2018. április 12., csütörtök

Töréspontok, 19.rész

- Mi? Miért? – kerekedett el a szemem értetlenül.
- Mi vagyok én? Postagalamb? Írj neki, ha mondandód van – vonta meg a vállát finoman Baek.
- Azt sose kapná meg – pislogtam szomorúan.
- Írj neki sms-t.
- Azt akarod mondani, hogy lopjam el a telefonod? – billentettem oldalra a fejemet.
- Szívesen kölcsönadom, ha szeretnéd. De ha ragaszkodsz a lopáshoz… - kezdte, de fürgén félbeszakítottam.
- Miért?
- Barátok vagyunk, nem igaz?
- De nem is ismersz. És ha szétkürtölöm Xiu számát?
- Akkor vége a barátságunknak. Xiu pedig kénytelen lesz számot cserélni – rendezte le egyszerűen Baek.
- Véget vetnél a barátságunknak? – riadtam meg, mert nem akartam felébredni ebből a gyönyörű álomból.
- Simán.
- Inkább nem kérem Xiu számát.
- Most miért? – nevette el magát Baek, sugárzó mosolyát rám irányítva.
- Ha véletlen elhagyom a mobilom és valaki megtalálja és elveszi vagy mit tudom én. Te meg azt hiszed majd, én tettem közzé a számotokat és paff. Annyi a barátságunknak – foglaltam össze tömören.
- Ha elhagyod a mobilod, nem foglak hibáztatni.
- És ha kölcsönadom valakinek?
- Védd le az adatokat.
- Tényleg megadod Xiu számát? – csillogott a szemem boldogan.
- Az én számomnak nem örültél ennyire – dörmögte Baek.
- A te számodért bármelyik EXO tag számát feladnám.
- Csak azért mondod, hogy megadjam Xiu-ét. Behízelged itt magad nekem.
- Nem, nem. Halálosan komolyan beszélek. Sőt, tudod mit?
- Na, mit?
- Az összes EXO tag számáról lemondanék a tiedért cserébe – vigyorogtam.
- Könnyű ezt mondani, ha már egyszer megvan neked a számom – ingatta a fejét, de közben a zsebébe túrt és átnyújtotta nekem fekete telefonját.
El sem hiszem, hogy a kezemben tartottam Byun Baek-Hyun mobilját. Ki kéne ugranom a kocsiból és csak szaladni és szaladni.
Hopp. Kód van rajta. Talán addig mégsem kellene elszöknöm, míg nem tudom-
- A jelszó: 79864 – avatott be. Na, most kéne menekülőre fognom.
- Mit forgatsz a fejedben? Ki akarsz szállni és kereket oldani a telómmal? – szólalt meg ismét Baek a vesémbe látva, majd lenyomott egy gombot, aminek következtében az összes ajtót lezárta, nehogy meglógjak.
- Mi? Dehogy – legyintettem, nagyban a telefont bámulva.
Én voltam a háttérképe. Jobban mondva, mi.
Baekre pillantottam. Olyan másmilyennek tűnt, mint aznap, mikor megismertem, ahogy a képen is kinézett. Fekete haja volt, melyet oldalra zselézve viselt, a fellépőruhája egy sötét, fekete és bordó színekből álló öltöny szerű ruha volt. Tekintete és jelleme komolynak, eleinte távolságtartóbbnak, tárgyilagosabbnak tűnt.
Most pedig itt ült mellettem, világosbarna, homlokába hulló hajával, fehér pulcsijával és egyszerű, fekete csőnadrágjával. Mosolygósan, gyönyörűen.
Istenem, de odavoltam érte.



Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése