2017. október 3., kedd

Váratlan, 70.rész

Anya és Maggie nagyi saját családi specialitásukat, a paradicsomos, sajtos csirkemellet készítették el vacsorára. Imádtam és ezt mindketten tudták jól. Nagyi mindenképpen.
Keaton mellettem foglalt helyet és illedelmesen megköszönte az elé rakott ételt.
- Milyen a suli, Royce drágám? – érdeklődött nagyi szemből.
- Nagyon klassz, nagyi – mosolyodtam el, de aztán lehajtottam a fejem. Anya jelenléte valahogy azt éreztette velem, nem kéne ilyen boldognak lennem. Még nem.
- Vannak barátaid, ugye? Persze, ezen a jóképű fiatalemberen kívül – kacsintott rám huncutul nagyi.
- Igen, vannak – bólintottam már jóval komolyabb arckifejezéssel.
- Sikerült beilleszkedned? Úgy tudom, az egy kicsi városka. Biztos mindenki ismer mindenkit – áradozott nagyi.
- Így igaz. Nem egy Miami vagy egy New York – értettem egyet, feltekerve egy kis tésztát a villámra.
- És te, Keaton? Mióta élsz ott?
- Ott születtem – nyelte le a falatot Keaton.
- Törzsgyökeres vagy, igaz? – szólt közbe papa is jókedvűen.
- Valahogy úgy, igen.
Egyszercsak Kav lerakta a villáját és felpattantam.
- Végeztem. Köszönöm a vacsit – indult a szobájába. Tányérja valóban üres volt.
- Kavin Bow! – szólt rá anya, mire Kav megtorpant. – Hova sietsz?
- Tegnap vettem egy új játékot, szeretném folytatni – magyarázta Kav.
Nem tudta elkerülni a figyelmem, hogy a vezetékneve anyáé, nem pedig az édesapjáé. Három évvel ezelőtt még a Kavin Joels nevet viselte az apja után, mert hiába vált el anya és az első férje, abban egyeztek meg, Kav Joels marad. Vajon mi történhetett?
Keatonre pillantottam. Pontosan tudtam, hogy ő is észrevehette a dolgot, hiszen mindig annyira gyorsan járt az esze.
- Mesélj egy kicsit Roynak a suliról. Kav most kezdte a gimit – magyarázta nagyi. Igazából tudtam róla, mert olykor átböngésztem az öcsém facebookját, hogy megtudjam, mi van vele.
- Idejársz a South High-ba?
- Igen – szorította össze a száját Kav. Én is oda jártam kilencedikben. Landon is ebbe a gimnáziumba járt. Csodálkoztam, hogy Kav nem keresett inkább valami mást.
- Kav, meséld el, micsoda kupát nyertetek a múltkor! – bátorította nagyapa.
- Miféle kupa? Foci? – mosolyodtam el.
Kav mindig is imádott focizni, annak ellenére, hogy legnagyobb példaképe, a bátyja kosarazott. Mindig is örültem neki, hogy másik sportot választott, így nem kellett akaratlanul is Landonnal versengenie.
- Igen. Legyőztük az összes New yorki gimit – büszkélkedett Kav egy kicsit feloldódva.
- Gratulálok!
- Köszi – eresztett meg egy halvány mosolyt.
- Na, menj csak játszani – eresztette el nagymama, ami következtében persze Kav se szó, se beszéd nélkül felrohant az emeltre.
Meg szerettem volna kérdezni, hogy vannak ők, mi van velük, de nem volt merszem.
- Hogy-hogy eljöttél hozzánk, Keaton? – érdeklődött kedvesen mama.
Bármit is válaszol Keat, ebből nem jöhetek ki jól.
- Szerettem volna megismerni Royce családjával – felelte Keaton rezzenéstelen arccal.
Mi van?
- Ez igazán édes tőled – csapta össze két tenyerét mama.
- Elnézést kérek, amiért ilyen váratlanul toppantam csak be – hajtott fejet bocsánatkérően Keaton.
-Ugyan, fiam! Örülünk, hogy megismerhetünk! – szedett még egy kis tésztát a tányérja nagyapa az asztalfőn.
- Köszönöm!
Én köszönöm.


Következő rész:

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése