2017. augusztus 14., hétfő

Kosársuli, 57.rész

- Szóval ő az új lány – értelmezte a helyzetet Konrád, majd nagyot ásított.
- Igen. A neve Hanna és bedobó poszton játszik – informáltam mindarról, amiről eddig lemaradt.
- Az pont jó lesz Kriszéknek – bólintott elismerően Konrád, majd felém fordult.
- Így igaz.
- Remélem, nem áll szándékában lenyúlni a pozíciómat – kacsintott rám huncutul, természetesen a késéseire célozva.
- Pedig igazán cserélhetnétek – ingattam a fejemet.
- Miért? Nem imponál neked ez a remek tulajdonságom?
- Általában nem zavar, de néha igazán igyekezhetnél.
- Igenis szoktam igyekezni! Késtem már el randiról? – lóbálta meg a kezét kettőnk között tettetett felháborodással.
- Valóban nem – nevettem el magamat.
- Ez az első lépés.
- A reggeli matek meg a második – mosolyogtam jókedvűen.
- Bizony. Onnan sem szoktam késni.
- Mit szólnátok, ha mindenki egyenként bemutatkozna és mondana pár szót magáról? – állt elő András bá a tervével.
- Ma már nem is lesz tanítás? – pislogott reményteljeseket Tibi.
- Úgy érti, ezen az órán – pontosított mellőle Anti.
- Meglátjuk, mennyi idő lesz még a bemutatkozás után csóválta a fejét a tanár úr, majd Barbi felé fordult. Kezdjük veletek, Barbi, Klaudia.
- Mester Klaudia vagyok. Bedobó. És nyűg ez az egész, hogy megint el kell játszani ezt a bemutatkozós hülyeséget – dobta a válla mögé a haját nagyképűen.
- Legalább nem kell kamu jelzőkkel illetnünk magunk – súgta nekem Konrád szórakozottan, az első napokra célozva, mikor is a tanárok mindenféle játékot kitaláltak, hogy jobban megismerjük egymást. Konrád pedig falra mászott tőlük.
Krisz bizonyára látta, hogy Hanna lábai kezdik feladni a szolgálatot, főleg Klaudia kedves szavai után, így felpattant és elérohant.
- Orova Krisz vagyok, örülök, hogy megismerhetlek! – ragadta meg a lány kezét és hevesen megrázta. – Az én csapatomban leszel.
- Meg az enyémben – csatlakozott Csenge is. – Palicz Csenge vagyok. Üdvözlünk sok szeretettel.
- Egyébként… - nyelt egy nagyot Hanna. – Mi ez a csapat dolog? Nem mind egy csapat vagyunk?
- Remek kérdés! – szólalt fel Dominik is. – Pap Dominik vagyok. Nálunk ez valahogy úgy működött, hogy az első napon az ofőnk három csapatra osztotta az osztályt és az edzések nagy részében ez is maradt a felállás. Mostanában azonban keverget minket, hogy mindenki összeszokjon mindenkivel – magyarázta kedvesen.
Vele bezzeg nem olyan szemét, mint velem volt. Szépen vagyunk.
- Csapat! Álljatok fel – vezényelt Krisz, hogy megmutassa Hannának, kik is lesznek együtt vele.
Bori az első padban szinte rögtön felállt és integetett.
- Szia! Kiss Borbála vagyok, Bori. Én leszek a padtársad is! – mosolygott bátorítóan.
- Zirig?
- Gergő vagyok – „üdvözölte” Hannát Gergő fel sem nézve, roppant kulturált módon.
- Így lennénk öten – mutatott körbe Krisz, annyiban hagyva Gergő bunkózását. – Csenge ugye bedobó, Bori meg Zirig center, jómagam meg az irányító volnék.
- Köszönöm! Ki a másik két csapat? – érdeklődött Hanna.
- Van egyszer Klau, Dominik – kezdte sorolni Krisz, azokat a neveket mondva először, akiket már Hanna is „ismert”. – Plusz…
- Bucci Tibi!
- Czibik Bence! – pattant fel a két fiú.
- És én, Tikosi Barbi – zárta a sort az első padból Barbi.
- A maradékok a harmadik csapat – röhögött Krisz, mire Konrád amolyan „bemutatnék neked, hanem lenne éppen tanóra” fejet vágott.
- Török Luca vagyok – integettem mosolyogva. – Én lennék az irányító – húztam be szerényen a nyakam.
- Ha éppen nem töröd össze valamid – szúrta közbe Klaudia.
- Nem lenne semmi baja, ha alkalomadtán nem lököd fel kedvedre! – szájalt vissza neki Csenge.
- Török megtanulhatna megállni a saját lábán, akkor nem esne el – morogta Gergő.
Éppen szólásra nyitottam a szám, mikor Konrád nyugodt hangon megszólalt.
- Valami probléma van, Zirig?
- Akad – érkezett a válasz.


5 megjegyzés :

  1. Konrád <3
    Ismét szuper rész lett. Azért még mindig félek, hogy az új csaj bekavar...

    VálaszTörlés
  2. Aztaaaa������ Mi lesz itt?�� Szuper lett, mint mindig❤️��

    VálaszTörlés
  3. Ajajj, mi lesz itt. Ismét egy nagyon jó rész c:

    VálaszTörlés