2018. november 25., vasárnap

Szeretlek. Te mást szeretsz. És akkor? 11.rész

Sophie napokkal később sem állt készen arra, hogy visszatérjünk a régi kerékvárásba, így nem keresett én pedig továbbra is csak annyit tehettem, hogy időt hagytam neki. Luke azonban hamar hozzászokott a gondolathoz, így a vasárnap délben a Scott család három méteres ebédlőasztalánál találtam magam, egy leányzóval az ölemben. Persze, nem Sophie volt az, hanem Lily, Luke egyik húgocskája.
- Lil, szerintem már nagy vagy ehhez – szólt rá a bátyja szórakozottan.
- Ezer éve nem láttam Casey-t! – reklamált a lány.
- Már tizenkét éves vagy! Nem ülhetsz bele ilyen szemérmetlenül jöttment fiúk ölébe – okította testvérét Luke.
- Cas nem jöttment. Ígéretet tettünk, hogy el fog venni – szegte fel az állát a lány.
- Ugye tudod, hogy Cas huszonhárom éves? – vonta fel a szemöldökét Luke.
- Csak huszonkettő – vontam meg a vállam vigyorogva.
- Te ebből maradj ki intett le Luke. Tizenegy év van köztetek!
- Csak tíz! – vágta rá Lily mérgesen, én pedig egyetértően bólogattam.
- Egy öreg, kopasz, sörhasú fószer lesz, mikor te még a fénykorodat éled! – folytatta a lebeszélő hadjáratot Luke.
- Ez mondjuk egy kicsit sértő - fintorodtam el. Szerinted mikor éli majd a fénykorát Lily?
- Huszonkét évesen – kacsintott rám jókedvűen Luke.
- Biztos nem leszek kopasz harminckét évesen – ingattam a fejem.
- Se sörhasú – mért végig Lily játékosan.
- Mit tudsz te a nem sörhasakról? – akadt meg ezen az apróságon Luke. – Ó, várj! Hiszen tele van a telefonod kockahasú énekesekkel meg modellekkel.
- Hallgass! – förmedt rá Lily elvörösödve, majd felém fordult. – Nem is igaz.
- Mindenféle bájgúnárral csalod szegény Cas-t – vádaskodott Luke, mutatóujját egyenesen az egyre inkább zavarban lévő Lilyre szegezve.
- Hát mert… Cas eltűnt egy ideje ismerte el bűnösségét a lány. Hogy legyek hűséges, ha nem is találkozunk soha?
Ez a kérdés megtette a hatását. Luke elhallgatott, pillantása felém tévedt és szomorúan nézett rám. Ja. A viszonzatlan szerelem leküzdhetetlenségének én voltam a mesteri űzője.
- Semmi baj, Lil. Jól tetted, hogy tovább léptél – feleltem végül.
- Nem tovább lépett, csak félre – találta meg a hangját Luke.
- Hagyj már békén, te hülye! Megmondalak anyának! – pattant fel a lány és kiviharzott az ebédlőből.
- Menj csak! Ő is nekem ad majd igazat! kiabált utána Luke nevetve.
- Látom, itt nem sok minden változott – mosolyodtam el őszintén.
- Hiányzott a családom. Igyekszem minden percet bepótolni velük – bólintott Luke.
- És jól ment a sorotok odaát? – tereltem más vizekre a beszélgetést.
Amennyire én tudtam, Sophie lehetőséget kapott, hogy egy évet Spanyolországban töltsön el tanulással és mivel ez egy kihagyhatatlan lehetőségnek számított, élt is vele. Luke egy éve diplomázott le alapon, így mester előtt úgy volt vele, vár egy évet, az alap diplomájával keres munkát és megy Sophie-val. Jól tette.
- Igen, Soph kapott az egyetemtől egy kis lakást, ott éltünk, én dolgoztam, ő tanult magyarázta Luke. Volt egy kis gond, mikor Sophie apja megbetegedett, de végül minden megoldódott.
Hát, ezt meglehetősen tömören foglalta össze. Nyilván Luke-nak sem volt fogalma arról, mit is mondhatna még, hisz nem fog áradozni a kapcsolatukról vagy az együttélés örömeiről.
- Ja, igen. Jus mesélt ezt-azt – bólintottam félszegen.
- És te, Cas? Hallom, megvan az első diploma vigyorodott el.
- Ez úgy hangzott, mintha elvárnál még legalább hármat – fintorodtam el, mire felnevetett.
- Nem tervezel tovább tanulni?
- De, valójában igen.
- És utána?
- Nem tudom. Egyelőre nem érzem hivatásomnak ezt az egészet.
- Ha emlékeim nem csalnak, akkor sem voltál túl biztos benne, mikor egyetemet kellett választani – merengett hangosan.
- És akkor se, mikor faktot – tettem hozzá.
- Magabiztosságod a régi – kacsintott rám jókedvűen.
- Eltökélt vagyok – vágtam egy pofát, majd felnevettünk.


Előző rész:

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése