2020. október 2., péntek

Kosársuli, 124.rész

 Június 19., vasárnap

A vasárnapom bosszankodással, tanulással, hőbörgéssel és gondolkodással töltöttem. Persze végig Konrád járt a fejemben. Én sosem voltam az a haragtartó típus, viszont eszméletlen makacs vagyok. Tény, hogy sosem jártam korábban senkivel, nem tudom, hogyan kéne működnie egy kapcsolatnak, de abban biztos vagyok, hogy tudom, mit érzek. Konrád az, aki tetszik, akiért odavagyok, akit szeretek és nem Dini. Túl kéne lépnem ezen, de egyszerűen rossz érzést okoz, hogy nem bízik bennem és hogy nem ért meg.

Végső kétségbeesésemben alkottam egy Messenger csoportot, melynek az alábbi nevet adtam: Segítsetek rajtam😭. Beleraktam Esztit, Csengét, Klaudiát és Dominikot, tehát mindenkit, aki tudott rólam meg a problémámról és az én állaspontomat ismerte.

Úgy éreztem nincs szükség arra, hogy elmondjam, mi bánt, így csak írtam nekik egy szomorú smileyt.

Dominik üzenete: Van, akinek van normális élete is és például tanulni szeretne, nem pedig a siránkozásod hallgatni.

Luca üzenete: Ha annyira nem érsz rá, minek nézted meg? Én miért válaszolsz?

Dominik üzenete: Ott a pont…

Dominik számára becenevet állítottál be: Dumbó🐘.

Eszter üzenete: Én is itt vagyok!!

Eszter számára becenevet állítottál be: Eszti.

Csenge üzenete: Én éppen a nagyiéknál vagyok családi ebéden, de tudok pötyögni az asztal alatt.

Csenge számára becenevet állítottál be: Csenge.

Dumbó🐘 üzenete: Hát ennek sok értelme volt.

Jó, tény, hogy Csenge nevének ugyanazt állítottam be, de mikor elkezdtem a folyamatot, még olyan terveim voltak, hogy a növényes becenevét írom be. Aztán rájöttem, hogy ebben a csoportban nem csak olyanok vannak, akik ismerik a beceneveinket. 

Klaudia üzenete: Már vártam, hogy történjen valami hasonló.

Klaudia számára becenevet állítottál be: Klau.

Klau üzenete: Mondjad gyorsan, hogy mi van és tudjuk le a dolgot.

Dumbó🐘 üzenete: Ez egy remek ötlet.

Luca üzenete: De hát tudjátok, hogy mi van. Mégis mit kellene tennem?

Eszti üzenete: Hát, nézd. Melyikük a fontosabb neked?

Luca üzenete: Ez nem is kérdés. Konrád.

Eszti üzenete: Akkor tartsd szem előtt azt is, hogy neki mi fontos.

Klau üzenete: Nem értek egyet. Jogod van barátkozni másokkal. Nem korrekt távol tartanod magad mindenkitől, csak mert ő könnyen féltékeny lesz.

Luca üzenete: Tegnap még nem ezt mondtad.

Klau üzenete: Meggondoltam magam.

Dumbó🐘 üzenete: Rám nem féltékeny? Én is a… valami barátféléd vagyok.

Itt megdermedtem egy pillanatra, ugyanis Konrád nagyon is féltékeny volt Dominikra, de ezt nem akartam elárulni. Nem szerettem volna kiadni őt, ráadásul nem is igazán tudom, hányadán áll most Konrád Dominikot illetően.

Luca üzenete: Most nem ez a téma. Csenge?

Csenge üzenete: Szerintem beszélgetnetek kéne, hogy megértsétek egymás álláspontját.

Luca üzenete: Félek, ez már megtörtént, de nem vezetett sehova.

Klau üzenete: Mi lett a beszélgetés vége?

Luca üzenete: Azt mondtam neki, hogy ha nem bízik bennem, akkor minek erőltessük a dolgot…

Eszti üzenete: TE SZAKÍTOTTÁL VELE?

Csenge üzenete: Jó ég! Ez olyan váratlanul ért, hogy majdnem levertem a nagyi porcelánedényeit.

Luca üzenete: Nem szakítottunk.

Klau üzenete: Biztos? Ez nekem is úgy hangzott.

Luca üzenete: Dehogy szakítottunk. Arról azért tudnék!

Klau üzenete: Én úgy vagyok vele, hogy nálad semmiben sem lehet biztosra menni.

Luca üzenete: Dumbó, miért hallgatsz ennyire?

Dumbó🐘 üzenete: Nos, én a fiúöltözőben mást hallottam.

Klau üzenete: Hát ez nagyon rejtélyesen hangzik.

Luca üzenete: MIT??

Dumbó🐘 üzenete: A lényeg az, hogy Konrád is úgy értette, hogy szakítottál vele…

EZ. NEM. LEHET. IGAZ.

Luca üzenete: De hát tegnap írt nekem. Ki akart békülni.

Dumbó🐘 üzenete: Gondolom a szakítást szerette volna semmissé tenni.

Luca üzenete: Nem, nem. Olyan volt, mint aki egy veszekedés után békülni akar.

Klau üzenete: Vagy a szakítás után.

Luca üzenete: NE ISMÉTELGESSÉTEK EZT! Én tuti nem szakítottam vele!!! Van ugyan egy probléma közöttünk, de ez nem megoldhatatlan!

Csenge üzenete: De eddig úgy tűnt, megoldhatatlannak tartod.

Luca üzenete: Képtelen vagyok tisztán látni.  Ezek szerint szakítottunk? Még sosem szakítottam senkivel. Azt gondoltam, legalább észreveszem, ha megtörténik. Erre tudtomon kívül megtettem!

Eszti üzenete: Nyugodj meg, Luca. Ez nem olyan, amit ne lehetne visszacsinálni.

Hevesen dobogó szívvel meredtem magam elé, miközben a többiek folytatták a csevegést.

Klau üzenete: Dominik!

Dumbó🐘 üzenete: Tessék?

Klau üzenete: Mit mondott Konrád az öltözőben? Annyiban hagyja a szakítást?

Dumbó🐘 üzenete: Tudjátok, ami a fiúöltözőben történik, az ott is marad.

Klau üzenete: Azt is elárultad, hogy Konrád szerint szakítottak…

Csenge üzenete: Igen, tedd félre ezt az álhűséget és halljuk az igazat!

Eszti üzenete: Ki vele!

A képernyőre meredtem és teljes kétségbeeséssel a kis mozgó pontokat figyeltem, melyek a Dominik által tudottak foglalta épp írásba. Lélegzetvisszafojtva vártam, hogy mit mond és szerintem ezzel a többiek is így voltak.

Dumbó🐘 üzenete: Miért vagyok ennyi akaratos nővel egy csoportban?

Idegességemben a hajamat téptem, nem volt türelmem megvárni Dominik válaszát, mert kezdtem érteni, miért nem akarja elmondani az igazat. Elhajítottam a telefont és kinyargaltam a szobából.



Következő rész: 

https://csillagokhullas.blogspot.com/2020/10/kosarsuli-125resz.html

Előző rész: 

https://csillagokhullas.blogspot.com/2020/09/kosarsuli-123resz.html


Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése