2019. február 9., szombat

Páratlan páros, 10.rész

Beszélgessünk a képességedről!

Annyit tehettem, hogy reménykedtem, Bakugou valójában nem is látta a kardot. Vagy ha látta is, egyszerű tetoválásnak nézte és nem izgatja magát vele kapcsolatban.
Így hát miután felébredtem, elslattyogtam a koliba, ahol is rögtön az egész A-osztályba ütköztem.
- Jól vagy, Miyako-chan?
- Minden rendben Ao?
- Felépültél, Aokaen-san?
A kérdések záporoztak, mind körém gyűltek, nekem pedig hevesen zakatolt a szívem és majdnem könnybe lábadt a szemem. Sosem volt részem ennyire szeretetteljes fogadtatásban. Nem hiába mondják, hogy az A-osztály iszonyatosan összetartó és minden egyes tagjukat megbecsülik és támogatják. Most, hogy én is részese lettem az osztálynak, szó nélkül befogadtak és máris egynek tekintenek maguk közül.
- Jól vagyok, köszönöm – lapogattam meg a nyakam zavaromban. – Tényleg! Kik mentek át?
- Todoroki-chan és Tokoyami-chan győztek az egyes pályán – kezdte sorolni Tsuyu-chan.
- Esélyünk sem volt – nyöszörögte Mineta. – El se jutottunk a harmadik körig.
- Midoriya és Aoyama levert minket – nevetett lelkesen Uraraka, a jelek szerint túltéve magát a vereségen.
- Yaomomo és Sero lenyomta a Kaminari-Jirou párost.
- Iida-kun és Oijiro-kun pedig nyert Satou és Shoiji ellen.
- De! – tartotta fel az ujját Iida-kun. – Azok a párosok, akik most nem győzedelmeskedtek, kaptak egy második esélyt, hogy átmenjek a vizsgán.
- Lesz egy második forduló! – ugrándozott lelkesen Ashido.
- Ez szuper! – mosolyogtam rájuk bíztatóan, majd megigazítottam a nyakamba akasztott anyagot, mely a sérült kezemet tartotta hasam és a mellkasom találkozásának vonalánál.
A többiek heves értekezésbe kezdtek a közelgő második fordulóról és egyebekről, én pedig arra lettem figyelmes, hogy Bakugou mellém lép és halkan annyit mond.
- Gyere ki. Beszélgessünk a képességedről!
A fene egye meg – sóhajtottam egy hatalmasat, majd észrevétlenül elléptem a többiek mellől és követtem Bakugout.
A kollégiumtól nem sokkal arrébb torpant meg, kezeit a zsebébe süllyesztve.
- A kezed – szólalt meg nagy sokára.
- Kösz, jól van – próbáltam meg elbliccelni a dolgot.
- Láttam a kardot – közölte, hogy most előre tisztázza, kár is tagadnom vagy hazudoznom.
- Az csak egy tetkó – legyintettem szabad balommal.
- Kétlem. Pont olyan volt, mint a kupa a lábadon.
- Praktikusabb így tetkót gyártani, mint felvarratni magamra valamit – eresztettem meg egy szívélyes mosolyt.
- A jelmezed és a tréning ruhád ujja is hosszú.
- Sokkal divatosabb, mint az a béna rövidujj – hárítottam.
- Egy újabb adottsága lenne a képességednek?
- Túlgondolod – ingattam a fejemet, mire közelebb lépett.
- Szarul hazudsz.
- Te meg szarul találgatsz – vágtam vissza, majd önkéntelenül is megborzongtam, hiszen csak egy szál hosszúujjúpóló volt rajtam, kint pedig este révén hűvös volt a levegő.
- A képességed rejtélyes. Ráadásul kísértetiesen hasonlít arra a kéktüzes csávóra a gonosztevők szarságából – jegyezte meg.
- Dabi? – ugrott meg a szemöldököm.
- Dunsztom sincs – vicsorított, egyértelművé téve, hogy a névmemóriája nem az erőssége.
- Ó, nem. Köztünk aztán nincsen semmilyen rokoni szál – ráztam meg a fejem hevesen, miközben ismét kirázott a hideg. – Tény, hogy hasonlít a képességünk, de attól még más. Az ő tüze forró. Az enyém hideg. Ez egy alapvető különbség.
Bakugou nem reagált, ellépett mellettem, ám a fejemre dobta felsőjének kapucniját és éreztem, ahogyan pulcsija a hátamra simult. Megfordultam és láttam, ahogyan elgondolkodva leül egy padra. Vonakodva ugyan, de letettem a fenekemet a pad másik felére, Bakugou jobb oldalára.
Éreztem, hogy többet szeretne tudni a képességemről, de túl büszke és túl Bakugou, hogy ezt hangosan is elismerje, így hát sóhajtva beleegyeztem.
- Alapvetően azt fontos megértened, hogy az én tüzem nem olyan, mint például Todorokié. Mondjuk úgy, hogy a kék tűznek lelke van. Sokkal többre képes, mint a tűz maga. Dabi forró tüze tényleg olyan, mint egy normális tűz, mint Todoroki tüze, csak Dabié lényegesen forróbb. Az én tüzem viszont hideg. Tsumetai. Így is nevezik.
Kidugtam Bakugou fekete pulcsija alól szabad balom és tenyeremben megjelent egy kisebb kék láng. 


Fájó jobbomat óvatosan kiakasztottam a rögzítésből és Bakugou baljáért nyúltam, mert tudtam, magától csak azért sem fogja kipróbálni. Megragadtam a kézfejét és ujjait a tűzbe irányítottam.
Szemében egy hangyányi érdeklődést láttam felfedezni, ahogyan konstatálta, hogy a tűz valóban kellemesen hűvös.
- Persze, ennél sokkal hidegebb is lehet. Mint tudod, ha valami igazán hideg, ugyanúgy okozhat égési sérülést.
Elhúzta a kezét és visszaejtette az ölébe.
- Mit tud a kard? – kérdezte végül.
- Nem adod fel, mi? – húztam el a számat kelletlenül.
- Az nem az erősségem – vigyorodott el.
- A kard egy fegyver. Hakai-nak hívják.
- Hakai? – ismételte meg.
- Pusztító – bólintottam. – Igazából úgy működik, ahogy a kupával csináltam. Semmi extra.
- Valamiért mégiscsak extra, ha annyira rejtegeted.
- Ez a titkos fegyverem, oké? – sóhajtottam lemondóan. – Nem én raktam a bőrömre. Már rajtam volt, mikor Edgeshot megtalált. Feltehetőleg vagy kaptam vagy ezzel születtem.
- Erősebb vagy, ha használod?
- Sokkal. Strapabíróbb leszek, az erőm megsokszorozódik, az állóképességem megnövekszik, a képességem kitágul. A karddal nagyobb a hatótávolsága a tüzemnek, képes vagyok újabb technikákra és így tovább.
- De? – húzta össze a szemét várakozóan.
- Az egy dolog, hogy elmondom a legféltettebb fegyverem eredetét és működését, de nem fogom a rám gyakorolt negatív hatását is azonnal elszájalni pont neked – tartottam fel a kezemet megálljt parancsolva. – Ez olyan, mintha te elárulnád a gyengepontod.
- Nekem nincs gyengepontom – érkezett a várt válasz.
- Hogyne – fintorogtam.
- Mindegy. Kivárom vagy kiderítem – állt fel, majd a feleletem meg sem várva magamra hagyott, visszavonulva a kollégiumba.  

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése