2017. augusztus 19., szombat

Váratlan, 63.rész

- Ne szólj Wyattnek és Zaynek - ajánlotta Keat, miközben visszakísért a szobámba.

- Miért ne? - kérdeztem, holott sejtettem a választ.
- Mert el akarnak majd kísérni.
- Ejj, Keaton Enoch! Talán egyedül akarsz a megmentőm lenni? - incselkedtem és magam sem tudtam, mire fel ez a nagy jókedv. 
- Bármilyen csábítóan is hangzik, nem erről van szó - ingatta a fejét. Meglepett, hogy megint gúnyos helyett kedvesnek tűnt és viccesnek.
- Igazad van. Nincs szükségem tömegre - válaszoltam végül meg a saját kérdésem.
- Tudom.
- De annak örülök, hogy velem jössz - néztem mélyen a szemébe. Tekintete ellágyulni látszott.
- Tudom.
- Menj, pakolj össze - léptem el előle, majd a saját bőröndöm keresésére indultam. 
Nagyjából egy órával később a házunk előtt találkoztunk. 
- Hello, Thomas!
- Rég találkoztunk, Royce - üdvözölt mosolyogva.
- Találkozni találkoztunk, csak nem ebben a kocsiban - nevettem el magam.
- Egyetértek.
- Ő itt Keaton Enoch. Gondolom, apa beavatott.
- Helytálló gondolat. Thomas Moor vagyok - nyújtotta jobbját és kezet fogtak.
Thomas berakta a táskákat a csomagtartóba, mi pedig beszálltunk a hátsó üléssorra.
- Thomas. Egyszerűen nem tudja elkerülni a figyelmem, hogy pólót viselsz - jegyeztem meg huncutul mosolyogva.
- Gondoltam, eleget teszek a kérésednek - pillantott rám a visszapillantó tükörben.
- Mostanában néha eszembe jutott, hogy alkalomadtán mehetnénk együtt suliba.
- Kitűnő ötlet! Ki vezet majd? - kérdezett vissza komoly képpel, én pedig elnevettem magam.
- Természetesen én - vágtam rá.
- Addig én SMS-ezek a barátaival.
- Mintha ezt csinálnám - forgattam a szemem játékosan.
- Szavadon foglak - tette hozzá Thomas még az előző kijelentésemre célozva.
- Úgy legyen.
- Megjegyzem, hogy én sem tudtam figyelmen kívül hagyni, hogy másoknak engeded, hogy fuvarozzanak.
- Engedni? Ugyan! - legyintettem, majd bizalmasan erőre hajoltam. - Kényszerítenek. 
- Nem kötele... - kezdte volna Keaton, de fürgén a szájára tapasztottam a tenyerem, ezzel elhallgattatva. Egy másodperc töredékéig tágra nyílt a szeme, aztán csupán elégedetlenül bámult rám.
- Főleg Keat - folytattam a viccelődést. 
- Sejtettem - jelent meg egy apró mosoly Thomas szájának sarkában.
- De mi tagadás - néztem mélyen Keat szemébe. - Szeretek reggelente vele menni.
Összehúzta a szemeit, mire elvettem a kezem a szája elől. Nem hazudtam. Nagyon szerettem az érzést, hogy reggelente várt rám. Én pedig beszállhattam az illatával megtelt kocsiba és félig civakodva, félig normalis stílusban átbeszéltük az utat.
- Beszéltél az igazgatóval? - kíváncsiskodtam témát váltva.
- Igen - bólintott.
- Mivel győzted meg? 
- Nem kellett meggyőzni - felelte Keat csukott szemekkel, karbafont kézzel. 
Értettem. Bízott benne az igazgató. Keat a szülei halála óta magáról gondoskodik és mivel nagykorú, mindent maga intéz. Ahogy apa kikért engem egy hétre, ő is kikérhette magát. Nem kérdőjelezték meg. Nyilván nem szokott visszaélni a helyzetével és lógni. 
- Köszönöm, hogy itt vagy - mondtam csendesen és megérintettem a könyökét. Kinyitotta a szemét és rám nézett. Úgy tűnt, mondani akar valamit, de mégsem szólalt meg. Csak néztünk egymásra.



1 megjegyzés :