2016. május 23., hétfő

Elfuserált leánykérés

- Miss Bexley, látogatója érkezett! - kiáltott be az ajtómon Helena a főházvezetőnőnk, mire nagyot sóhajtottam.
- Egy újabb kérő? Mert ha igen, mondja azt, hogy nem vagyok itt - szóltam ki, továbbra sem mozdulva a helyemről.
- Speciel most nem ezért jöttem, de kedves.. - hallottam egy lágy hangot az fal túloldaláról, így hát felálltam és kitártam az ajtóm.
- Miss Bexley, a fiatalúr itt, Mr. Aaron Shadows, a Shadows birodalom mindenkori örököse, és a...
- Igen, igen, tudom, már találkoztunk, elsőszülött, tiszta vér és s a többi.. - vágtam a szavába, aminek következtében egy szúrós pillantással ajándékozott meg.
- Elnézést - néztem rá bocsánatkérően, majd Aaron felé fordultam - Ha esetleg netán mégiscsak te leszel a férjem, ragaszkodom hozzá, hogy Dark legyen a gyermekünk neve - jelentettem ki, mire szexi félmosolyra húzta a száját.
- Dark Shadows, haha, elmés poén, kár, hogy már rajtad kívül mindenki elsütötte - kacsintott rám gonoszul, mire lebiggyesztettem a számat.
- Szóval ilyen felszínes humorom van, jó tudni - vágtam csalódott arcot, mire rám vigyorgott.


 Sziasztok! Ez is valami régi dolog, se eleje, se vége, csak vicceskedtem valamit. Talán régebbi időkben játszódik, vagy csak valami gyarmatért cserébe adják feleségül a lányt. Oké, ez poén volt, túl sokat tanulom a törit. Remélem, azért ez is tetszeni fog!:)

2 megjegyzés :

  1. Nagyon jó:)folytasd:D
    De hiányoznak már a Szegedollé részek:D:)
    Mikor lesz?

    VálaszTörlés