2017. március 3., péntek

Felejthetetlen nyár#34


- Nem tetszik ez a Szulejmán - jelentette be nagyjából tíz perc elteltével Dex.
- Ja, engem se nyűgözött le - helyeselt Coop.
- Hát, akkor, irány tovább - ragadtam meg ismét a téve irányítóját, és már nyomtam is tovább.
- Teen Wolf?
- Az mi? - kérdezett vissza Dex, akinek természetesen halvány lila dunsztja se volt róla.
- Szerintem, Coop mindjárt felsorolja nekünk a legfontosabb szereplőket - néztem jelentőségteljesen az említett személy felé.
- Van valami Style meg Linda, plusz Derék és Scotty - túrt a hajába elgondolkodva.
- A Scotty az Scott - ismételtem meg.
- Scott.
- Ő tényleg Scott - fordultam ezúttal Dex felé, hogy ő is értse meglepődésem tárgyát.
- Hihetetlen - biccentett elismerően Copp felé, majd öklösre nyújtotta jobbját.
- Kösz, öcsi - öklöztek össze.
- Mi ez az öcsizés? - vontam fel a szemöldököm.
- Mi lenne, hisz testvérek vagyunk.
- Az egy dolog, de nem szoktad így hívni.
- Tényleg nem - csatlakozott Dex.
- Tényleg nem? - merengett hangosan Coop.
- Tényleg nem.
- Szerintem, csak fitogtatni akarja, hogy ő az idősebb - tippelt Dex.
- Szerintem meg, a te nevedre se emlékszik pontosan - kacsintottam rá, mire Coop jóízűen felröhögött.
- De hát az előbb már Scott is megvolt! - reklamált Dex.
- Ne haragudj, Dixon. Mostanában nem működik megfelelően a memóriám - kért elnézést Cooper testvérétől.
- Semmi baj - hagyta rá Dex szórakozottan.
- Úú, megy a Kettős Játszma!
- Na, és az mi?
- Spanyol telenovella.
- Na, van Brúnó meg Alejandro és Brúnó kiadja magát Alejandrónak, de közbe ő Brúnó. Ezek ketten azt hiszik, hogy nem igazi tesók, de közbe tényleg azok. Brúnó, a rosszfiú, mindig ördögi terveken agyal, hogyan tegye el láb alól Alejandrót, aki meg maga a megtestesült tökély - magyarázta Cooper.
- Nagyon szexi - szóltam közbe.
- Azt én is látom - mustrálta az éppen félmeztelen Alejandrót Dex.
- Kapcsold ezt el, nem tetszik – nyekergett Cooper a világ legfájdalmasabb arckifejezését magára öltve.
- Miért? Annyira nem is vészes.
- Csak féltékeny vagy, amiért a te hasizmod nem olyan feszes, mint Alejandróé.
- Ugyan. Az enyém sokkal feszesebb – reagálta le nemes egyszerűséggel Coop, és úgy tűnt, efelől valóban nincsenek kétségei.
- Carrie naplója is van – nyomtam végül tovább a Kettős játszmát.
- Abban van Károly és Sebestyén – biccentett Coop elégedetten, mint aki jót mondott.
- Ez melegekről szól? – figyelte a képernyőt összevont szemekkel Dexter.
- Mi bajod a melegekkel?
- Az ég egyadta világon semmi – felelte.
- Nagyon helyes.
- Van ám olyan sori is. Valami Simlis spinék vagy mi, nem?
- Emma, Lionel, Karom! – vágta rá Coop.
- Amy, Liam, Karma – javítottam ki zsigerből.
- Egyre megy.
- Mellesleg a Carrie naplója a Szex és New York Carriének a gimis életét tárja elénk – magyaráztam.
- Tehát, még véletlenül sem Károly.
- Fú, Szex és New York. Anya mindig nézte – gondolkodott Coop a neveken.
- Persze… Anya – dünnyögte Dex sokat sejtetően, mire felnevettem.
- Tuti van Károly, meg a Sam meg az a Terrier, és a vöröske. Minerva?
- Miranda.
- Milyen terrier?
- Yorkshire.
- Mi van?
- Az egyik szereplő neve Charlotte York Goldenblatt – kerestem rá a telefonomon.
- Nem találod ijesztőnek, hogy Coop igazából ennyire pontosan tudja a neveket? – súgta nekem Dex, célozva rá, hogy a York valóban ott volt.
- Inkább nem akarom tudni – röhögtem el magamat.
- Megértelek.
- Tessék, srácok! Találtam Trónok Harcát!
- Na, végre valami. Értelmes.
- Ez aztán a nektek való. Férfias.
- Így van.
- Cooper nagyon hallgatsz. Mi a baj?
- Tényleg. Mi van veled, bátyó?
- Ez nem fog menni, nem tudom felsorolni.
- Dehogynem.
- Legalább néhányat.
- Van a Dinoszaurusz, meg Salsa és Árnyka meg Szerszám és Hóesés – itt Cooper elgondolkodva megtorpant a felsorolásban.
- Elakadtál?
- Nem én.
- Akkor hallgatunk.
- Hé, Leah. Fordítanád?
- Persze. Bár ebben nem vagyok annyira jártas. Azt hiszem, Coop sorrendje szerint van Daenerys, Sansa, Arya, Cersei és Havas Jon.
- Plusz ott van még Margaréta meg T-rex és Tartár.
- Margaery, Tyrion és Tarth-i – nyomkodtam extra sebességgel a mobilom.
- Jól van, Coopy, elég lesz. Inkább nézzük.
- Már láttam egy csomószor – hanyatlott vissza Coop feje a semmibe.
- Akkor mi legyen?
- Keress tovább, Layla.

(A képen Alejandro és Dexter)

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése