2015. december 16., szerda

Egy nap, majd talán..., 7.rész


- Azt hiszem, ideje volna hazamennünk - mondta Louis, hangja nyugodtságot hordozott, de mégis parancsolónak éreztem.
- De én nem akarok! - toporzékoltam, majd hirtelen megtorpantam. - Még nem is beszéltem Daviddel.
- Dehogynem, láttam - értetlenkedett, mire felszaladt a szemöldököm.
- Te követtél engem? - vontam kérdőre, mire egy pillanatra lefagyott, bizonyára éppen kifogásokat keresett.
- Nem! Csak úgy elrohantál akkor, és nem tudtam mi van - mentegetőzött azonnal, mire összehúztam a szemem.
- Tehát követtél.
- Mondtam, hogy nem!
- De azt is, hogy igen.
- Mi van?
- Jó, mindegy! - legyintettem, majd megindultam.
- Most hova mész? - szólt utánam érdeklődve.
- Megkeresem Davidet.
- De hiszen már beszéltél - értetlenkedett Louis.
- Igen, de nem arról, amiről kellett volna.
- Miért, miről kellett volna?
- Loláról - jelentettem ki teljes nyugodtsággal.
- Loláról? - kérdezett vissza, már nem is tudom, hanyadszorra.
- Persze. Ki másról?
- Én honnan tudjam? Miért kell neked Davevel Lolról beszélgetned?
Ahogy Louis kimondta a srác nevét, valahogy elöntött a melegség. Annyira laza volt, már az is, ahogyan mondott valamit. Mindig is ilyen volt.
- Jaj, Lu! Ti fiúk, olyan értetlenek tudtok lenni! - sóhajtottam lemondóan, mire felszaladt az egyik szemöldöke.
- Hát, akkor beavatnál? Kérlek - szavai kértek, de testhelyzete ismét parancsoló volt.
- Nem fogom elárulni Lola titkát - ráztam a fejem hevesen.
- Gyakorlatilag már megtetted - mosolyodott el halványan. Igazat mondott? Rájött volna?
- Nem is! - ellenkeztem azonnal.
- Gyere, hazaviszlek! - fogta meg a kezemet. Ujjai az enyémekre kulcsolódtak, meleg keze közrefogta az enyémet. Olyan biztonságban éreztem magam mellette. Hagytam, hadd húzzon maga után.
- Louis! Louis! - hallottam, ahogy valaki a nevén szólongatta. De jó lenne, ha David lenne az! Nem. Ez...
- Merry! - köszöntötte az érkezőt Louis, nem éppen kitörő lelkesedéssel, és erősebben megszorította a kezemet.
- Már el is mész? Csak most jöttél! - mondta mézes-mázos hangon Meredith, teljesen figyelmen kívül hagyva engem. Nyilván zavarta, hogy Louis velem volt. Vajon megint letagad majd engem?
- Hazaviszem Jennyt - jelentette ki Louis, mire határozottan kivirult az arcom. Ezt neked, Merry!
- Minek? - Meredith hangja csöpögött a megvetéstől.
- Kicsit többet ivott a kelleténél - pislantott rám kedvesen Louis, én pedig nagy szemeket meresztve bámultam vissza rá.
- Nem a te dolgod - vágta rá azonnal Meredith, mire Louis idegesen fordult vissza felé.
- Már, hogy a fenébe ne lenne az? - kérdezte, orrlyukai szinte füstölögtek. De jó szó. Orrlyuk. Tetszik.
- Nem kéne ennyit foglalkoznod vele.
- De igen. Ez csakis az én döntésem!
- Akkor sem jó, amit művelsz!
- Ugyan miért ne lenne az?
- Ő nem a barátnőd! Ez az, amit valahogy mindig elfelejtesz! - vitatkozott Meredith. Hm, igaza van, nem vagyok az. Érdekes ez a téma. Gyerünk, Louis! Erre mit lépsz?
- Így van. Jenny sokkal több annál - állt ki értem Louis, de hiába, nekem ez sem megfelelő válasz. Én a barátnője akartam lenni.
- Pedig a barátnőd akarok lenni - mondtam ki, amit magamban is gondoltam. 


Következő rész:
Előző rész:

10 megjegyzés :