2017. március 13., hétfő

Felejthetetlen nyár, 35.rész

- Arra gondoltam, tesztelhetnénk Coopert – vetettem fel az ötletemet.
- Miképpen? – vonta fel a szemöldökét Dex.
- Rákerestem napjaink tinisorozataira – vigyorodtam el.
- De izgi. És mi az első?
- Narancsvidék – olvastam fel.
- Jó cím.
- Most fel kellene sorolnom a szereplőket? – nyitotta ki egy pillanatra a szemét Coop.
- Nem muszáj. Az is elég, ha ismerteted a sztorit – vontam vállat.
- Kaliforniában játszódik, a lényege meg, hogy minden a pénz meg a szépség, tele szerelmi háromszögekkel, meg ellenségeskedéssel, Ilyen kis kellemes gimis sztori, nem?
- De, valami ilyesmi.
- Klasszikus – röhögte el magát Coop.
- Nézd már, te is benne vagy – fordítottam felé a telefonom képernyőjét.
- Marissa Cooper? – olvasta fel a sorozatban szereplő egyik nevét Coop.
- Ja, ja – bólogattam, miközben Cooper oldalra húzogatta az ujját kijelzőn.
- Van egy Kaitlin Cooper is.
- Ha a Cooper vezetéknév, lehettél volna Cooper Cooper is – merengtem hangosan.
- De akár Bond is. Cooper Bond – fejtette tovább a gondolatmenetemet.
- Na, jó – vettem vissza a telefont. – Gossip Girl?
- Ármány, design, pénz, cicaharc – aggatta fel címkékkel a sorozatot Coop.
- Végül is. Igaz – biccentettem. - Pretty Little Liars?
- Csajos krimi – forgatta a szemét Coop.
- Azzal mi a baj?
- Négy kiscsaj elveszti az ötödik királynőcskét. Ezek a sorozatok mind ugyanazok, csak van bennük valami cseppnyi kis változtatás.
- Igen, mivel ezek a gimis, romantikus, csajos sorozatok.
- Folytatódik a Violetta – szólalt meg hirtelen Dex, majd felhangosította a tévét.
- Ez a Soy Luna – közöltem vele, mire értetlenül meredt vissza rám.
- De hát, az a csávó az előbb még a Violettában volt – mutogatott Matteora.
- Ezt most úgy mondod, mintha egy színész nem szerepelhetne több sorozatban.
- A sztori is ugyanaz.
- Ezt kikérem magamnak! – csattant fel Cooper. – Igenis van egy csomó különbség!
- Például?
- Például a Soy Luna koris, míg a Violetta nem.
- És még?
- Más nincs – röhögte el magát Coop.
- Ez azért nem igaz.
- Jól van, na, bocsánat.
- Fordítsuk meg a játékot. Coop, te mondd el a sori jellemzőit, mi meg megpróbáljuk kitalálni.
- Vagy legalábbis Leah megpróbálja – szúrt közbe Dexter szórakozottan.
- Ja, Dex majd inkább csak küldi az erőt.
- Hm, rendben van. Hadd gondolkodjak – vakargatta az állát Coop. – Oké, megvan. Gimis sztori, kábé ugyanarról szól, mint Károly naplója. Divattervezés, egy kis szerelem, barátság.
- Uuu, Jane by Design!
- Yeah! Következő. Öt száma címben, a végére már mindenki kavart mindenkivel, szóval elég undi. De legalább happy end. Többnyire.
- Uuu, én, én! – utánzott Dex, közben hevesen jelentkezve.
- Dexter? – szólította fel Coop, mintha ő lenne a tanár.
- Dunsztom sincs – mondta Dex.
- 90210 – suttogtam neki.
- Ja, tényleg – biccentett, mint akinek komolyan eszébe jutott.
- Ez így unalmas – hanyatlott vissza a kanapéra Coop. – Bármit csinálunk, nincs izgalom.
- Mikor jön vissza Nahuel és Tal? - érdeklődött Dex, leginkább tőlem.
- Egyáltalán hol vannak? – nézett körbe Coop, mint akinek csak most tűnik fel, hoyg egy ideje már csak hármasban vagyunk.
- Boltba mentek.
- Mégis hova? – vonta fel a szemöldökét, tekintve, hogy nagyjából tíz percre volt a kisbolt.
- Úgy sejtem, nem ide a térre.
- Vagy tényleg ide, csak mondjuk trolira szálltak, ami lerobbant.
- Akkor is hazaértek volna már gyalog.
- Akkor balesetük történt, és vallomást kell tenniük.
- Vagy csak megint összekaptak, egyikük lelépett, a másikuk meg őt hajkurássza.
- Az sincs kizárva.
- Mindegy, akkor sem lenne izgalmasabb, ha itt lennének.
- Hát igen, maximum együtt néznénk a Violettát.
- Ez a Soy Luna.
- Ja, igen. Azt.
- Norbi hasonlóan jártas ezekben, mint Coop.
- Én Talia miatt nézem!
- Azt hiszem, Norbi is. 

Következő rész:
Előző rész: 

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése