2017. július 13., csütörtök

Váratlan, 60.rész


- Ejnye, hercegnő. Lelépsz, miközben alszom? Tán valami rosszat csináltunk? - csatlakozott hozzánk reggel a teremben Keaton.
Wyatt és Zay megdermedtek, majd értetlenül pislogtak. Még én is lefagytam egy pillanatra.
- Tulajdonképpen semmit nem csináltunk - közöltem végül.
- Együtt aludtatok? - szaladt fel Zaylee szemöldöke.
- Royce egyenesen a karjaimban horkolta át az éjszakát - jegyezte meg Keaton.
- Nem is horkoltam! - ellenkeztem azonnal, megragadva a lényeget.
- Mi miért nem alszunk együtt? - ölelte át Zay nyakát Wyatt.
- Vedd le rólam a karod, te disznó! - csapta meg Zay, Wyatt pedig azonnal engedelmeskedett.
- Nem hittem volna, hogy... - kezdtem, de a csengő félbeszakította a mondatom, így inkább helyet foglaltam, míg Zay és Wyatt előre sétált. 
- Mit nem hittél? - érdeklődött Keaton. 
- Hogy majd te meséled el a kis kalandunkat. 
- Te akartad? 
- Nem éppen. Csak megleptél. 
- Kitaláltam Wyattnek? - váltott témát hirtelen. 
- Hogy mi? - Ezúttal én lepődtem meg.
- Hallottad, amit mondtam.
- Csak hirtelen nem értettem - magyaráztam. - Igen. Reggel átjött.
- Miatta hagytál magamra?
- Nem tudtam, hogy jönni fog - ingattam a fejemet.
- Persze - hagyta rám.
- Féltékeny vagy? - hecceltem szórakozottan.
- Ezt gondold át még egyszer - mosolygott rám gúnyosan.
- Honnan tudtad? - súgtam, mert megérkezett a tanár.
- Wyatt úgy bámul rád reggel óta, mint valami tyúkanyó a kis csibéjére.
- Ez páratlan hasonlat volt - bólogattam elismerően. 
- Wyatt képtelen kordában tartani az érzelmeit.
- Észrevettem.
- De azt hiszem, ennek is megvan a maga előnye - vélekedett Keaton. 
- Wyatt fantasztikus barát - jelentettem ki. Keat felém fordította a fejét, tekintet az enyémbe fúrta. 
- Tényleg az. 
Ez volt az első alkalom, hogy valamilyen módon kifejezte, mennyire is szereti és hálás Wyattnek. 
Megrezdült a telefonom.
Zaylee üzenete: Tényleg együtt aludtatok??
Royce üzenete: Tényleg arra vetemedtél, hogy SMS-t írj óra alatt??
Zaylee üzenete: Van, hogy muszáj…
Royce üzenete: Megleptél.
Zaylee üzenete: Ahelyett, hogy húznád az időt, akár válaszolhatnál is.
Royce üzenete: Igen, együtt aludtunk.
Zaylee üzenete: És csak aludtatok?
Royce üzenete: Igen, csak aludtatok.
Zaylee üzenete: El se mondanád, ha több lett volna, mi?
Royce üzenete: Nem tartom valószínűnek, hogy csak úgy kikotyognám.
- Rosszalkodsz óra alatt? – hajolt hozzám Keaton, mire azonnal lezártam a képernyőt, nehogy meglássa.
- Tulajdonképpen Zay rosszalkodik – pontosítottam.
- Zayleevel SMS-ezel? – szaladt fel a szemöldöke hitetlenül.
- Aha – vigyorogtam, Keaton pedig reakció nélkül visszafordult.
Zaylee üzenete: Én sem tartottam valószínűnek.
Royce üzenete: Csak aludtunk.
Zaylee üzenete: Rendben.
Royce üzenete: Komolyan emiatt írtál óra alatt?
Zaylee üzenete: Nem bírtam visszafogni magam.
Royce üzenete: Valójában Wyatt írogat, igaz?
Zaylee üzenete: Szerintem, ő Keatonnek írogat.
Oldalra néztem és láttam, hogy Keat kezében is ott a telefon, valakinek írt. Na, szépen vagyunk.
Royce üzenete: Bingó.


4 megjegyzés :

  1. Annyira imádom ezt a sorozatot, az összes sztoridat is. Mikor jönnek már össze?

    VálaszTörlés
  2. Annyira imádom ezt a sorozatot, az összes sztoridat is. Mikor jönnek már össze?

    VálaszTörlés
  3. "Bingó" hmmm.Ez (is) nagyon jó rész volt Betti :D

    VálaszTörlés