2017. június 9., péntek

Váratlan, 54.rész

Figyeltem, ahogy Wyatt utoléri Keatont és játékosan átöleli a vállát. Mondott valamit, amin Keaton leplezetlenül felnevetett.
- Ritka az olyan barátság, mint az övék - húzódott le mellém Zay.
- Az már biztos - helyeseltem mosolyogva figyelve a jelenetet.
- Na, mi az? Keaton Enoch mostanában közlékeny? - mulatott Zay.
- Tulajdonképpen igen. Igazán meglepő. Kivételesnek érzem magam - játszottam rá a dologra.
- Úgy vettem észre, mostanában egészen jól megvagytok. 
- Semmi nem robban fel körülöttünk - vigyorogtam. 
- Ebbe ti is beletartoztok. 
- Igaz. Te, Zay - fordultam barátnőm felé, elszakítva tekintetem a srácokról. 
- Tessék? 
- Te mit tudsz kettejükről? Mesélj nekem, mint kívülálló - kértem, mert mindent tudni akartam a múltjukról. 
- Egy örökkévalóság óta barátok - kezdte Zay, mire bólintottam egy aprót.
- Igen.
- És egyáltalán nem olyan felszínes a kapcsolatuk, mint az kívülről látszik. 
- Hogy érted ezt? 
- Wyatt kicsit úgy viselkedik, mint egy feleség. Mindent kihúz Keatonból, ráveszi, hogy megbeszélje vele a gondjait, az érzését, beszámoljon a napjának történéseiről. 
- Ideális feleség a magától nem beszélő férfinak - mosolyodtam el, de Zay komoly maradt. 
- Wyatt nem volt mindig ennyire, hogy is mondjam, nyomulós Keatonnál. De egyikőjüknek sem volt valami zökkenőmentes élete. Keaton mindig is ez a ridegebb típus volt, de azelőtt nem volt ennyire vészes. Mikor meghaltak a szülei, teljesen magába fordult. Úgy tett, mint aki képes egyedül megbirkózni mindennel, képes egyedül ellátni magát és feldolgozni ezt az egészet. Wyatt viszont nem akarta hagyni ezt. Volt, hogy csúnyán össze is verekedtek. Keaton ordított vele, amiért nem hagyta békén, Wyatt pedig hagyta, hogy barátja ellássa a baját, kiélje rajta a dühét, aztán visszacsapott, hogy észhez térítse. Persze, nem tapadt így rá minden alkalommal, hagyott neki magánéletet, hogy lehessen egyedül. De mikor úgy érezte, Keatonnek szüksége van rá, csak nem mondja, akkor ott termett. – Kicsordult egy könnycsepp a szememből.
- Honnan tudod ezeket? – suttogtam szomorúan.
- Wyatt ilyenkor mindig átjött hozzám – vallotta be Zay. – Elbizonytalanodott, vajon jól teszi e, amit tesz. Nagyon szereti Keatont, és borzasztóan szenvedett, amiért látnia kellett, min ment keresztül. – Még egy könnycsepp. Sietve letöröltem.
- Várj, várj. Akkor mégis tartottátok a kapcsolatot?
- Csak alkalmanként. Ott állt az ablakomban, és mikor beengedtem, sokszor az ölemben sírt, mint egy kisgyerek – emlékezett vissza szomorúan Zay.
- Hihetetlen, hogy mindennek még csak két éve – hajtottam le a fejemet.
- Igen.
- Nem baj, hogy elmondtad nekem ezeket?
- Nem hinném – rázta fejét. – Wyatt előbb vagy utóbb kitálalt volna neked. Hozzád is elkezdett ragaszkodni.
Belegondoltam, hogy rólam még nem is tudja mindazt, amit átéltem a múltban. Ahogyan Zay se. Mind rejtegetünk valamit.
- Mi ez a világvége fej? – parkolt le mellettem Wyatt, megcirógatta az arcomat.
- Semmi – varázsoltam mosolyt az arcomra és átöleltem a derekát.
-Mi van veled, Roycy? – kérdezte kedvesen simogatva a hajamat.
- Elmegyünk forró kakaóért? – vigyorogtam, mire megadóan bólintott.


1 megjegyzés :