2017. március 20., hétfő

Felejthetetlen nyár#36

- Megjöttünk! - toppant be Norbi, majd lerúgta a cipőit, és rávetette magát a kanapéra, azzal együtt Coopra.
- Hoztatok fagyit?
- Tessék - nyomta Dex kezébe a dobozt Talia.
- Kicsit kiolvadt.
- Bocsi.
- Hozok kanalat - indultam a konyhába, és mire visszaértem, a fagyi már a középen üldögélt, körülötte a többiekkel.
- Fincsi - túrt bele azonnal Coop, amint kapott egy kanalat.
- Ilyen négy fajtás - mondta Talia.
- Mi az a négy?
- Talán nem érzed?
- Csak ezt a sarkat érem el.
- És az milyen?
- Málnás.
- Az enyém epres.
- Erdei gyümölcs.
- Puncs - fejeztem be a felsorolást, mire mindenki felém fordult.
- Az, hogy illene már bele?
- Honnan tudjam?
- Muti - biccentett Coop, én pedig a szájába toltam egy kanállal.
- Tessék.
- Ez télleg puncs - felelte megdöbbenve.
- Mondtam.
- Pedig inkább szedernek kéne lennie.
- Vagy áfonyának.
- Esetleg meggynek.
- Cseresznyének - töprengett Coop.
- Csipkebogyó - zárta a sort Norbi.
- Abból van fagyi?
- Ma már levendulából is van.
- Undi lehet.
- Nem tudtam jobbat, kifogytam a piros gyümölcsökb
ől.
- Szóval ezért kellett a puncs.
- A szín harmónia miatt - merengett Dex bólogatva.
- Tal, a te b
űnöd, hogy rózsaszín az egész doboz fagyi?
- Én már kin
őttem a hercegnősdiből - ingatta a fejét Talia.
- Én viszont nem - közölte tele szájjal Norbi, mire felnevettünk.
- Fordítsunk kilencven fokot - adta ki az utasítást Dex, hogy mindenki ehessen minden fajtából.
- Igenis! Kilencvenfokos fordulat jobbra! - tisztelgett Coop szórakozottan.
- Hagyjatok a málnából!
- Pfuj, cseréljünk újra, nem szeretem a puncsot - fintorgott gyerekesen Norbi.
- Te választottad ezt.
- Nem néztem az ízeket, csak megtetszett a színe.
- Ez hülye - röhögte el magát Coop.
- Csak ez az egy doboz van?
- Nem, a másikat már beraktam a fagyasztóba.
- Az milyen?
- Még ezt se ettük meg.
- Nem baj, tudni szeretném.
- Négy csokis.
- De abban is biztos van puncs.
- Nincsen.
- Akkor mi van?
- Tejcsoki, étcsoki, fehér csoki meg még valami.
- Puncs - biccentett Coop.
- Mondom, hogy nem - nevetett Talia.
- Akkor vajon mi?
- Biztos, ilyen mogyorókrémes.
- Vagy stracsis.
- Vagy netalán valami oda teljesen nem ill
ő - vélekedett Dexter.
- Valóban van rá esély.
- Nem is olyan kicsi.
- Kifejezetten nagy.


 

Következő rész:
http://csillagokhullas.blogspot.hu/2017/03/felejthetetlen-nyar37.html
Előző rész:
http://csillagokhullas.blogspot.hu/2017/03/felejthetetlen-nyar35.html

2 megjegyzés :