2018. március 15., csütörtök

Töréspontok, 17.rész

A "megismertem az EXO-t" délután után egy nappal Baek felvett snapchaten és küldött egy képet magáról, amin cuki kis rénszarvas agancsai vannak és fekete orra. Mondanom sem kell, hogy gyakorlatilag magam alá pisiltem a gyönyörtől. A képre ennyit írt: Baek-szarvas. Szerintem akkor már zokogtam a boldogságtól és a könnyeim közepette fürgén lescreenshotol-tam.
Szánalmas lennék? Ugyan. Bárki megértene, aki ismeri és szereti
őt. Vagy látta a Baek-szarvas képet. 
Nem
írtam neki vissza. Mit mondhattam volna? Ezt képtelenség lett volna űberelni. 
Egy nappal k
ésőbb ismét felkeresett, ezúttal messengeren.
Baekhyun üzenete: Tudod, ha valaki küld neked egy snapet, illik reagálni rá.
Se-Ryung üzenete: Még mindig nem tértem magamhoz.
Minek hazudjak? Bizonyára tisztában van vele, milyen hatást gyakorolhatott rám, egy rajongójára ez a kép.
Baekhyun üzenete: Tetszett a Baek-szarvas?
Se-Ryung üzenete: Ez most költ
ői kérdés?
Baekhyun üzenete: Olyasmi. Láttam ám, hogy lementetted.
Err
ől meg is feledkeztem.
Se-Ryung üzenete: Biztos csak véletlen volt.
Baekhyun üzenete: Mi a hattérképed?
Se-Ryung üzenete: Nem a Baek-szarvas.
Baekhyun üzenete: Hát persze, hogy nem.
Se-Ryung üzenete: De még csak nem is te.
Baekhyun üzenete: Nem értem, miért menteget
őzöl. Én csak érdeklődtem. 

Se-Ryung üzenete: Aha.
Baekhyun üzenete: Úgy nagy általánosságban.
Se-Ryung üzenete: Xiu a hátterem.
El is küldtem neki az egyik képet, ami a telefonom volt. Persze, nem az volt a hátterem, de ez már egy másik kérdés. 




Baekhyun üzenete☹☹☹
Se-Ryung üzenete: Talán gond van?
Baekhyun üzenete: Azt hittem, én vagyok.
Se-Ryung üzenete: Mégis miért?
Baekhyun üzenete: Hát, mert…
Pontok jelezték, hogy írt, de a válasz csak nem akart megérkezni, így hát elkezdtem pötyögni egy igen ideill
ő megjegyzést.
Se-Ryung üzenete: Neked sem én vagyok a háttered.
Baekhyun üzenete: Honnan veszed?
Egy pillanattal kés
őbb egy képet küldött. A telefonjának hátterét screenshotolta le. A kórházas közös képünk volt az, rajta alul az óra, felül rengeteg értesítéses ikon és 55% töltöttség. 
Se-Ryung üzenete: Csak most állítottad be.
Baekhyun üzenete: Látni akarom a tied.
Beadtam a derekamat, hisz mit veszíthettem. Elküldtem neki.
Ugyanaz volt. Ugyanaz a kép. Kett
őnk selfieje a kórházban. 

Baekhyun üzenete: Mindjárt más.


Előző rész:

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése