2017. június 7., szerda

Valami más, valami új, 9.rész

- Már vagy harmadszorra kötünk ki ugyanitt – kémleltem körbe.
- Vagy csak minden elágazás ugyanúgy néz ki – vélte Rio.
- Nem. Ez pontosan ugyanaz – állítottam.
- Te navigálsz, Querida – emlékeztett.
- Jogos.
- Evezzél már gyorsabban! – hallottuk meg Khloe ismerős hangját.
- Te csak ne sürgessél engem! – érkezett rá Blake válasza, mire Rio felsóhajtott.
- Minek vannak ezek az izmoknak tűnő dudorok a kezeden, ha nem azért, hogy képes legyél evezni? – vitatkozott Khloe, de továbbra se láttuk őket.
- Hát biztos lehetsz benne, hogy nem azért, hogy helyetted is evezzenek!
- Szóval, dísznek vannak – értelmezte Blake válaszát khloe, némiképp sajátosan.
- Mi lenne, ha rikácsolás helyett inkább megragadnád az egyik evezőt és segítenél?
- Mindjárt megragadom azt evezőt és jól fejbe csaplak vele! – szájalt vissza Khloe kedvesen, mire megráztam a fejem.
- Van, ami sohasem változik.
- Hogy működik a barátságod kettejükkel egyszerre? – nevetett fel értetlenkedve Rio, miközben Khloe és Blake veszekedésének hangja egyre távolodott.
- Hát ezen alkalomadtán én is eltöprengek – vallottam be.
- Zavar, hogy ennyire rosszban vannak? – ölelte át a derekamat Rio az egyik kanyarban.
- Többnyire vicces.
- De?
- De néha jó lenne hármasban eljárkálni ide-oda.
- Amióta csak megjelentem, állandóan négyesbe járkálunk mindenfele – nevette el magát Rio jól mulatva.
- Azelőtt sosem volt így.
- Mert nem voltam itt.
- Úgy értem, soha nem csináltunk semmit hármasba. Max ölték egymást a suliban.
- Tulajdonképpen mi bajuk is egymással?
- Jó kérdés.
- Nincs is konkrét okuk? Csak úgy veszekednek minden áldott pillanatban?
- Én semmi konkrétról nem tudok.
- És nem hajt a vágy, hogy kideríts valamit? – fektette állát finoman meztelen vállamra.
- Egy kicsit. Már sokszor próbálkoztam – jöttem zavarba.
- Majd én segítek – fordította kicsit el a fejét, és felnézett rám.
- OLIV! – ugrasztott szét minket Blake üvöltése. Illetve csak engem, Rio nem különösebben reagált.
- Hurrá – emelte fel a fejét és visszamászott hátra, kellő távolságba tőlem. Már amennyire ezt a kis csónak engedte távolságnak nevezni.
- Hát itt vagy – evezett felém Blake elégedett fejjel.
- Egy ideje már igen. Folyamatosan itt kötünk ki – magyaráztam eltévedésünk mozzanatait.
- Mi van folyó, nem megy a tájékozódás? Pedig ez a te területed – mutatott a vízre Blake gúnyosan.
- Valójában Olivia a kartográfus* – felelte Rio szórakozottan. *(kartográfus = térképész)
- Legalább nálatok van olyan – forgatta a szemeit Khloe.
- Mit elégedetlenkedsz, ha úgyis itt vagyunk? – hurrogta le Blake, mire Chloe nemes egyszerűséggel háton vágta.
- Itt is azért vagyunk, mert én idáig eleveztem – ingatta a fejét.
- Persze, én csak a levegőbe húzkodtam a lapátot – kontrázott Blake.
- Megint kezdik – sóhajtottam, mire Rio finoman a kezemre tette a sajátját és óvatosan húzott egyet az evezőkön, mire tolatni kezdtünk.
- Így volt! Ha rajtad múlna, még mindig körbe-körbe fordulnánk!
- Ha meg rajtad múlna, el se indult volna a csónak!
- Milyen frappáns visszavágás!
- Bagoly mondja… Álljatok csak meg! – ragadta meg hirtelen a csónakunk elejét Blake kinyújtva hosszú karját.
- Mi a szitu? – érdeklődött Rio nagy lazán.
- Hova oldalazol, folyó?
- Én nem oldalaztam semerre. Úgy nevezik, tolatni – pontosított.
- Engem te csak ne javítgassál ki.
- Már miért ne?
- Szálljál szépen ki onnan, és cseréljünk – evickélt közelebb Blake, és készült felállni, mikor Rio közbevágott.
- Ácsi, ácsi! Nem gondolod komolyan, hogy kimászom a gumicsónakból és áttornázom magam oda – mutatott a másik hajóra.
- Pedig ezt gondolom.
- Mi lenne, ha szépen maradna mindenki a helyén, és ha vége a pályának cserélünk – alkudozott Rio huncutul.
- Semmi kedvem felborulni – értett egyet Khloe.
- Milyen jó a hajad – ismertem el nevetve a barátnőm vizes, összeborzolt haját.
- Blake csak úgy képes evezni, hogy mindent össze-vissza fröcsköl – forgatta a szemét Khloe.
- Na, tessék! Beismerted, hogy igenis eveztem! – kapott az alkalmon Blake és viszonylag elégedett arccal visszacsüccsent a helyére.


Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése