2017. október 28., szombat

Váratlan, 74.rész

Egy szúró fájdalom a fenekembe, ez ébresztett. Konkrétan leestem a matracról, a kemény padlón landolva, így eltorzult arccal dörzsöltem a hátsó felem.
- Mit művelsz, hercegnő? nevetett Keaton valamivel feljebb.
- Lelöktél a matracról? – kérdeztem megrökönyödve.
- Dehogy löktelek! Állandóan mocorogsz – magyarázta, majd a kezét nyújtotta és segített visszamászni az „ágyra”.
- Komolyan? – fintorodtam el.
- Igen.
- Miért nem az ágyon alszunk? – néztem fel a hatalmas két személyes ágyamra, ami sokkal kényelmesebbnek tűnt.
- Én is ezt kérdeztem tőled este ölelte át a derekam.
- És mit feleltem? – merengtem, mert egyáltalán nem rémlett ez a beszélgetés.
- Hogy te álmos vagy és nem mész sehova – mosolyodott el.
- Miért nem kaptál fel és vittél át oda? – reklamáltam továbbra is.
- Én is álmos voltam – vonta meg a vállát.
- Végül is, csak én landoltam a padlón – húztam el a számat, sajgó testrészemet nyomkodva.
- Nagyon fáj? – érdeklődött ellágyult tekintettel.
- Nem. Tulajdonképpen, csak tíz centit estem – nevettem el magam. – De azért be fog lilulni.
- Legközelebb nem löklek le – ígérte, mire tágra nyílt szemekkel mellkason böktem.
- Szóval, mégis lelöktél! – kiáltottam fel, de persze csak poénból.
- Ez csak egy vicc volt, hercegnő! – simított végig a haján nevetve.
- Imádom a nevetésed – hervadt le a mosoly az arcomról és őszinte tekintettel figyeltem Keatont. – Ezt az őszinte kedves nevetésed. Imádom.
Keaton egy pillanatra lesütötte a szemét, mintha zavarba jött volna, aztán felnézett rám és megsimította az arcom, így hát folytattam.
- Olyan ritkán láttalak és hallottalak téged így nevetni. Legtöbbször a mosolyod gúnyos – pislogtam fel rá.
- Ez vagyok én – reflektált, de éreztem a hangjából, hogy nem gondolja komolyan, csak viccel.
- Nem. Te az vagy, aki most vagy. – Hát ez kimondva sokkal hülyébben hangzott, mint ahogy magamban elképzeltem.
- Igen, ez tényleg így van – futottak össze a nevetőráncok a szeme sarkában.
- Úgy értem, most vagy igazán önmagad – pontosítottam sietve. – Szerintem.
- Megint nagyon bölcs itt valaki – tűrte egyik tincsemet a fülem mögé.
- Hogy is lehetne olyan barátnőd, aki nem ilyen bölcs! – vigyorodtam el, de aztán leesett, mit is mondtam.
Nem beszéltük meg a kapcsolatunk, hogy most akkor járunk e vagy ilyesmi. Persze, ezekután nehéz lenne megint úgy eltusolni a dolgokat, mint karácsony után, mégis zavarban éreztem magam amiatt, amit mondtam.
- A barátnőm lennél? – szaladt fel Keat szemöldöke, arcán semmi érzelem nem tükröződött.
- Nem. Igen? – húztam össze a szemem. – Igen – döntöttem el végül, legyen, ami legyen.
- Azt hittem, ami New Yorkban történik, az itt is marad – felelte Keat pléhpofával.
- Azt mondod, töltsünk el egy kellemes hetet, aztán hagyjunk mindent magunk mögött? – mentem bele a játékba.
- Pontosan ezt mondom.
- Nem bánom – bólintottam. – De akkor ebben az egy hétben a barátnőd vagyok!
- Ahogy kívánod – nyomott egy csókot a számra, aztán visszahanyatlott a párnára és csak bámult rám gyönyörű kék szemeivel.
Keaton eszméletlenül festett még reggel is, bár ebben nem sok meglepetés volt. Haja kócos volt ugyan, de így is remekül állt, nem volt se rossz szaga, se gyűrött arca. Erről viszont eszembe jutott, hogy nekem biztos van, így gyorsan magamra rántottam a paplant.
- Mit csinálsz? – kérdezte meghökkenve.
- Alszom – vágtam rá.
- Így?
- Pont így. – Keat nagyot sóhajtott, majd bemászott a takaró alá és magához húzott.
- Nagyon szép vagy! – suttogta a fülembe, mintha kitalálta volna a gondolataim. Nyilván így is volt, mint mindig, most is.
Arcom a pólójába fúrtam és belélegeztem az illatát. Nagyon boldognak éreztem magam.



Következő rész:
http://csillagokhullas.blogspot.hu/2017/11/varatlan-75resz.html
Előző rész:
http://csillagokhullas.blogspot.hu/2017/10/varatlan-73resz.html

5 megjegyzés :

  1. Imádom őket! Imádom ezt a történetet! #foreverKeaton :D ❤

    VálaszTörlés
  2. Keaton fangörcs 😍😍 Amúgy ezek a gifek honnan vannak úgy értem filmből vannak? Ha igen mi a címe? *--*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Vámpírnaplók sorozatból van,kezdd el nyugodtan mert fantasztikus,én imádom����

      Törlés
  3. A Skamből is vannak es a Pllból is vannak csak más ,,sztoriban''.. Amúgy folytatást!!:))

    VálaszTörlés