2018. február 24., szombat

Felejthetetlen nyár, 59.rész

- Annyira aranyos a cicátok! - lépett be a konyhába reggel Coop, kezében egy macskával.
- Nincs is macskánk - néztem fel a pirítóssal megrakott tányéromból, majd tüsszentettem egyet.
- Egészségedre. Miért nincs? - ráncolta a homlokát Cooper.
- Nem szeretem a macskákat. Ahogy Norbi sem - magyaráztam.
- Hát, hogy nem lehet szeretni őket? - babusgatta az állatot Coop.
- Túl… macskásak - magyaráztam, mire Dexnek felszaladt a szemöldöke. Elővettem a pizsamám zsebéből egy zsebkendőt és kifújtam az orrom.
- Egyébként honnan szedted össze a cicát?
- A hasamon találtam - vonta meg a vállát Coop.
- A hasadon? - húztam össze a szemem.
- Ott aludt, mikor felébredtem.
- Hogy került a szobámba egy macska? - hüledeztem.
- Engem az is érdekelne Coop, hogy került a szobádba - szót közbe Dexter.
- Átszökött, ahogy vélhetőleg a macska is - legyintettem, ismét tüsszentve.
- Egészség. Én engedélyt kaptam! - háborodott fel Coop.
- Tőlem biztosan nem - csóváltam meg a fejem, beleharapva a pirítósomba.
- Zaklatod Leah-t? - vonta fel a szemöldökét kérdően Dex, bátyjának címezve a kérdést.
- Cicuu, Cicuuka - szórakoztatta a macskát vagy épp magát Coop, rá se hederítve Dexre.
- Megtennéd, hogy nem lóbálod a macskát az asztal fölött? Mindenhova odahullik a szőre - húztam fel az orrom felkapva a tányéromat.
- Túl kényes vagy - ölelte magához védelmezően az állatot Coop.
- Aha - hagytam rá, megtörölve az orromat.
- Szóval ti kihagytatok engem a buliból - tért vissza az eredeti témához Dex sértetten.
- Nem értem, mi bajod szegény, ártatlan cicával - papolt tovább nekem Coop.
- Ez az én házam. És nem az én macskám - foglaltam össze röviden és tömören.
- Miért nem szóltál nekem, hogy átmész aludni? - folytatta Dex.
- Neked nincsenek érzéseid, Leah? Ez csak egy édes macsek!
- Azt se tudod, kié. Lehet, hogy veszett!
- Legközelebb én megyek át Leah-hoz és Coop, te alszol egyedül! - fújta a magáét Dexter.
- Veszett? Hogy lenne már veszett? Szerinted egy veszett cica a hasamon aludna? - hüledezett Coop.
- Még szép. Magához édesget, aztán mikor nem figyelsz, jól leharapja az ujjadat! - bólogattam amolyan „majd meglátod” fejjel, majd megdörzsöltem viszkető szemeimet.
- Micsoda csodás hasonlat. Olyan árulás lenne, mint amit ti követettek el ellenem az éjjel - ragadta meg az alkalmat Dex.
- Mégis mi bajod, ember? - fordult végre felé Coop.
- Együtt aludtatok! - mutatott ránk vádlóan Dex. - Nélkülem!
- Édes hármasra vágysz? - húztam össze a szememet.
- Zsémbes vagy ma reggel, hugi - ingatta a fejét Coop.
- Nem. Szeretem. A. Macskákat - hangsúlyoztam ki minden egyes szót, majd újabb hatalmasat tüsszentettem.
- Egészségedre! Mit tüsszögsz? Beteg vagy? - érdeklődött Cooper.
- Nem, dehogy - legyintettem, újabb zsepiért nyúlva.
- Ma én alszom Leah-val - jelentette ki ellentmondást nem tűrő hangon Dex.
- Mi van? - hökkent meg Coop, nekem pedig könnyezni kezdett a szemem. - Most nézd meg mit tettél, Dex. Annyira nem akar veled aludni, hogy sírva fakadt!
- Dehogy. Amiatt sír, mert idehoztad azt a macskát!
- Nem sírok - szóltam közbe, megtörölve a szememet.
- Nem kell tagadnod, hugi. Majd én elintézem a zaklatód - nyugtatgatott Coop.
- Az ég szerelmére, miért olyan fontos, hogy Coop átjött aludni? Te is át szoktál járni? - néztem Dexre.
- Mi van? Ti ki szoktatok ebből hagyni? - döbbent meg Coop.
- Ti is kihagytatok engem! - vágott vissza Dex, mire újabb tüsszentés hagyta el a testemet.
- Egészségedre! - kiabálták egyszerre.
- Úgy tesztek, mintha ilyenkor minimum lefeküdnék veletek - forgattam a szememet.
- Nem is teszünk úgy! - felelték egyszerre.
- Ja. Persze, hogy… - Még egy tüsszentés.
- Mi van már veled, Leah?
- Állj le a tüsszögéssel!
- Nem tudok!
- Miért nem?
- ALLERGIÁS VAGYOK A MACSKÁKRA!


Előző rész:

3 megjegyzés :

  1. Imádom💜 folytatást pls💜💜💜💜

    VálaszTörlés
  2. Folytatast!!:))💜❤❤🖤💙💚💛

    VálaszTörlés
  3. Áhhh egyszerűen fantasztikus nagyon imádom ������

    VálaszTörlés