2016. október 24., hétfő

Valami más, valami új, 4.rész

- Szóval, ti időnként ilyen édesen kakaózgattok jegyezte meg Rio közvetlen tesi előtt, a tanárra várva.
- Aha – mondtam, mert egy csöppet lekötött, a „Rio tornafelszerelésben” megfigyelés.
Nem volt rajta semmi különös vagy extra, egy a térde föléig érő, fekete focinadrágot viselt, hozzá egy egyszerű, kicsit bővebb fehér pólóval, mégis igen vonzónak tűnt.
- Hogy lettetek jóban? – kérdezősködött tovább.
- Felrúgtam őt a vonaton feleltem elmélázva.
- Hogy mit csináltál, querida? – röhögött fel Rio jóízűen.
- Úgy értem, véletlenül. Még a gólyatáborba menet – pontosítottam visszaemlékezve arra a nemes pillanatra.
- Értem. Azt gondoltam, hogy minimum ütköztetett egy kapufával – szúrta oda vicceskedve.
- Remélted mi, hogy rád is ilyen jövő vár céloztam Blakekkel való jó barátságomra.
- Hát, hogyne – kacsintott rám Rio szórakozottan és határozottan ironizálva.
- Gyerünk, fiatalok! Tornasorba állni! – adta ki a parancsot az érkező tesitanár.
-  Mégis hogyan? – értetlenkedett Booty fura fejet vágva. Nyilván arra célzott, hogy nem létezik együttes fiú-lány tornasor.
- Külön a lányok és a fiúk – forgatta a szemét a tanár úr.
- Itt elválnak útjaink – köszöntem el Riotól.
- Ügyes legyél, querida! – intett Rio vigyorogva.
- Na, mi van? El lettetek választva? – üdvözölt kedvesen Khloe, mikor elfoglaltam mellette  a helyem.
- Most mondd meg – fintorogtam játékosan.
- Kezdetnek fusson mindenki hét kört – közölte a tanárúr, rögtön a jelentés után.
- Hogy mennyit? – kapta fel a fejét Khloe.
. Nem tudom, biztos rosszul hallottam. Mintha hetet mondott volna – válaszoltam halálra váltan.
- Nem létezik – szörnyülködött a barátnőm sápadtan.
Hát igen, a futás nem az erősségünk. Nem arról van szó, hogy dagig vagyunk, vagy asztmásak, csupán Csak nem szeretünk futni.
- Végünk – biccentettem elkeseredetten.
Nagyjából a harmadik kör közepe fele járhattunk, mikor Blake és Rio először lekörözött minket. Ez volt az első alkalom, de messze nem az utolsó.
- Nem semmi – bámult utánuk Khloe lihegve.
Durva tempót diktáltak, és hiába próbáltunk gyorsítani, képtelenek voltunk rá.
- Ne mondd nekem, hogy itt vívják meg a csatájukat – hőbörgött Khloe ledöbbenve.
- Milyen csata? – rökönyödtem meg.
- Semmi, semmi – lengette meg a kezét a barátnőm.
Nem sokkal később a cél előtt jó pár méterrel a két fiú ismét utolért minket, lehagyott, majd nekik utolsó kör révén még jobban felgyorsítottak. Rio fürgébb volt, azonban a cél előtt egy óriásit esett, Blake pedig győztesként ért be.
- Rio! – futottam rögtön mellé. Persze, még ekkor sem sikerült felgyorsítanom.
- Mi az, querida? – tápászkodott éppen fel Rio, mikor mellé érkeztem.
Hamarjában felsegítettem, megtámasztva a karját. Mindkét lábát és karját felhorzsolta a betonon, szinte mindene tiszta vér volt.
- Jó ég! – kaptam a szám elé a kezem. Nem volt halálos seb, de csúnyán festett.
- Semmi baj – mosolygott rám kedvesen Rio.
- Jól vagy, folyam? – lépett mellénk Blake.
- Persze, haver – bólogatott Rio meggyőzően.
- Olivia! Kísérd le Riot az orvosiba! – utasított a tanár úr, én meg rögvest engedelmeskedtem,
- Tehát, tényleg létezik a orvosi szoba – humorizált Rio, de annyira aggódtam, hogy nem tudtam nevetni.
- Aha – nyögtem végül.
- Túldramatizálod, querida – ingatta a fejét Rio, miközben átölelte fél kezével a nyakamat, én pedig a dereka köré fontam a karom, hogy támogassam.
Olyan lágyan mondta ki az általa rám ragasztott becenevem, hogy szinte helyben elolvadtam.
- Menni fog, Olivia? Ne menjen veletek még valaki?
- Nem kell, edző bá! Jól vagyok biztosította Rio a tanárt majd megindultunk.
Bár Rio mindent megtett, hogy elnyomja fájdalmát, mégis kénytelen volt sántítani. Izzadt, szőke haja a homlokába hullt, arca olykor-olykor fájdalmasan összerándult.
- Rio… néztem rá szomorúan.
- Minden rendben, querida – pillantott felém.
- Ugye nem Blake lökött fel? – kérdeztem meg, ami nyomta a szívemet.
- Dehogy. Kikötődött a cipőfűzöm bökött a lába irányába Rio.
Valóban, a bal cipőjének fűzője tehetetlenül lógott, hagyta, hogy Rio húzza a földön, maga után
- Akkor jó – ültettem le Riot a folyósón, majd sebesen bekopogtam az orvosi szobába.

(a gif csak poén)

Következő rész:
http://csillagokhullas.blogspot.hu/2016/11/valami-mas-valami-uj5.html 
Előző rész:
http://csillagokhullas.blogspot.hu/2016/10/valami-mas-valami-uj3.html

2 megjegyzés :