2018. február 19., hétfő

Váratlan, 91.rész

- Nem hiszem el – dobtam le magamat a kanapére, Keat pedig átölelte a vállamat.
- Zay, mi van veled? – kérdezte Wyatt megrökönyödve.
- Jó napom van – vonta meg a vállát Zaylee tárgyilagosan.
- Most nyeri meg a golfot. Negyedszerre! – ingattam a fejem hitetlenkedve.
- Még, hogy nem vagy jó a sportokban – dörmögte Wy.
- Ez csak egy játék – mentegetőzött Zay.
- Ha jobb idő lesz, kimegyünk golfozni – határozta el magát Wyatt.
- Én biztos nem! – ellenkezett Zay, védekezően feltartva a kezeit.
- Nekem tetszik az ötlet! – lelkesedtem vigyorogva.
- Tudsz golfozni? – vonta fel a szemöldökét Keat.
- Nem, de biztosan hamar megtanulok – kacsintottam rá jókedvűen.
- Majd mi megtanítunk! – bólintott Wyatt, felmutatva a hüvelykujját.
- Mármint Zay meg te? – húztam össze a szemem komoly képpel.
- Naná – vigyorodott el Wyatt.
- Szerintem Keatonre célzott – szólt közbe Zay.
- Komolyan? – adtam az értetlent. – Keat, te tudsz golfozni?
- Aha.
- Nagyon?
- Milyen az, ha valaki nagyon tud golfozni?
- Minimum olyannak kell lenni, mint Zay – böktem ünnepélyesen a barátnőm felé, aki erre csak elfintorodott.
- Szerintem Keat nagyon tud golfozni – bólogatott Wyatt elismerően.
- Ezt mindjárt gondoltuk.
- És ilyenkor mások cipelik az ütőiteket? – érdeklődtem.
- Nem egy filmben vagyunk, hercegnő – sandított rám Keat.
- Csak az enyémet cipelik – kacsintott rám Wyatt huncutul.
- Van golfkocsid is? – csillant fel a szemem.
- Még szép.
- Vezethetem?
- Csak ha legyőztél teniszben – hívott ki egy játékra Wyatt, mire fürgén felpattantam.
- Áll az alku!
Miután sikeresen megvertem Wyt teniszben – nem kizárt, hogy hagyta magát – visszacsüccsentem Keaton mellé a kanapére, míg Zay és Wyatt megküzdöttek egymással.
- Szóval golfozni akarsz – jegyezte meg.
- Még sosem golfoztam – biccentettem.
- Ennyire azért nem izgalmas.
- Ti sokszor voltatok? – kíváncsiskodtam.
- Mondhatni.
- Kicsit bővebben? – nógattam.
- A szüleink jóban voltak. Tavasszal meg ősszel szinte minden második hétvégén elmentünk – mesélte, aminek következtében egy pillanatra elakadt a szavam.
- Értem – nyeltem egy nagyot.
- Jó ég, nem kell emiatt ilyen ijedtnek lenned – ingatta a fejét.
- Nem vagyok ijedt – jelentettem ki, kicsit összeszedve magamat.
- Mi lepett meg ennyire?
- Azt hittem, Wyatt apja… - kerestem a megfelelő szavakat. – Szóval, érted.
- Nem, nem értem – közölte Keat, szándékosan úgy téve, mint aki nem tudja, miről beszélek.
- Mesélte, hogy az apja csalja az anyját – böktem ki.
- És?
- És? Ez önmagában nem elég nagy dolog?
- Nos, Wyatt apja nem mindig tette ezt – vonta meg a vállát Keaton. Ezt úgy értelmeztem, hogy a szülei halála után kezdődött a dolog.
- Wyatt hogy viseli ezt? Sosem beszél róla – vettem suttogóra a dolgot.
- Akkor talán fogd magad és kérdezd meg – utánozta a hanglejtésemet Keat, én pedig elszontyolodva vettem tudomásul, hogy igaza van.


Előző rész:

1 megjegyzés :