találtam ezt a helyet, és hamar rájöttem, hogy nagyon senki nem jár ide. Remek búvóhelynek ígérkezett. Egészen mostanáig.
- Dehogyis - rázom a fejem hevesen.
- Megnézted mi van kiírva az ajtóra? - kérdezi, meglep a hangjából áradó kedvesség. Semmi gúnyos, megvető hangnem, és úgy érzem, ez nem Skynak szól. Hanem nekem. Talán nem is tudja, ki vagyok.
- Persze, hogy meg. Egy női alak - vágom azonnal rá, de nyilvánvalóan fogalmam sincsen.
- Tévedsz. Az egy ízig-vérig pasi - nevet, lágy hangja egészen elkápráztat.
- Kizárt - ellenkezem a végsőkig.
- Sky Wondervood nem használ nyilvános mosdókat? Igen, ez lehet a gond - mereng magában. Bukta. Mégis tudja, ki vagyok.
- Tény, hogy nem elégszer - bólintok lemondóan, mire ismét felnevet.
- Heath Hoover vagyok - nyújtja a kezét, én pedig megragadom, hogy felhúzzon. Milyen jó neve van. Tetszik.
- Sky Wondervood.
- Igazán örültem ennek a kivételes találkozásnak, de...
- Te jó ég! Jön valaki! - kapok frászt, mert nem jönne ki túl jól, ha itt találnak egy fiúval, a férfi WC-ben.
- Gyere! - rángat be a az egyik fülkébe.
- Megőrültél?
- Nem igazán. Na - zárja be az ajtót.
- Miért bíznék benned? - fürkészem az arcát.
- Eddig sem dobtalak fel - vonja meg a vállát, amolyan nekem mindegy stílusban.
- Az egy dolog. Na, de mi van, ha pont arra vársz, hogy elnyerd a bizalmam, majd mikor tele lesz a mosdó, kilöksz?
- Ne gyártsd fölösleges összeesküvés elméleteket – forgatja a szemét nevetve.
- Lehet, hogy előre tudtad majd, hogy itt találsz. Talán pont miattad vagyok itt, te csalogattál ide – kapom a szám elé a kezem, meglepetést színlelve.
- Elárulnád azt is, hogy csináltam mindezt?
- Láthatatlan jeleket küldtél, melyekkel azt üzented, ide kell jönnöm – bizonygatom továbbra is.
- Lebuktam – hajtja le a fejét bűnbánóan.
Lényeg, ami a lényeg Heath igazából egész megbízhatónak tűnik. Bár most, életemben először úgy érzem, nem tudok benne tisztán olvasni. Vagy rajta. Róla. Nem olyan, mint Reid. Pedig ő sem egy könnyű eset.
Heathnek szőke haja van, az a sötétebb típus, hozzá pedig egyszerű barna szemei. Egy egyszerű farmert visel, színes pólóval. Bal fülében egy apró, fekete fülbevaló van, nyakában egy bőrlánc, mely a ruhája alatt végződik.
- Mi van, ha valaki benéz az ajtó alatt? - aggódom, mire azonnal felszalad a szemöldöke.
- Sky. Mi fiúk lényegesebben egyszerűbb teremtmények vagyunk, mint ti, lányok. Nem nézünk be a WC ajtaja alatt, csak azért, hogy rendesen elszigetelt körülmények között pletyizhessünk - magyarázza komolyan, míg én alig bírom visszafojtani a kitörő nevetésemet.
- És mi van, ha esetleg mégis bekukkant valaki?
- Akkor egész pontosan négy lábat fog látni. Engem még nem ismernek fel cipőről. Na, és téged?
- Sanszos - pillantok az arany strasszos bakancsomra.
- Rendben. Akkor csüccsenj fel a klotyóra. Én meg ideülök a földre. Így majd úgy tűnik majd, hogy csak egy lúzer lennék, aki a WC-ben tengeti a szabadidejét.
- Hé! - háborodok fel, tekintve, hogy pontosan ezt a lúzer tevékenységet űztem, mikor bejött.
- Bocs - nevet fel, beletúrva a hajába.
- Ah, nem gond - legyintek, majd várakozás teljesen ránézek.
- Mi van?
- Semmi - rázom a fejem.
Nagyon jó ez így. Valakivel, aki elfogad. Mármint Reid is elfogadott, de neki kellett egy-két perc. Vagy óra. Esetleg nap. Talán még most is ez az idő telik.
Heath valahogy más. 

Következő rész:
Előző rész:

6 megjegyzés :

  1. Király ☺☺☺nagyon szeretem a blogodat olvasni. 😊😊😊

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Fuu, köszönöm szépen!! ♡♡ iratkozz fel vagy szavazz bátran:33

      Törlés
  2. Lehet, hogy lesz még egy tagja a hárememnek... <3

    VálaszTörlés
  3. Imádom ^-^ Nagyon tetszik a blogod sok sikert a többihez :)

    VálaszTörlés
  4. Mikor lessz következő rész?..nagyon jò �� ♡♡☆<3

    VálaszTörlés