2017. június 18., vasárnap

Felejthetetlen nyár, 43.rész

- Mit fogsz most csinálni? - érdeklődött Cooper, kérdését nekem címezve.
- Visszafekszem - közöltem és azzal a lendülettel már a lépcs
ő felé indultam.
- Megyek veled - tapadt a nyomomba Coop.
- Hova jössz velem? - torpantam meg, mire a hátamnak ütközött.
- Úgy terveztem, mostantól Talia megüresedett ágyába fogok aludni - tájékoztatatott terveir
ől.
- Remélem ezt egy percig se gondoltad komolyan - ingattam a fejem nevetve.
- Úgy érzem, mióta elment, azt se tudom, hol a helyem a világban - drámázott Coop.
- Annyit segíthetek, hogy nem az én szobámban van - paskoltam meg együttérz
ően a hátát.
- Nem találom nélküle a helyem! Értitek? - rázta hevesen Dex vállát Coop.
- Most vajon Nahuelr
ől beszél? - pillantott rám Dex, tőlem várva a választ.
- Szerintem Kand Úrról - merengtem a semmibe bámulva.
- Vagy még mindig a megcsalás - vélekedett Dexter.
- Ja, a három hetes csaj - röhögtem.
- Milyen három hetes? Nem is három hetes! - kapta fel a fejét Coop.
- Mindegy - legyintettem és felbattyogtam az emeletre, nyomomban Cooppal.
- Hadd aludjak veled, Leah! - kérlelt.
- Majd holnap - hagytam rá nagyot ásítva, majd becsuktam el
őtte az ajtót.
Kis híján orra estem a szoba közepén lév
ő összegyűrődött szőnyegben, így kecsesen arrébb csúsztattam a lábammal. Eltrappoltam az ágyamig, és kábé belefejeltem.
Tíz perc után, mikor még mindig nem sikerült elaludnom, idegesen túrtam a hajamba. Tipikus. Hiába tök fáradt az ember, képtelen álomba merülni.
Kopogtak.
- Hagyjál, Coop. Alszom - dünnyögtem, de aztán rájöttem, hogy Cooper valószín
űleg nem is kopogna.
- Én vagyok - nyitott be Dex.
- Mizu? - fordultam az oldalamra és felkönyököltem.
- Cooper úgy horkol, hogy képtelen vagyok aludni - settenkedett Talia ágyára Dex.
- Szép próbálkozás - húztam el a számat, de nem zavartam el.
- Köszi - mosolygott, majd elhelyezkedett.
- Azt remélted, már alszom? - húztam össze a szemem.
- Tulajdonképpen, hallottam, hogy ébren vagy - vont vállat.
- Honnan?
- Hangosan mormogtál arról, hogy nem tudsz elaludni - nevette el magát, én pedig csak elfintorodtam.
- Ez a halálom. Hiába vagyok hulla fáradt, mégse bírok elaludni - forgattam a szememet.
- Megesik - értett egyet.
- Egyébként Tammara útnak indult már? - jutott eszembe hirtelen.
- Nyitva volt az ajtajuk, a szoba meg üres, szóval nem tartom kizártnak.
- Korábban keltek, mint Norbi? - nevettem el magamat hitetlenkedve.
- Vagy kisurrantak a garázson át - tippelt Dex szórakozottan.
- Esetleg összekötötték a leped
őiket és leereszkedtek rajta az ablakból az udvarra - remekeltem az ötletelé
sben.
- Teleportálás.
- Vagy csak képesek átszublimálni a falon.
- És ha átszublimáltak, utána zuhannak öt métert az udvarig? - röhögött Dex az elméletemen.
- Tudja a franc - adtam fel jól mulatva.
- Kihagytok a buliból? - dörrent be az ajtón Coop, majd levetette magát mellém, arrébb taszítva engem. Ha nem franciaágyam lett volna, hanem sima egy személyes, már rég koppantam volna a földön.
- Senki nem akarja a horkolásod hallgatni - jegyeztem meg komoly képpel, Dex pedig felnevetett. 


6 megjegyzés :

  1. *-**-*-* Hajrá Lex :D (leah - dex)

    VálaszTörlés
  2. Igazán eldonthetned már hogy most Lea+Dex vagy Cooper+Lea

    VálaszTörlés
  3. Nem tudom mélyiknek örülnék jobban Cooper-Lia vagy Lia-Dex párosnak!! :D

    VálaszTörlés
  4. Nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon Szuper... soha ne hagyd abba. imádom!!

    VálaszTörlés