2019. július 22., hétfő

Felejthetetlen nyár, 72.rész

- Asszem’ ezt lekéstük - figyelte a távolodó vonat egyre kevésbé kivehető alakját Coop.
- Micsoda szemfüles megállapítás - vágott egy pofát Dex.
- Miért nem jöttünk kocsival? - szitkozódott Coop.
- És mit csináltunk volna a kocsival? Rákötjük a vonatra? - vontam fel a szemöldököm.
- Úgy értem, egyenesen a fesztiválra - pontosított.
- Nem hiszem, hogy egy átbulizott éjszaka után biztonságos lenne bármelyikünknek vezetni - vélekedtem bölcsen, feltartva a mutató ujjam.
- Én nem terveztem másnap hazajönni – meredt rám Cooper úgy, mintha velem lenne a gond, amiért én így szándékoztam tenni.
- De hát napijegyünk van – értetlenkedtem.
- És? Majd bemászom Nahuel-ék sátrába – vonta meg a vállát Coop.
- A jó fenéket! – kevertem le neki egy jól irányzott nyaklevest.
- Aú! – fogta a fejét megilletődve. Ezt most miért kaptam?
- Hogy miért? – fújtattam felháborodva. – Nincs csalás! Te nem akartál elmenni egy hétre és van elég lóvéd, hogy vegyél plusz jegyed, ha mégis maradni akarnál! Nem fogod elbliccelni.
- Ja, a dühös barna csajnak igaza van – értett egyet Dex, de a biztonság kedvéért hátrált két lépést. Az ő arcán ugyanis még ott virított az ütésem nyoma és nem akart megkockáztatni egy esetleges második monoklit.
- Azt hittem, mind ezt tervezzük – pislogott értetlenül Coop. – Úgy is csomagoltam – bökött a mellette heverő sporttáskára.
- Mégis miből hitted ezt? meredtem rá, mire segítségkérően Dexre nézett.
- Coop. Tesó – tárta szét a kezeit Dex a lehető legtehetetlenebb arckifejezéssel. Erről még nekem sem volt tudomásom.
- Ha egy hétre akartál jönni, miért a napijegyed kérted?
- Konkrétan azt mondtad, nem vágysz a felhajtásra – idézte bátyja szavait Dex.
- Mert az volt a terv, hogy Nahuel és Tal együtt mennek – magyarázta Coop kissé kétségbeesetten.
- Kinek volt ez a terve?
- Hát nekünk! – vágta rá. – Azt hittem, mind ezért mondunk le róla.
- Úgy fest, túl sok mindent hittél mostanában – dünnyögtem.
- Ja. Már nem működik köztünk a telepátia úgy, mint rég – ingatta a fejét csalódottan Dex.
- N, álljunk csak meg! – tettem csípőre a kezemet elgondolkodva. Ha kettesben akarod hagyni őket, minek maradnál ott a nyakukon?
- És másznál be a sátrukba – tette hozzá kiegészítésképp Dex.
- Csak vicceltem – legyintett Coop.
- Ezzel az egésszel? – kezdtem elveszíteni a fonalat.
- Haver, még én sem értelek – röhögte el magát Dex.
- Mármint a közös sátras dologgal. Nyilván befizetni terveztem és hármunknak szerválni egy közös sátrat – lendült bele.
- Szóval tényleg komolyan maradni akartál – raktam össze.
- Azt hittem, mind maradni akarunk!
- Legközelebb öntsd szavakba a gondolataid – veregette meg együttérzően Coop vállát Dexter.
- És most hogyan tovább? – tettem le a fenekemet a bőröndömre.
- Megyek és nézek egy másik vonatot – közölte nemes egyszerűséggel Dexter és már ott sem volt.
Coop hozzám hasonlóan levetette magát a táskájára és miután megigazította a baseball sapkáját, kezeit megtámasztotta a térdein.
- Nem is értelek – néztem rá. – Nem úgy volt, hogy nem támogatod ezt a dolgot Norbi és Talia között?
- Én ilyet sosem mondtam! – kérte ki magának.
- De gondoltál.
- Nem velük van bajom – ellenkezett. – Csupán tartok tőle, hogy rosszul végződne és elszúrná a barátságunk.
- Szóval szerinted ötünk közül sehogy sem lehetne egy jó párost kihozni? – húztam össze a szemem.
- Minek vagy ilyen kíváncsi, Leah? Talán belém estél? – vigyorodott el huncutul.
- Az meg sem fordul a fejedben, hogy talán inkább Dexterbe?
- Nem – felelte egyszerűen.
- És miért nem?
- Mert régóta ismerlek és tudom, hogy nem vagy vak – kacsintott rám, amin persze a szememet forgattam.
- Az, hogy jól nézel ki, még nem minden – ingattam a fejemet bölcsen.
- Nem csak jól nézek ki, hanem egyenesen csodálatosan. Jó fej vagyok, van humorom, bármikor meg tudlak nevetni. Ott voltam neked életed fontos pillanataiban és tisztában vagy vele, hogy bármikor számíthatsz rám. Hát kell ennél több?
Annyira meglepett a kis összefoglalója, hogy hirtelen azt sem tudtam, mit feleljek. Olyan átgondoltnak és őszintének hangzott. Ritkán volt részem ilyenben Coopertől.
- Ezek Dex-re is mind jellemzőek – feleltem végül.
- De én jobban nézek ki – vonta meg a vállát egyszerűen.
- Szerintem ez nézőpont kérdése.
- Az én nézőpontomból mindenképp – vigyorgott továbbra is. – Meg persze a tiedből is.
- El vagy tévedve – röhögtem el magamat.
- El bizony. Egy csomó lány nem bírja a szőke fiúkat – jegyezte meg Dexter, aki a jelek szerint időközben visszatért.
- Ezt valami felmérésre alapozod? – ráncoltam a homlokom.
- Á, dehogy! Csak sokszor kapta már ezt meg Coop.
- Komolyan? – csillant fel a szemem vidáman és az említett személy irányába fordultam. – Lekoppintottak mert szőke vagy?
- Azt mondták, komolyan vehetetlen vagyok – vágta be a durcát.
- Hát ez mondjuk nálad hajszíntől független – horkantottam fel.
- Egyébként öt perc múlva megy a következő vonat – dobta be az új infót Dex.
- És honnan? – hümmögtem a körmömet piszkálva.
- Az állomás másik feléről.
- Akkor mégis mire várunk még?!


Előző rész:

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése