2015. december 22., kedd

Váratlan, karácsonyi különkiadás, 4.rész (18.rész)


- Nagyjából mit pakoljak be? – érdeklődtem az ágyamon trónoló Wyattől. 
Tekintve, hogy ő már összecsomagolt, úgy döntött egyikünkkel tart és én lettem a szerencsés kiválasztott. Zay ugyebár alapból kiesett, mivelhogy egy; be se engedte volna a házába és kettő; fura lett volna. Keat úgy döntött, nagyfiú már, képes lesz egyedül is összecuccolni, és ha esetleg mégsem, akkor is itt vagyunk a szomszédban.
- Csak egy éjszakára megyünk. Amit jónak látsz – felelte szórakozottan Wyatt, ide-oda pillantgatva a szobámba.
- Kösz, a segítséget – forgattam a szememet, ő pedig nagylelkűen válaszolt valami szívesen szerűséget.
Mivel megbeszéltük, hogy nem ajándékozunk és tényleg csak két napról van szó, nem igazán kellett sokat pakolnom. Pár meleg ruha, tisztálkodó eszközök, papucs, és a párnám.

*Másnap*

- Azt minek hozod? – szúrta ki azonnal az óriás párnámat Keaton.
- Nem szeretem az idegen párnákat – közöltem úgy, mintha ez teljesen normális lenne. Tudtam én, hogy nem az, de mit zavarja egy párna?
- Lökött vagy – mondta és olyat tett, amit csak ritkán. A fejét csóválva felnevetett.
- Köszönöm – fintorogtam, természetesen úgy téve, mintha bókolt volna.
- Tehát, mi az úti cél? – jelent meg Zay, bőröndje gyakorlatilag hatszorosa volt az én párnám méretének.
- Mégis mit pakoltál te bele?  - akadékoskodott Keaton. Milyen remek, hogy ilyen beszédes ma…
- A könyveimet – válaszolta hasonló hangsúllyal Zay, mint én az előbb.
- Az feltétlenül szükséges ám – ironizált Keaton, de Wyatt leintette, valószínűleg azért, mert az ő táskája sem tűnt kisebbnek.
- Meg se kérdezem, te miket pakoltál bele – ingatta a fejét Keaton, majd beszállt az anyósülésre.
- Hé! Hé! Miért te ülsz ott? – Rajtam volt a sor, hogy szőrszálat hasogassak. Nekem édes mindegy volt, hol ülök, csak ne dönthessen ő először.
- Egyikőtök sem ül elöl! – jelentette be Wyatt, miután végzett a cuccaink csomagtartóba pakolásával.
- Miért is nem? – kérdeztünk vissza teljesen egyszerre.
- Azért, mert Zay nem szeret hátul ülni, rosszul lesz – magyarázta Wyatt. Ha ez csak egy kifogás, hogy maga mellé ültesse a lányt, akkor meg kell, hogy mondjam, elég béna.
- Legutóbb is jól bírta – mutatott rá az érv hibásságára Keaton, célozva a korábbi közös buliba menetre.
- Persze, mert az pár perces út volt. – Persze, hogy erre is volt ellenvetése.
- Zay? – fordultam az érintett irányába.
- Légyszi – mondta lesütött szemmel, amire már Keaton sem tudott nemet mondani.
- Akkor hova is megyünk? – vetettem fel újra a kérdést, mely mindannyiunkat foglalkoztatott, ha nem is annyira, mint engem, de egy kicsit biztosan.
Már mind a kocsiban ültünk, a boldog Wyatt a volánnál, én mögötte, mellettem a bosszús Keaton, elől a hányingerével küszködő Zaylee. Ismét kivételes társaságnak ígérkeztünk.
- Maenasba – érkezett meg végre a válasz Wyattól.
- A hegyekbe? – ámultam, mire Keaton vágott egy pofát. Azt a lenézős típust.
- Nyilván.
- Ez miért is olyan nyilvánvaló? – húztam össze a szemem, mire tovább játszotta a felsőbbrendűt.
- Karácsony van.
- És? – szólt közbe Zaylee is, aki a jelek szerint némileg legyűrte a rosszullétét. És a finom énjét.
-  Jaj, tudatlanok! Ilyenkor ez a jó, síelni, meg forró kakaót iszogatni a meleg kandalló előtt – ábrándozott Wy, mire egy emberként fordultunk felé, arcunk szín tiszta döbbenetről árulkodott.
- Ne mondd nekem, hogy Keat is ezeket a szavakat kereste! – fintorogtam.
- Én ugyan nem! – hárított az említett azonnal.
- Dehogynem, biztosan ezt akarta mondani! – nevetett jókedvűen Wyatt és hamarosan mi is csatlakoztunk hozzá.
- Szóval, miért pont Meanas?
- Van ott egy nyaraló házunk – magyarázta Wyatt.
- Inkább telelő – javítottam ki reflexből.
- Mi szoktunk ott nyaralni is – ellenkezett Wy.
- A hegyekben? – ámult Zaylee is.
- Persze – bizonygatta Wyatt, én pedig jobbnak láttam ráhagyni a dolgot.
Kibámultam az ablakon, és figyeltem a mellettünk elsuhanó tájat. Eszembe jutott, mikor még kislánykoromban engem is elvittek a szüleim síelni. Nagyon szerettem velük lenni, minden egyes közös programunkat imádtam
Arra lettem figyelmes, hogy szemeim lassan lecsukódtak, a többiek halk beszélgetésének zaja is elcsitult mellettem.
- Hé, Royce!
- Roycy! Megérkeztünk.
- Jesszus, keljél már fel! Mi van veled, nem tudtál aludni az éjjel a nagy izgatottságtól? – gúnyolódott Keat, ezzel rögvest magamhoz térítve.
- És veled? Furamód sokat beszélsz ma – vágtam vissza. Na, igen, az elmúlt négy hónap megtanított arra, hogy már rögtön ébredés után képes legyek reagálni Keaton gúnyolódásaira, és beszólásaira. Van ám, amikor jobban is megy!
- Bocs, srácok! – keltem fel, majd komótosan kikászálódtam a kocsiból.
- Nem gond! Nagyon cuki vagy, ahogy alszol – kacsintott rám kedvesen Wyatt.
- Ja, igazán vonzó volt, ahogy folyt a nyálad – tette hozzá Keat, valamiféle undorodó arcot vágva.
- Mintha tényleg így lenne – legyintettem le.


Következő rész:
Előző rész:

2 megjegyzés :