2017. szeptember 14., csütörtök

Randiztam egy sztárral, 2.rész

Név: Seo Kang Won
Beceneve: Seok (angol jelentése: Like a rock – Mint egy kőszikla)
Születési idő: 1994. február 12.
Magasság: 177cm
Vértípus: 0
Hobbi: éneklés, táncolás,
Pozíció: fő/vezető énekes
Kedvenc szín: fehér
Kedvenc zenei műfaj: pop és rock

Kedvenc szám: 1
Kedvenc film műfaj: dráma
- becenevét legjobb barátja, So Yi Jung-tól kapta, akinek állítása szerint Seok a legnehezebb helyzetekben is olyan erős tud maradni, mint egy szikla
- szokása rágni a körmét
ő volt az utolsó tag, akit bemutattak, mert tudták, hogy ő lesz a legnagyobb durranás
- egészen kicsi kora óta táncol és énekel
- jó a sportokban – atléta volt, mielőtt a banda tagja lett
ő az egyetlen tag, aki sose festi élénk színekre a haját
Itt abbahagytam az olvasást és inkább rákattoltam a DSS oldalára.
A Devil’SSoul (DSS) egy öt tagú dél-koreai fiúegyüttes, akik 2013-ban debütáltak a WWM Entertainment alatt.
A DSS rajongóinak hivatalos neve AnGeLs (AGL), mert szerintük az ördögök elengedhetetlen velejárója az angyalok. Színük a fehér, míg a bandáé a fekete és a vörös.
Tagok: Seo Kang Won (Seok), So Yi Jung (Yiju), Hyun Min Jun (Minju), Park Ji Hu (Jaz), Kim Su Bin (Subin)
Ismét felemeltem a fejem. A lány mosdóban trónoltam a lehajtott WC-deszkánt és azon töprengtem, vajon, hogyan is maradhattam el mindenről. Egész hétvégén a délutáni év eleji zh-ra tanultamígy végig ki volt kapcsolva a telefonom. De, hogy az egyik kedvenc bandám feloszlásáról maradjak le, ez azért több volt a soknál. Sosem voltam az a tipikus rajongó, aki mindent tud a kedvenceiről. Csak a zenéjüket szerettem, meg a vicces videóikat, klipjeiket, sorozataikat. Nem vájkálódtam a magánéletükbe.
Ezúttal ezt írtam a keresőbe: DSS feloszlása
Több száz hír és cikk ugrott fel.
- Seo Kang Won-t, a Devil’SSoul sztárját ittas vezetésen kapták
- a DSS tagjai Seok ellen fordultak
- felbomlott a Devil’SSoul Seo Kang Won miatt
- több száz rajongó tüntet a WWM Entertainment kapujában
- a rajongók nagy része elfordult Kang Won-tól és őt hibáztatják a banda feloszlása miatt
- Yiju kiállt barátja mellett, ő az egyetlen, aki nem okolt senkit
Mi van? Egy ittas vezetés? Nem volt baleset, ugye? És emiatt miért oszlottak fel?
Szépen vagyunk. A barátok és a rajongók is ellene fordultak, Seokot pedig beiratták egy amerikai egyetemre.
Fogalmam nem volt, mi történt, de úgy éreztem, egyszerűen nem ítélhetem el azonnal azt, akit mindenki hibáztat. Főleg, ha Yiju kiállt mellette, akkor nem lehet akkora a baj.
Az volt az érzésem, hogy Trish egész pontosan tudott mindenről, mikor előadta nekem ezt az egy ismeretlen sztár jött a sulinkba dolgot. Ő is nagy DSS fan, még sokkalta nagyobb nálam. Olyan, aki ijesztően mindent tud róluk és satöbbi.
- Maya? Tudom, hogy itt vagy? Másszál elő, de gyorsan!  jelent meg a mosdóban az említett szamáés máris engem hajkurászott.
- Jól van, jól van – tettem el a telefonom és előmásztam.


2 megjegyzés :