2020. október 4., vasárnap

Felejthetetlen nyár, 77.rész

 Már nem tudom, hogyan, de sikerült végül még ebéd előtt megtalálnunk Taliát és Norbit, így végre mind együtt voltunk, ráadásul egy helyen. Találtunk egy szuper homokos röpi pályát és úgy döntöttünk, két csapatra bontjuk a társaságunkat és játszunk egy-két kört. 

Mivel ugyebár öten voltunk, abban állapodtunk meg, hogy az volna korrekt, ha a két fős osztagban két srác lenne és ellene két lány, plusz a maradék fiú.

- Majd én leszek Dexterrel – ajánlotta fel Coop.

Ugyan nem volt vele bajom, mégis kérdőre vontam, hogy miért.

- Egy: Dex nem egy sportos típus, viszont Nahu igen. Ketten túlerőben lennék. És kettő: ha ti egymás ellen vagytok, mindig előtör belőletek az olthatatlan testvéri szellem – bökött rám és Norbira Coop.

- De ha együttvagytok, akkor is előtör, csak olyankor legalább összefogtok – értett egyet Talia, mire elfintorodtam.

- Nem szeretünk veszíteni. Ez akkora gond?

- Egyáltalán nem – rázta meg a fejét Coop, majd vigyorogva hozzátette. – Persze csak addig, míg egy csapatban vagytok.

- Elhallgass, CBA! – öltöttem ki a nyelvemet.

- Ó, elővettük ezt a régi poént? – érdeklődött Norbi jókedvűen.

- Igen – vágtam rá ugyanabban a pillanatban, mikor Coop azt mondta: nem.

A következő 15 percben mindenki különböző boltok és üzletláncok nevével illette Coopot, majd mikor kezdtük megunni, szünetet tartottunk és inkább a röplabdára koncentráltunk.

- Mi vagyunk a Coopter vagy a Dexer – jegyezte meg Coop, aki épp összefaragta nevét öccsével, hogy megfelelő csapatnevet alkosson.

- Az utóbbi tök béna, csak hiányozik a nevemből a „t” – problémázott Dex.

- A Coopter-ben meg csak egy plusz „t” van – kontrázott Coop.

- Lehetnétek simán Cooper vagy Dexter, mert így is úgyis elmondható, hogy a nevetek második fele ugyanaz az „er” – javasoltam, hogy végre elkezdhessünk játszani.

- Ez tök tré – reagálta le egyszerűen Coop.

- Egyetértek – csatlakozott hozzá öccse.  

- Talán mégsem kellene egy csapatot alkotnunk – vélekedett Cooper, akit már ennyi is képes volt teljesen kizökkenteni.

- Most már nincs variálás! – tolta őket a háló túloldalára Norbi. – Ti lesztek a Button fiúk vagy ilyesmi.

- Ez egy béna csapatnév – lógatta az orrát Coop, mintha a játékban ez volna a legfontosabb.

- Akkor ne a Coop-ot használd, hanem mondjuk a Spar-t. Sparter. Ez királyul hangzik! – vigyorogtam rá, mire egy gonosz és amolyan „ugye ezt nem gondoltad komolyan?” pillantással ajándékozott meg.

- Még egy Spar vagy Tesco és ellátom a bajod! – fenyegetett meg, szavait a jó öreg mutatóujjrázós mozdulattal megtoldva.

- Nem félek tőled, Tesco! – kacsintottam rá, mire eldobta a kezében tartott labdát és nekiiramodott. Szerencsére gyorsan kapcsoltam és fürgén elnyargaltam a másik irányba, míg ő kitartóan kergetett. Persze hiába bújtam nagy tárgyak mögé és szaladtam minden erőmből, ő volt a gyorsabb. És mikor elkapott, hátulról elkapta a derekamat, nemes egyszerűséggel felkapott és célirányosan megindult velem.

- Hova viszel? – érdeklődtem a karjaiban trónolva.

- Majd meglátod – felelte és nem tűnt úgy, mint akinek nehezére esik cipelni a testemet.

- Valami jó helyre? – lóbáltam a lábaimat jókedvűen.

- Ó, hát hogyne! – villantott rám egy mesterkélt vigyort, mire elfintorodtam.

- Csak ne valami gusztustalan WC-be zárj be, oké?

- Az valóban túlzás lenne – értett egyet, de nem úgy festett, mint aki tényleg így gondolja.

Egy perccel később meg is ékeztünk, de nem ám a WC-s sorra, hanem arra a helyre, ahol korábban a koncertjegyeket halásztuk.

Coop a medencéhez sétált és szorosan az oldalánál megállt, így én eléggé a víz fölé kerültem.

- Nos, Leah. Várom a bocsánatkérésed és az ígéreted, miszerint többé nem szólítasz ezeken a visszataszító beceneveken – közölte tárgyilagosan.

- Úgyse dobsz be – vontam meg a vállam szórakozottan, mire szó nélkül elengedett egy pillanatra, hogy rám ijesszen.  Most még ugyan megtartott, de sikeresen rám hozta a frászt a hirtelen mozdulattól, így ijedten fontam karom a nyaka köré.

- Hallgatlak.

- Most komolyan? – bámultam fel rá.

- Csak néhány szavadba kerül. Ha nem teszed, beledoblak.

- Légyszi ne – szólalt meg mellettünk a lány korábbról, aki a medence és a koncerthalászás felügyelője volt.

- Ez az egész a te hibád – meredt rá Coop szigorúan (és még mindig sértetten). – Miattad indult el a lavina, szóval az a minimum, hogy elfogadod a következményeket.

Szegény lány nem tudott mit mondani erre, így hát rajtam volt a világ szeme, hogy megmentsem.

- Jól van – sóhajtottam lemondóan. – Bocsánatot kérek és megígérem, hogy nem szólítalak többé sem nagy üzletláncok, sem kisboltok nevén.

- Helyes. Meg is pecsételjük. Hivatalosan – tartotta közelebb a fejét. – Homlokpuszival.

Ezt még kiskorunkban kezdtük el. Coop és én találtuk ki, hogy homlokpuszival kötjük mega fontos ígéreteket, nem pedig kisujjesküvel vagy effélékkel. Ez a mi különleges szokásunk volt. Nevetve megpusziltam a homlokát, majd ő is az enyémet és mivel innentől megszeghetetlen volt az eskünk, Coop végre letett. A lány fellélegezhetett, mi pedig visszamentünk a többiekhez és végre mindenki elfoglalta a helyét, készen az első menetre.

A kétfős csapat kezdett, hisz ők voltak létszámhátrányban. Coop maga fölé dobta a labdát, majd ideális magasságban megütötte. A labda repült felénk, egyenesen az én irányomban és nagyon igyekeztem visszaütni, de mégsem sikerült. Beleérnem viszont igen, ugyanis a labda elegánsan az arcomba csapódott, én pedig elterültem a földön.

- Lia! – rohant felém Norbi röhögve, mert kívülről biztos vicces lehetett a jelenet és egy jó báty ilyenkor aggódik, de remekül mulat.

– Jól vagy? – gyűltek körém a többiek, míg én az orromra szorítottam a kezem.

- Vérzel! – sikkantott fel Talia és én is megéreztem az ujjaim között szivárgó meleg nedvességet.

- Gyere, menjünk el az elsősegély sátorba! – nyalábolt fel a földről Coop.

Szuper. Legalább egy fél órába telt, mire elkezdtünk játszani, de egy fél pillanat elég volt ahhoz, hogy befejezzük.

- Na, erre mondják, hogy sok hűhó semmiért – közölte Dex találóan, mire mind felnevettünk.



Következő rész:

Előző rész:

https://csillagokhullas.blogspot.com/2020/06/felejthetetlen-nyar-76resz.html

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése