2018. november 18., vasárnap

Kicseszett Testőrség, 8.rész

- Nem mondtam meg egyértelműen, hogy sosem jöhetsz be ellenőrzés nélkül? – dörrent Raelynnre Draco, amint alkalma nyílt rá. - Ide nem tehetünk be kamerákat!
- Jól van na, csak egyszer átlagos lányként akartam bemenni a fürdőmbe, anélkül, hogy néhány pasas átfésülte volna előtte.

- Hát jól rábasztál az időzítéssel! Ha kérhetem, legközelebb leszel szíves olyan alkalmat választani a gyerekes lázongásodnak, amikor nincs bent egy fegyveres faszi.
- Majd igyekszem – fintorodott el a lány, majd sarkon fordulva maga mögött hagyta a szőke fiút. Raelynn az őt takaró törülközőt időközben egy köntösre cserélte, nem bajlódva azzal, hogy rendes ruhát húzzon.
- Most meg hová mész? – kérte számon Draco utána eredve.
- Megyek beszélek apával. Az úr szövege hitelesnek tűnt lehet, hogy tényleg ártatlan a fia.

- Az az úr fegyvert fogott rád az istenért!
Draco nem éppen volt az empátia megtestesítője. 
- De nem akart lelőni – vonta meg a vállát Raelynn.
- Én se akarlak lepuffantani, mégse tartok pisztolyt a fejedhez!
- Kétségbeesett volt – legyintett a lány, határozottan haladva célja irányába.
- A hülyeségedet hallgatva kezdek én is az lenni– ingatta a fejét hitetlenkedve Draco.
- Ugyan, Draco. Téged nem érdekel egy ártatlan ember sorsa? – pillantott fel testőrére a lány.
- Engem csak a te sorsod érdekel! - csattant fel. - Ez a munkám, te átkozott!

- Ez egész romantikus is lehetett volna, ha a végén valami szebbre cseréled azt a jelzőt peregtek le könnyedén a sértő szavak Raelynnről.
- Nem része a munkámnak, hogy romantikus legyek – gúnyolódott Draco.
A lány szinte nem is figyelt rá, gondolatai egészen máshol jártak és miután ez Draconak is szemet szúrt, megragadta védence karját és berántotta egy üres szobába, lenyomva őt egy székbe.
- Na jó. Azt hiszem, jó lenne tisztázni néhány dolgot – kezdte vészjóslóan. – Remélem, azért az megvan, hogy én vagyok a testőr, te pedig az, akit meg kell védeni.
- Nem vagyok védtelen! – feleselt a lány. – Tul megtanított néhány dologra.
Draco félrebillentette fejét, szája gúnyos mosolyra húzódott.
- Például arra, hogyan kapj el egy golyót?
- Nyilván nem, de…
- Nem igazán érdekel – szólt közbe a szőkeség. Én nem Tul vagyok, ha esetleg nem lenne egyértelmű.
- Feltűnt vágott egy pofát Raelynn.
- Nem tudlak megvédeni, ha nem hagyod. Szükség van az együttműködésedre vett egy kicsit vissza a stílusából Draco, de azért hozzátette. A drága Tul erre nem tanított meg?
- Vele lényegesebben egyszerűbb volt együttműködni forgatta a szemét a lány.
- Ó, valóban? Akkor velem van a gond?
- Nem vagy egyértelmű! Nem tudom, mit kéne tennem magyarázta a lány, arra célozva, hogy Draco nem kommunikálja felé a testőrséggel járó fontos lépéseket és információkat, ahogyan Tul tette.
- Nekem valamiért tisztán rémlik, hogy világosan megmondtam, sose menj be ellenőrzés nélkül a fürdőbe, pláne akkor ne, ha a közelben sem vagyok!
- Jól van na, csak elfelejtettem! – tört ki Raelynnből hirtelen.
Draco várta, hogy a lány őt hibáztassa, amiért nem volt ott, hogy megvédje és erre Draco jól rávághassa, hogy márpedig ő nem tehet semmiről, neki a fejeseknél volt dolga. De semmi ilyesmi nem hangzott el.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése