2018. január 14., vasárnap

Töréspontok, 13.rész

- Miért van az az érzésem, hogy te csak viccelsz velem? - mért végig Baek komoly tekintettel.
- Valószínűleg azért, mert csak viccelek. 23 vagyok - mosolyogtam rá, mire esküszöm, hogy látványosan fellélegzett.
- Vicces - fintorgott.
- Miért, baj lenne, ha csak 19 volnék? - pislogtam ártatlanul.
- Igazából… - kezdte volna, de közbevágtam.
- Akkor nem akarnál barátkozni velem? - biggyesztettem le az ajkam szomorúan.
- Nem erről van szó, csak…
- Szóval, nem - öltöttem magamra a világ legcsalódottabb arckifejezését.
- Na, elég legyen! Tudom, hogy megint csak játszadozol velem! - mutatott rám vádlón.
- Ki? Én? Dehogy! - ellenkeztem komoly képpel.
- Tehát, 23 vagy - értelmezte a helyzetet. - Miért most kezded az egyetemet?
- Már elvégeztem egyet - vontam meg a vállam.
- Hát, ezt elég lazán közölted - nevette el magát Baek.
- Nos, az nem volt nekem illő. Félúton döbbentem rá, de gondoltam, akkor már befejezem - meséltem el a nagy sztorim.

- Értem. És hova fogsz járni most? - érdeklődött egy baráthoz illően.
- A Nemzeti Művészetire.
- Az nincs is messze - merengett Baek.
- Honnan? - röhögtem el magam.
- Mondjuk az SM-től - vágta rá Baek, mire elmosolyodtam.
- Ezzel a kocsival semmi sem lehet messze - vizslattam meg a járgányát, ami egy sportkocsihoz hasonlított a leginkább. - A tied?
Emlékeimben kutakodva felidéztem egy videót, amiben arról beszéltek, milyen autói vannak az EXO tagoknak.
- Aha. De nem használom valami sokat - sütötte le a szemeit.
- A baráti kihasználásunkba beletartozik a „vezetni a barátod kocsiját” kitétel? - kérdeztem szórakozottan, mire Baek felnevetett.
- Jó lenne lefektetni a barátságunk alapszabályait - felelte.
- Semmi kölcsön-kocsi? - emeltem fel a fejem.
- Az attól függ. Van jogsid?
- Van bizony!
- És érvényes is? - faggatott tovább.
- Még szép. Különben nem sok értelme lett volna az első válaszomnak.
- Akkor mit szólnál egy éjszakai kocsikázáshoz? - emelte fel a kulcsait és meglengette őket a levegőben.
- Meg van bocsájtva az elmúlt három nap - vettem át a kulcsokat vigyorogva.



Következő rész:

Előző rész:

1 megjegyzés :