2017. november 23., csütörtök

Ütközés, 4.rész

Vasárnap este hat óra van és még mindig nem emlékszem semmire az előző nap történéseiből. Leszámítva persze a tetksós srácot. Minden erőmmel az előttem heverő tankönyvre próbálok koncentrálni, de egyszerűen nem megy. Semmiképp nem szeretnék megkérdezni senkit, annál kínosabb már nem is lehetne. Maximum Irist.
Ez annyira nem vall rám! Elveszíteni az emlékeim meg a fejem, inni és lerészegedni. Mindig olyan voltam, akinek meg volt tervezve előre az élete, betáblázva a napjai. Persze, nem voltam teljesen karót nyelt, de sosem voltam felelőtlen.
- Asen! – nyargal be a szobába Iris, kezében a telefonjával.
- Hm? – emelem fel a fejem az asztalról, ahol eddig nyugtattam szenvedve.
- Nézd – nyomja az arcomba a mobilját.
King üzenete: Nagyon bejött az este. Nagy arc a nővéred, bébi!
Milyen válogatott beszédstílus.
- Miért vagyok nagy arc? – sóhajtok, eleve rettegve a választól.
- Biztos, mert táncoltál a konyhapulton – von vállat Iris, rám se hederítve, ezerrel pötyögve a telefonján.
- Hogy mit csináltam? – hüledezem a fejemet fogva.
- Még a ruháid is le akartad dobni.
- Ezt most csak kitalálod.
- Az utóbbi valóban nem igaz, Még részegen is felelősségtudatos vagy – forgatja a szemét a húgom unottan. Még jó!
- Mit műveltem még?
- Nem tudom, Asen. Többnyire a fürdőben kuksoltál Khalillal – pillant rám őszintén Iris. Meglep a kedvessége.
- Jó ég!
- Miért nem kérdezed meg őt? – jelenik meg egy pimasz mosoly az arcán. Ennyit arról, hogy majd most rendes lesz.
- Jól van, elég volt. Elmehetsz – mutatok az ajtóra megfáradtan, mire nagyokat puffogva elhagyja a szobámat.
Az asztalon heverő telefonomra téved a tekintetem. Tegnap este lemerült és azóta se tettem fel töltőre. Most azonban úgy döntök, felrakom tölteni bekapcsolom. Meglepően sok üzenet és baráti felkérés fogad, de mégis egyet szúrok ki közülük. Khalil Jarsdel ismerősnek jelölése. Vonakodva ugyan, de visszaigazolom, hátha megtudok valamit az estéről.
Nem nagyon emlékszem a személyiségére, így tartok tőle, hogy visszaél majd a helyzetemmel. Egy perccel később felugrik a chat-ablaka.
Khalil üzenete: Szia, Asen!
Hány év lehet köztünk? Négy-öt?
Asen üzenete: Szia!
Khalil üzenete: Hogy vagy? Minden rendben?
Most tényleg kedves vagy csak próbálkozik?
Asen üzenete: Minden okés.
Nem akarom, hogy tudja, milyen rosszul érzem magam. Másnaposan. De azért hozzáteszem.
Asen üzenete: Miért?
Khalil üzenete: Nem voltál valami fényesen este.
Ugye nem hánytam?
Asen üzenete: Nem szoktam inni.
Ebben minden benne van, aminek benne lennie kell.
Khalil üzenete: Azt észrevettem. Nem is nagyon bírod az alkoholt.
Mi az, hogy észrevette?
Asen üzenete: Hát, nem annyira.
Miért nem mond végre valami konkrétat? Biztos direkt. Tudja, hogy nem emlékszem és szórakozik velem.
Khalil üzenete: King azt mondta, a barátnője egyetemista nővére vagy.
Miért vált témát?
Asen üzenete: Igen.
Khalil üzenete: Hova jársz? És mióta?
Asen üzenete: Harmadéves vagyok jogon.
Khalil üzenete: A jogot tényleg említetted az este.
Jesszus! Biztos felmondtam neki a héten vett jogszabályokat. Ez annyira jellemző rám!
Khalil üzenete: Mit kerestél egy gimis buliban?
Asen üzenete: A húgom időnként elrángat.
Khalil üzenete: Ha jól sejtem, a legtöbbször nem hányással végződik az este.
Asen üzenete: Hánytam??
Jaj, ne! Elküldtem.
Khalil üzenete: Szóval, nem emlékszel.
Talán jobb is…


Előző rész:

1 megjegyzés :