2018. július 12., csütörtök

Töréspontok, 24.rész

- Akkor nézzük csak meg, ha már messze jársz innen – nyújtottam vissza Baeknek a telefonját, ő pedig bólintva visszaadta az enyémet.
- Benne vagyok.
- Mit csinálsz délután?
- Próbánk lesz. Hamarosan koncertet adunk Japánban – szedelőzködött Baek.
Felvette a maszkot, a napszemüveget, a sapkája pedig már eleve rajta volt.
- Tudok róla – vigyorodtam el.
- Hát, persze, hogy tudsz – nevette el magát. – Majd hozok neked jegyeket.
- Jegyeket? – kérdeztem vissza a többes számon fennakadva.
- A húgodat is elhozhatnád – vonta meg a vállat, mintha ennek egyértelműnek kellett volna lennie számomra.
- Japánba? – kerekedett el a szemem.
- Jöhettek velünk a külön gépen – felelte ugyanolyan közömbös stílusban.
- Baek! – kiáltottam el magam és kezemet a szájára nyomtam.
- Mohme biva? – Annyit tesz: Most meg mi van?
- Baek – lélegeztem szaporán. – Nem mondhatsz nekem ilyeneket. Mármint, akkor legalább kisebb adagokban. Mindennap egy kicsit.
- Deb értele – húzta össze a szemét. Nem értelek.
Persze, hogy nem értesz. Édes Istenem. Elvinne a húgomat és engem. Egy magángépen. Az EXO-val. Japánba. Az EXO koncertjére.
Lehet, hogy már meghaltam. Lehet, hogy ez a Mennyország. Meghaltam azon a bizonyos koncerten, összezúztak és azóta élhetem ezt az álomszerű életet.
- Egeel.
- Mi van? – Ezt még én sem értettem.
Baek megragadta a kezemet és finoman lehámozta a szájáról. Az ajka hozzáért a tenyeremhez.
- Azt mondtam, engedj el.
- Bocsi. – Hogy lehet valakinek ilyen puha ajka?
- Vegyél egy mély lélegzetet, Se-Ryung! – utasított.
- Minek?
- Úgy nézel ki, mint aki menten elájul – felelte az arcomat fürkészve.
- Sebaj, boldogan halok meg – rántottam meg a vállam bágyadtan.
- Az egy dolog. Én viszont nem leszek valami boldog tőle – jelent meg egy apró mosoly a szája sarkába.
- Igaz. Én vagyok az egyetlen barátod – tértem magamhoz, elsütve egy apró, vicces megjegyzést.
Baek édesen elfintorodott.
- Vannak barátaim!
- Az EXO továbbra sem számít – mosolyodtam el huncutul.
- Muszáj indulnom – pillantott a csuklóján feszülő órára.
- Kikísérlek – biccentettem, majd mindketten kiléptünk a szobából.
- Ezentúl óvatosabb leszek – ígérte. – Kis dózisokban adagalom majd az infókat, amiktől esetlegesen szívrohamot kaphatsz vagy ilyesmi.
- Ez nagyon kedves tőled – röhögtem el magamat. – Ami pedig a Japán utat illeti…
- Remélem, nem visszautasítani készülsz – nézett rám szigorúan.
- Arra nem hiszem, hogy képes lennék – ismertem el.
- Hát akkor hallgatlak.
- Hálás vagyok az ajánlatodért, de a húgom túl kicsi még ehhez. Majd egy sima, koreai koncertre viszem inkább magammal.
- Hohó! – bökött felém. – Tudom, mire játszol! Ki akarsz sajátítani magadnak!
- Se-Jung Chanyeol fan – szúrtam közbe szórakozottan.
- De hát hozzám akart jönni? – értetlenkedett Baek, megjegyzem valóban jogosan.
- Mivel te voltál ott, megragadta az alkalmat és úgy volt vele, talán jobb ajánlatot nem kaphat – vigyorogtam jókedvűen.
- Ha nincs ló, jó a szamár is, mi?
- Valahogy így – értettem egyet.
- Szóval, rád ütött. – Bár nem igazán láttam az arcát a maszk mögött, de szeme sarkában összefutottak a nevetőráncok.
- Nem tagadom. Bár én megkaptam a legjobb ajánlatot – kacsintottam rá remekül mulatva. – Még ha nem is kérted meg a kezem.
- Akkor nem is kaptad meg a legjobbat – ingatta a fejét.
- Nem tudom, jó lenne e, ha megkérnél. Szerintem idejekorán jobblétre szenderülnék örömömben. Jobb, ha csak barátok vagyunk, mintha meghalok, mert többek lettünk, mint barátok.
- Ezt észben tartom.


Előző rész:

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése