2016. november 5., szombat

Felejthetetlen nyár#27

- Szerintetek miről beszélnek éppen? – kérdezte Talia kíváncsian.
- Biztos valami szörnyen izgalmas kémiai projektről – forgatta a szemét Cooper unottan.
- Vagy a robottechnikáról – tette hozzá elégedetten Norbi.
- Genetika – jelentette ki Dex határozottan, mint aki tényleg tisztában van vele, miről is folyt a társalgás.
- Nobel díj? – vetettem fel, merthogy korábban Seth ezt említette nekem.
Mind az öten a nappali ablakában kuporogtunk, térdelve, hogy csak éppen kilássunk az utca és a kapu, tehát Seth és Penelope irányába nyíló ablakon.
- "Nem hiszem el, hogy nélkülem dolgoztál a fizika házi feladaton” - nyávogta Coop magas hangon, mikor a lány beszélt.
- „Kénytelen voltam, hiszen annyira ellenkeztél az aerodinamika ellen” – rögtönzött Dex, mikor Sethen volt a sor, hogy szólásra nyitotta a száját.
- „Persze, mert az idióta ötlet volt! Mindenki az aerodinamikáról akar írni” – szinkronizálta továbbra is a lányt Coop.
- „Kivéve persze téged, aki mindenáron a mikroelektronikára hajaztál” – dörmögte Dexter, bátyja hanglejtését utánozva.
- Haver! Honnan jönnek ezek? – meredt testvérére értetlenül Coop, mivelhogy Dex a jelek szerint meglepően sok fizikás fogalommal rendelkezett.
- Mindig nekem kell végig hallgatnom – forgatta a szemét Dex, mondván, hogy például Coop mindig megúszta Seth mese estjeit valamilyen zseniális kamu indokkal.
- „Látod! Pont emiatt szakítottunk!” – vettem át Coop helyét Penelope szerepében.
- „Pedig nem velem volt a baj. Nem voltál elég okos azon a versenyen” – csatlakozott hozzám Talia.
- „Hogy lehetsz ekkora burzsuj?”
- Burzsuj? – kapta fel a fejét értetlenkedve a bátyám.
- Hogy jött az most ide? – érdeklődött Dex is.
- Jó, tudom, hogy jelentésbelileg nem annyira passzol, de olyan jól hangzott – védekeztem.
- Ez mondjuk igaz – értett egyet Coop felbátorodva.
- Mellesleg, burzsujok vagytok, büdös Button gyerekek – vigyorodtam el önelégülten.
- Mondja ezt a lány, azzal a hatalmas medencével a kertjében – bökött oldalba finoman Dex, mire felnevetek.
- Mondja ezt a srác, azzal a hatalmas óceánnal a kertjében – kontrázott, mire Dex, amolyan „erről igazán nem tehetek” mozdulattal széttárta a karjait.
- Hova lett Seth? – bámult ki értetlenül az ablakon Coop, mire mindannyian odafordítottuk a fejünket.
- Most vagy elmentek, vagy éppen ide tartanak – értelmezte a kialakult helyzetet Norbi. Kijelentését követően mind összenéztünk, aztán felpattantunk, és a bejárati ajtóhoz rohantunk.
- Légy üdvözölve, Tammara! – csókolt illedelmesen és meglehetősen látványosan kezet Coop a belépő lánynak.
- Ki az a Tammara? – vontam fel a szemöldökömet kérdően.
- Én vagyok – közölte a lány némileg sértetten.
- Jaj, ne haragudj. Azt hittem, Penelopénak hívnak – szabadkoztam.
- Mégis miből gondoltad ezt? – forgatta a szemét Seth.
- Onnan, hogy… - gondoltam át a dolgokat. – Fogalmam sincs – jelentettem ki végül.
- Tammara vagyok – jelentette be Penelope az effajta félreértések elkerülése végett.
- Lia – integettem szórakozottan. – Bocsánat, nekem akkor is olyan Penelopés vagy.
- Szabad tudnom, miért? – érdeklődött a lány.
- Norbi vagyok – próbálkozott közben a bátyám, de senki nem figyelt rá.
- Te meg Seth olyanok vagytok nekem, mint Penelope és Percy a Harry Potterből – magyaráztam.
- Bakker, tényleg! – csapott a homlokára megvilágosodva Cooper, mint aki ezer éve keresi a megfelelő hasonlatot, de csak most találta meg.
- Ezt komolyan eltaláltad, Leah! – dicsért meg elismerően Dex.
- Ki az a Leah? – ezúttal Penelopén volt a sor az értetlenkedés terén.
- Én volnék – jelentkeztem vigyorogva. – A srácok elamerikaisították a nevem.
- Tetszik ez a Percy Seth hasonlat – töprengett hangosan Talia.
- Seth is legalább olyan okoskodó és idegesítő, mint Percy. Nem igaz, sógornőm? – kacsintott játékosan Penelopéra Coop.
- Fogalmam sincs. Nem ismerem a Harry Pottert – vont vállat a lány, mire kórusban hördültünk fel.
- Most azonnal el kell hagynia a házat – kezdte kifelé tolni Penelopét Norbi, de szerencsére még időben leállítottuk.
- Mellesleg, hogy lehet, hogy beszélsz magyarul? – fogalmazódott meg bennem egy igen fontos kérdés.
- A szüleim magyarok, és én még itt születtem. Az eredeti nevem Tamara – informált minket Penelope sajátos stílusában.
- Mi az, hogy az eredeti? – ráncolta a szemöldökét Norbi, akinek a jelek szerint nem sikerült különbséget tennie a Tammara és a Tamara között. Mondjuk, e pillanatban, nagyon is meg tudtam érteni.
- Idióta – vágta nyakon a bátyámat Talia, mire felröhögtünk.
- Most komolyan, csak én nem értem? – nézett körbe kétségbeesetten Norbi, mi pedig csak bólogattunk.
- Mi lenne, ha én most körbevezetném Tammarát, ti meg szépen arrébb állnátok? – dobta fel az ötletét Seth, majd a választ meg sem várva átfurakodott közöttünk, és feltolta a lépcsőn kíváncsi barátnőjét.
- Nem győzött meg engem ez a Penelope – ingattam a fejemet gyanakodva.
- Meg tudlak érteni – tette a vállamra kezét Coop.
- Ja, nem a világ legkedvesebb lánya, az egyszer biztos – mondta Talia.
- A világ legkedvesebb lánya valószínűleg kinyírná magát Seth mellett – merengett hangosan Dex.
- Mi értelme volt nevet változtatnia? Jobb neki azzal a plusz egy m-mel? – filózott még mindig ezen a hülyeségen Norbi.
- Iszom egy pohár vizet – indultam a konyhába, rá sem hederítve.
- Én meg felnézek facebookra, meg instára – indult a szobánkba Talia.
- Vár az xbox – felelte Coop.
- Segítek Leahnak vizet tölteni – rögtönzött kifogás hiányában Dex.
- Srácok! Ne már! Valaki magyarázza el! – maradt ott tehetetlenül Norbi, végül pedig Coop után indult.


Következő rész: 
http://csillagokhullas.blogspot.hu/2016/11/felejtheteten-nyar28.html
Előző rész: 
http://csillagokhullas.blogspot.hu/2016/08/felejthetetlen-nyar26.html

6 megjegyzés :

  1. Nagyon jóó ^-^ Bár én sem értem ezt a Tammara-Tamara dolgot.

    VálaszTörlés
  2. Imádom! De el magyarázhatnád nekünk a Tammara-Tamara Dolgeot :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :) Tényleg csak egy kis vicc az egész :D

      Törlés
  3. "Angolosan" Tammaranak irjak. Magyarorszagon pedig csak igy siman. Ennyi az egesz:)

    VálaszTörlés