2017. június 19., hétfő

Kosársuli, 49.rész


Mikor felébredtem elég sötét volt a szobában, így arra következtettem, időközben beesteledett. Körbetapogattam az ágyat, de Konrád nem volt sehol. Feltápászkodtam és lebattyogtam az alsó szintre. Anya a konyhában sertepertélt, apa pedig a nappaliban nézte a TV-t.
- Jól vagy, kicsim? - pattant fel azonnal, amint meglátott.
- Persze - öleltem meg, majd megnyugtattam, hogy nem haragszom, amiért nem tudott bejönni a kórházba.
- Jót pihentél? - érdeklődött anya, mikor leültem az asztalhoz és elém rakott egy bögre meleg kakaót.
- Nagyon - mosolyogtam rá. - Hol-hol van Konrád?
- Elment, mikor hazaértem. Nem akart felkelteni - magyarázta anya.
- Apa találkozott vele? - suttogtam, mert apa épp telefonált a háttérben.
- Pont összefutottak a kapuban - nevetett anya.
- Értem - húztam el a számat.
- Mi a baj, kincsem?
- Nem így akartam bemutatni az első barátomat. Valójában be se mutathattam - biggyesztettem le a szám sarkát. - Egyébként, mi a benyomásod róla? Remélem csupa jó.
- Nagyon udvarias és kedvesnek tűnt. Úgy láttam, nagyon kedvel téged - mosolygott rám biztatóan anya.
- Tényleg így gondolod? - vigyorogtam, mint a tejbetök, majd beleharaptam az asztalra kirakott csokiba.
- Igen.
- De jó! - lelkesedtem, majd megittam a maradék kakaót is, majd visszamentem a szobámba.
Előhalásztam a telefonom és tárcsáztam Konrádot.
- Szép, jó reggelt, Bokasérült lány! - szólt bele a telefonba jókedvűen Konrád.
- Már-már Csipkerózsika alvás rekordjaival vetekszem, igaz? - nevettem el magam.
- Lehet a csókom fel is ébresztett volna - vélekedett Konrád.
- Ezt nem tudhatjuk, mert elsunyultál - szúrtam közbe, mire felnevetett.
- Ne haragudj. Tényleg nem akartalak felkelteni.
- Semmi baj.
- Hogy érzed magad?
- Kipihentnek - feleltem őszintén.
- Bár gondolom, azért még simán átalszod majd az éjszakát - mondta mosolygós hangon.
- Nincs kizárva - értettem egyet.
- Sejtettem.
- Szóval megismerted apukámat is - jegyeztem meg néhány csendben eltelt pillanat után.
- Így volt - felelte komolyan, de a hangján hallottam, hogy megintcsak remekül szórakozik.
- Tényleg nem így terveztem ezt - hajtottam le a fejem szomorúan.
- Úgy érzem, túl nagy jelentőségét tulajdonítasz ennek.
- Nem igaz.
- Folyamatosan a tervezés szót használod - mutatott rá Konrád.
- Nem konkrétan azt terveztem, hogy téged milyen lesz bemutatni, hanem csak úgy általánosságban... - kerestem a megfelelő szavakat.
- Az első barátod? - segített ki Konrád.
- Igen. Bármilyen lehetséges lefolyást elképzeltem, csak azt nem, hogy mindkettő alkalommal kiütve szundikálok majd - ingattam a fejemet, amin persze Konrád felnevetett.
- Ha ennyire fontos neked, bemutathatsz nem kiütve is - sóhajtott.
- Az nem ugyanaz - duzzogtam. 


15 megjegyzés :

  1. 😍😍annyira imadom ezeket*-* az összes sztorit

    VálaszTörlés
  2. Kövi rész mikor lessz ?? 😍

    VálaszTörlés
  3. Jézusom, ez a sorozat nekem annyira tetszik! *-* külön dicséret azért, hogy én, mióta olvasom, egy helyesírási hibát sem találtam. (Kivétel, ami véletlen elgépelési hiba volt) Nagyon megfogott az is, hogy választékosan írsz, nem ugyanolyan minden mondat. :) Ezt a 49 részt, amit eddig írtál 2 nap alatt elolvastam, egyszerűen faltam az írásodat :) (kisebbminthárom xd) maga a történet pedig egyedi,Luca és Koni pedig nagyon aranyos😍

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon, nagyon örülök, hogy kevés a helyesírási hiba, nagyon igyekszem!! Sajnos az autocorrect néha megviccel, azért vannak elírások 😃 Nagyon szépen köszönöm minden dicséreted, nagyon jól esett!! (Kisebb, mint három)

      Törlés
  4. Imádom!Folyit <3

    VálaszTörlés
  5. Mikor lesz új rész?
    (Az egeszet 3 oraja kezdtem)
    ������

    VálaszTörlés
  6. Szia!
    Mikot lesz folytatás!
    Mert mindennek van csak ennek nincs meg a Felejthetetlen nyárnak.... pedig azokat olvasom :(
    Köszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kicsit elkéstem a válasszal, azóta már mindennek hoztam folyatást😊😊 Sajnos, van, hogy akadnak történetek, amikhez épp nincs ötletem és ihletem, olyankor előfordul, hogy nincs folytatás egy ideig 😔

      Törlés