2017. július 18., kedd

Kosársuli, 54.rész

Január 25. vasárnap

A hétvége kellemesen telt. Most, hogy nem kellett agyba-főbe tanulni, a lelkiismeretem is békén hagyott, mikor Konráddal voltam. A szombatot külön töltöttük, mondván, hogy a szüleim egész héten nem láttak, mert rengeteg edzésünk volt.
Vasárnap Konrád olyan tíz körül írt.
Konrád üzenete: Jó reggelt, Bokasérült lány!
Luca üzenete: Jó reggelt!
Ha akartam se tudtam volna letörölni a boldog vigyort a képemről. 
Konrád üzenete: Megmásszuk a Gellért-hegyet. 
Luca üzenete: A kérdőjel lemaradt.
Válaszoltam szórakozottan.
Konrád üzenete: Nem hinném.
Luca üzenete: Szóval, mondhatok én bármit, így is úgy is elmegyünk?
Konrád üzenete: Mondhatsz bármit, csak nemet nem.
Luca üzenete: Rendben. Akkor, menjünk hát!
Konrád üzenete: Fél háromra érted megyek.
Luca üzenete: Okés.
Luca üzenete: Várj!
Hirtelen eszembe jutott valami.
Konrád üzenete: Igen?
Luca üzenete: Minek jössz értem?
Konrád üzenete: Mert együtt járunk?
Luca üzenete: Úgy értem, te Budán laksz. Nagy kerülő idejönnöd, hogy aztán visszamenjünk oda.
Pontosítottam.
Konrád üzenete: Akkor értem jössz?
Luca üzenete: Nem :D
Konrád üzenete: Legyen. Ha ennyire le akarsz rázni, találkozzunk a Gellért téren.
Luca üzenete: Nem lerázni akarlak!
Ellenkeznem kellett.
Konrád üzenete: Pedig nagyon úgy tűnik. 
Luca üzenete: Csak szeretném megkönnyíteni az életed. 
Konrád üzenete: Fél 3, Gellért. 
Luca üzenete: Rendben van :(
Konrád üzenete: Nekem te ne írjál szomorú smiley-kat mikor épp randira készüllek vinni. 
Luca üzenete: Igen, uram! 
Miután elköszöntünk, nyomkodtam a laptopom, néztem a tévét, olvastam, ebédeltem meg miegymás. Fél egykor készülődni kezdtem, mondván, hogy egy óra múlva el kell indulnom.

*Két órával később*

Mikor leszálltam a metróról, Konrád már ott várt rám. Azonnal kiszúrtam. Hátát a falnak támasztva várakozott. Világosabb kék farmert viselt, szürke téli kabátja cipzárját leengedve, így rálátást nyertem az alatta viselt feketés pulcsijára. Fején kötött sapka csücsült, ami alól kikandikált a haja.
- Szia! - húzott magához és csókra.
- Szia!
- Mehetünk? - engedett el és összekulcsolta ujjainkat.
- Persze - bólintottam.
A mozgólépcsőhöz érve maga elé engedett, miután felléptem az első fokra, rögtön megfordultam és Konrád nyaka köré fontam a karom. 
- Na, jobb volt egyedül jönni, mint velem? - ölelte át a derekamat.
- Határozottan - hazudtam huncutul.
- Ez nem így működik, Bokasérült lány - vont közelebb magához, de még mielőtt ellenkezhettem volna a számra tapasztotta a száját. Csókunk akkor ért véget, mikor felértünk a felszínre. Enyhén vörös fejjel léptem ki a hűvös levegőre. 
- Miért épp a télen megyünk a Gellért-hegyre? - érdeklődtem kíváncsian. 
- Ehhez volt kedvem - vont vállat Konrád, ismét megragadva a kezemet.


4 megjegyzés :