2017. március 1., szerda

Felejthetetlen nyár#33

- Unatkozom - nyöszörögte Cooper. A kanapén trónolt háton fekve, lábait a támlára fektette, míg feje tehetetlenül lógott le a semmibe.
- Pedig marha érdekfeszít
ő a Violetta - ironizált Dexter.
- Tényleg mindjárt összefosom magam izgalmamban - reagálta le Coop kulturáltan.
- Cooper! - csaptam fegyelmezésképpen a hasára, mire ártatlan képpel emelte fel a fejét.
- Tessék?
- Semmi - mondtam, mert mégiscsak vicces volt a kijelentése.
- Azért - biccentett elégedetten, majd feje visszahanyatlott el
őbbi helyzetébe.
- Mi van? Most miért lett rózsaszín a haja? - próbálta megérteni a sorozatot Dexter.
- Az csak paróka - legyintettem.
- De minek?
- Hogy elérje, hogy Leó beleszeressen - magyarázta Coop.
- León - javítottam ki reflexb
ől.
- Nem mindegy?
- De, végül is.
- León a rózsaszín hajú lányokat kedveli? - értetlenkedett tovább Dex.
- Teljesen rossz irányba keresgélsz - nevettem el magamat.
- Az van, hogy Leó meg Villa szakítottak, de ezt Villa nem fogadja el, ezért úgy dönt, egy másik személynek kiadva magát, ismét magába hódítja Leót - foglalta össze röviden a történéseket Coop.
- Violetta - szúrtam közbe.
- Nem értem, ezzel mit nyer, hisz nem beleszeret, hanem ebbe a rózsaszínbe.
- Rockyba - helyeselt Coop kisegítve öccsét.
- Roxy.
- Idefigyelj, Leah! Valami érdembeli hozzáf
űznivalód nincsen? - szájalt vissza Cooper.
- Legalább az én nevemet jól tudod - dünnyögtem, amin Dex jóíz
űen felnevetett, de aztán hamar visszatért az eredeti "problémához".
- Tehát, mi lesz Vilunak abban jó, hogy León beleszeret az álcájába?
- Gondolom az, hogy majd jól az arcába várhatja, hogy látod még mindig szeretsz - feltételezte Cooper.
- Hiszen pont ett
ől javul majd meg a kapcsolatuk.
- Nem kell ide a szarkazmusod - kacsintott rám Coop, mire elfintorodtam.
- Köszi.
- Tegyük fel, hogy úgy van, ahogy mondod. Akkor azt áruld el nekem, hogy nem t
űnik fel senkinek, hogy a paróka alatt Violetta van? - vetette fel az újabb gondját Dex.
- Ne próbáld megérteni - javasolta Coop.
- De képtelen vagyok ezen átsiklani. Nézd meg, hát pontosan ugyanúgy néz ki. Az el
őbb énekelt, még a hangja is ugyanolyan - mutatott a tévére Dex.
- Villa mestere az álcázásnak - közölte Coop, mire felröhögtem.
- Nála már csak Francesca jobb - mondtam.
- Akit persze a barátja azonnal felismer - forgatta a szemét Dex.
- Nem véletlen, hogy Franciának nem kell ily módon meghódítania Diablót - bölcselkedett Coop, és ezúttal már ki se javítottam.
- Ja, az ő kapcsolatuk töretlen, mivel felismerik egymást parókában.
- Azért lássuk be, baromira megtévesztő ez a rózsaszín haj.
- Igen, még a száját is kikente.
- Úgy érted, kirúzsozta.
- Úgy.
- Nem hiszem el, tíz centiről bámul bele a képbe, és nem esik le neki, hogy ez az a csaj, akibe Isten tudja mióta szerelmes!
- Szegény Leó, talán szemüvegre lenne szüksége.
- Álljatok már le. Ez igenis előfordulhat.
- Szerintem Leó végig sejti, hogy az Villa.
- Szerintem meg nem.
- Leah?
- Tényleg nem.
- Mi van? Te ezeket már láttad?
- Persze, már rég.
- És mi a vége?
- Nem mondom el.
- Miért nem?
- Mert izgalmas, ha rendesen végignézzük együtt.
- Mondjuk, úgy sincsen jobb dolgunk.
- De nem bírom, ezt a tudatlanságot.
- Ne aggódj, minden happy end lesz.
- Azt mondod?
- Azt.
- Hála az égnek, már azt hittem Violetta-maratont kell tartanunk az éjjel.
- És most?
- Most, hogy nem kell aggódnom, lelkem megnyugvást lelt.
- Fenébe! Egész éjszaka ezt akartam nézni.
- Ettől függetlenül, még nézhetjük.
- Így már nem az igazi.
- Úgyis vége van.
- Akkor, keressünk valami mást.
- Vámpírnaplók? – kezdtem el kapcsolgatni.
- Démon és Ella? Nem, kösz – vágta rá Coop.
- Ki is a harmadik? - gondolkodott hangosan Dex.
- Steven.
- Stefan – pontosítottam, mire Cooper elfintorodott.
- Pretty Little Liars? – léptem tovább.
- Hű, ez nehéz – ült fel Coop. – Ária, Hanna, Emma, Lila és Pincér.
- A pincért nem értem – vonta össze a szemöldökét Dex.
- Spencer. Gondolom én – feleltem találgatva.
- Valóban.
- Akkor, mit szóltok a Pletykafészekhez?
- Xoxo, Gossip Girl – dobott csókot felém Coop. – Ezeket fel nem sorolom. Van benne valami Bér meg Séna.
- Egyre messzebb kerülsz a valóságtól.
- Honnan tudod te, mi a valóság, öcsi? Nem is nézel ilyeneket.
- Te viszont annál inkább – hagyta Coopra Dex.
- Srácok! Találtam Szulejmánt, jó lesz?
- A főszereplőnek még te sem tévesztheted el a nevét, bátyó.
- Gondolom, Szülimán.
- Tévedtem. Képes vagy rá.


Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése