2017. július 3., hétfő

Felejthetetlen nyár, 44.rész

- Menjünk el fagyizni – ajánlotta Cooper valami hirtelen ötlettől vezérelve.
- Reggel tíz óra van – pillantottam az órámra némileg értetlenkedve.
- Minden nap egy fagylaltka az orvost távol tartja – jegyezte meg Coop vigyorogva.
- Ez a mondás majdnem így van – hagytam rá szórakozottan.
- Az élet a fagylaltozás után kezdődik költött át egy másik idézet szerűséget Coop.
- Ez nem kávéval van? – szólt közbe Dex is.
- Ki korán kel, fagylaltot lel – folytatta Coop.
- Megértettem, elég lesz – röhögtem.
- Az jó, úgyis kifogytam belőlük töltött magának kávét Coop és helyet foglalt az asztalnál.
- A korán fekvés és a korán kelés teszi a férfit egészségessé és bölccsé. No meg a fagylalt – segítette ki testvérét Dex.
- Tényleg! – csettintett nyelvével Coop.
- Ilyenkor még nincs is nyitva a fagyizó – közöltem, miközben belekortyoltam a kávémba.
- Úgyis van még itthon abból a négyes ízűből, nem? – kérdezte Dex.
- Majd elmegyünk ebéd után – ropogtattam meg a nyakam.
- Ez elég szarul hangzott – húzta össze a szemeit Coop, engem figyelve.
- Mindig így ropog a nyakam – vontam vállat.
- Remélem tudod, hogy ez nem egészséges – oktatott ki Dexter.
- Talia állandóan az ujjait tördeli – ellenkeztem némileg gyerekesen.
- Neki is mindig mondom – ingatta a fejét Dex.
- Bár nem sok haszna van – jegyezte meg Coop felülve a pultra.
- Erről nem könnyű leszokni – magyaráztam saját igazam bizonygatva.
- Baromi meleg van – legyezte az arcát Coop, bedobva még néhány jégkockát a kávéjába.
- Tiszta vizes lesz az íze – fintorogtam, mire csak vállat vont.
- Legalább hideg.
- Talán ne ülj a napra – dobta meg egy fantasztikus ötlettel bátyát Dex.
- Mi lenne, ha inkább kimennénk a medencéhez – ajánlkozott Coop.
- Annyi a fagyis ötletnek? – vontam fel a szemöldököm értetlenül.
- Úgysincs nyitva.
- Hozzam a vízikártyát? – érdeklődött Dex felállva.
- Ennek ez a hivatalos neve? – töprengtem a homlokomat ráncolva.
- Simán. Találó név – csatlakozott a merengéshez Coop.
- Egy igen vagy egy nem is megteszi – vágott közbe Dex.
- Hozd.
- Ja. Hozd.
- Hozom – hagyta el a konyhát Dex, így kettesben maradtunk Cooperrel.
- Gondolkodtam a tervünkön – szólalt meg Coop, kihasználva, hogy Dex távol van.
- Melyiken? – sóhajtottam szórakozottan.
- A Tammara vs. Seth terven.
- Ez elég béna név egy tervnek.  
- Hát mondj jobbat.
- Mondjuk, lehetne „hogyan szabaduljunk meg Tammarától” a neve – vélekedtem.
- Ez nem jó – rázta a fejét hevesen. – Nem mondhatjuk ki nyilvánosan.
- Miért is kellene ilyen tennünk?
- Mert, ha netán sürgősen tennünk kell az ügy érdekében, majd mondom neked a titkos terv nevét te meg pattansz és jössz is - magyarázta.
- Aha. Akkor legyen dinnye.
- Miért pont dinnye? – hökkent meg.
- Abban nincs semmi leleplező.
- Leszámítva, hogy elég feltűnő, ha random dinnyézni kezdek.
- Na, jó. Mondd inkább az ötleted – nevettem el magamat.
- Arra gondoltam, most, hogy Tammara nincs itt, de Seth igen… - kezdete, de közbevágtam.
- Seth sincs itt – emlékeztettem.
- Jó, de majd hazajön.
- Remélhetőleg.
- Szóval, kereshetnénk neki valakit – avatott be Coop.
- Ez a nagy terv?
- Egyelőre – bólintott.
- Be kellene avatnunk Dexet – vetettem fel.
- Nekem is eszembe jutott már ez.
- Akkor? – kérdeztem, mire Coop összeborzolta a tarkóján a haját.
- Nem is tudom.
- Igazából, már itt állok egy ideje és mindent hallottam – közölte Dexter, mire ijedten kaptuk felé a fejünket.
- Mi a szar? – hüledezett Coop.
- Mikor jöttél vissza?
- Percekkel ezelőtt – vont vállat. – Szóltam is hozzátok, de meg se hallottátok.
- Ez elég gáz – röhögtem el magamat. – Mindenesetre, akkor üdvözlünk a dinnye tervben.
- Nem ez a neve! – ellenkezett Coop, amin persze mind felnevettünk.



1 megjegyzés :