2019. február 5., kedd

Páratlan páros, 8.rész

Harmadik kör: Rejtett képesség

Az állás egy-egy volt, tehát minden az utolsó körben dől majd el. Ráadásul eddig mindenki egyszer szerepelt, tehát ebben a körben mind a négyen részt fogunk venni, bármi is jöjjön.
- A feladat egyszerű – ismertette a felállást Aizawa-sensei, aki a jelek szerint össze-vissza mászkált a négyesek között. – Mindkét csapat kap egy kupát, amit el kell rejtenie. Az a páros nyer, aki előbb megszerzi ellenfelének kupáját.
Tehát egyszerre kell védenünk a miénket és támadnunk, hogy megszerezzük az övéket.
- Az egész terep a rendelkezésetekre áll, kaptok tíz percet, hogy eldöntsétek, hogyan akartok nekikezdeni – mutatott a háta mögé Aizawa-sensei, ahol egy kisebb városka terült el.
- Asui és Kirishima, ti az egyes kapun léptek be, Aokaen és Bakugou, ti a másik oldalt, a kettesen.
Érthető, szétterelnek minket a város két felébe.
Amint betettük a lábunkat a városba, elindult a visszaszámlás és máris rohamosan csökkeni kezdett a rendelkezésünkre álló tíz perc.
- Meg se szólalj – förmedt rám Bakugou, előre haladva.
- Nem terveztem – vontam meg a vállamat, miközben a kezében lévő kupát figyeltem. – De azért három szóban összefoglalhatnád, mihez akarsz kezdeni.
- Nesze – nyomta a kezembe a kupánkat.
- Wow, egy szóban is sikerült – adtam az ámultat, mert hamar leesett, mit is akar. Én őrizzem a kincsünket, míg ő meg és megszerzi a másikat.
- Nem kellenek nyakatekert tervek – közölte rám se nézve.
- Persze, hogy nem. Tök okés, ha mondjuk ketten őrzik az övéket, te odamész, mindenkit elpusztítasz és nyert ügyünk van. De mi van, ha maguknál tartják inkább és eljönnek a miénkért, te elkerülöd őket, én pedig egyedül nyerek és aratom le a babérokat – vázoltam fel neki az egyik alternatívát, amiről tudtam, kihozza majd a sodrából.
- Ostobaság lenne magukkal hozni – mutatott rá, amiben persze egyetértettem vele, de fel kellett készülnünk minden eshetőségre.
- Az a baj veled Bakugou, hogy hírből sem ismered a csapatmunkát. Márpedig lassan hozzászokhatnál, hogy a hős szakmában ez elkerülhetetlen.
- Veled pedig az a baj, hogy idetolod a képed egy év kihagyással és máris mindent jobban akarsz tudni – sziszegte nekem feszülve.


- Nos, senki sem tökéletes – fintorodtam el. – Szerintem hiba lenne szétválnunk.
- Szerintem meg te vagy a hiba – érkezett a válasz, mire nagyot sóhajtottam. Ez így hosszú menet lenne.
- Mit szólnál, ha fognánk magunkat, megkeresnénk őket és lezúznánk mindkettőjüket? – ajánlottam fel a Bakugou stílus ötvözetét a sajátommal.
- Mint mondtam, ostobaság lenne odavinni nekik a kupát – horkantott lesajnálóan.
Legalább kommunikál velem és reagál arra, amit mondok.
- Ha nem találják meg, nem nyerhetnek – billentettem oldalra a fejem elégedetten, majd mikor Bakugou kérdőn felém fordult, lángba borítottam a kupát.
- He?
- Nem kell tudniuk róla, hogy magunkkal hoztuk. Elhitetjük velük, hogy jól elrejtettük a városban. Vagy kiállnak ellenünk ketten vagy egyikük a kupa keresésére indul a másikuk pedig fedezi a saját ereklyéjét.
A következő pillanatban kibújtam az egyik csizmámból és felhajtottam a nadrágomat, majd nemes egyszerűséggel az égő kupát a lábszáramhoz nyomtam, míg a tárgyból egy lángoló kék tetoválás nem vált.
Bakugou remekül leplezte a megdöbbenését, de azért kiszúrtam meglepett tekintetét, miközben fürgén leeresztettem a nadrágom szárát és belebújtam a csizmámba.
- Mehetünk pusztítani? – kérdeztem csilingelő hangon, vidoran.


Előző rész:

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése