2019. február 18., hétfő

Páratlan páros, 11.rész


Jó mókának ígérkezik!

Hát ez egyenesen csodás. Egy egész nap kellett hozzá, hogy valaki máris meglátta a kardomat. Nem reménykedtem örökkévalóságban vagy ilyesmi, de egy napnál azért többre számítottam. De legalább Bakugou Katsuki az. Mielőtt megérkeztem a suliba, mérlegeltem, vajon kik lennének azok, akiket a legszívesebben beavatnék. Akikről úgy vélem, igenis képesek hallgatni arról, ami fontos. Arra jutottam, hogy Todoroki Shouto az egyik, Midoriya Izuku a másik és Kacchan a harmadik. Kellett egy B terv, hogy ha netán rosszra fordulnak a dolgok, legyen olyan, akinek mesélhetek róla. Hát, rosszra nem fordultak, de legalább a három kiszemeltem egyike jött rá és reményeim szerint hallgat is róla, mint a sír.
Efféle gondolatokkal csüccsentem a helyemre másnap reggel, egyenruhában, a szokásos kiegészítőimmel. Egy finom páncél a ruha ujja alatt.
- Kíváncsi vagyok, mi lesz a második esély menete – pattogott előttem Ashido.
- Remélem nem lesz megint korrepetálás – remegett meg Kaminari, feltehetőleg korábbi rossz emlékeket felidézve.
- Tokoyami-kun! Kértelek már, hogy ne ülj a padon! – magyarázott nagyban Iida a másik oldalamon.
- Hé, Ao! – lépdelt felém integetve és vigyorogva Kirishima.
- Jó reggelt! – mosolyogtam rá.
- Hogy van a kezed? – pillantott a továbbra is bekötött jobbomra.
- Köszi, már egész jól. Recovery Girl pillanatok alatt helyre tett – lelkendeztem, mert jól esett az érdeklődése.
- Nagyon keményen toltad tegnap – bólogatott elismerően.
- Mindenképp győzni szerettem volna – mosolyodtam el és kicsit elpirultam zavaromban. – Végül is ez volt az első szereplésem a U.A.-n.
- Nagy hatást keltettél, az biztos – kacsintott rám, feltartva a hüvelykujját.


Több beszédre nem volt időnk, mert időközben becsengettek és Aizawa-sensei megjelent a teremben, hamar bevetve képességét, hogy elhallgattassa a kíváncsi többieket.
- Jó reggelt, osztály! Először is, gratulálok azoknak, akik átmentek a vizsgán! Aokaen – pillantott itt rám. – A győzelem nem minden. Egy hősnek mindent számításba kell vennie. Ha van választási lehetőséged, úgy nyerj, hogy ne másnak kelljen megmentenie.
- Igenis – sütöttem le a szememet, majd Kacchanra pillantottam.
Csak a hátát láthattam, nem nézett még felém se, az asztalán könyökölve meredt előre.


- Továbbá, akik megbuktak, egy hét múlva újra próbálkozhatnak. Addig is délutánonként két órán keresztül korrepetálásra kell járniuk.
- Már megint? – nyöszörgött Kaminari.
- A hétvégén is! – tette hozzá Aizawa-sensei.
- A hétvégén? – szörnyedt el Ashido.
- Pedig olyan közel jártunk – sóhajtott Uraraka.
- Miért? Miért mindig én? – fogta a fejét Kiri.
- Csendet – repült az égbe az ofő haja, szemei pedig vörösen villantak meg, aminek következtében mindenki elhallgatott.
- Ezenkívül van még egy fontos dolog, amiről beszélnünk kell!
- Még egy? – sápadt el végleg Kaminari.
- Mi jöhet még? – fogta a fejét Mineta reményvesztve és meglehetősen elkeseredetten.
- Péntek este egy fogadást tartanak All Might tiszteletére. A U.A. két hőstagozatos osztálya is meghívást kapott, aki akar, elmehet – terítette az asztalra a meghívókat az ofő. – Ez egy jó lehetőség, találkozni profi hősökkel és tágítani az ismerettségi köreiteket.
- Valami átlagos és király! – lélegzett fel a korrep-csoport.
- A fogadásra húzzatok alkalmi ruhát és viselkedjetek illedelmesen – pillantott jelentőségteljesen Bakugou-ra az ofő, aki csak egy elégedetlen pofavágással nyugtázta a hallottakat.
- Ezenkívül a fogadás fontos része a tánc, úgyhogy a Happy Feet csoportja mától minden délután a rendelkezésetekre áll tanítás után.
- T-t-tá-tá-tánc? – Ezúttal Midoriya volt az, aki rettentően kétségbeesettnek tűnt.
- Happy Feet? – örvendezett Hagakure. – A híres táncoló hősök?
- Inkább hírességek, mint hősök – javította ki Oijiro félénken.
- Én aztán nem fogok táncikálni – horkant fel rögvest Bakugou.
- Akkor azt ajánlom, el se menj Bakugou – hagyta rá Aizawa-sensei nem törődöm stílusban.
- Tsch – fordította el a fejét tüntetően a szőke.
- Sensei! – lendült a magasba Iida keze.
- Igen?
- Ha az osztály felének tanítás után tart korrepetálást és akkor van a táncoktatás is, ők hogyan fognak eljárni mindkettőre?
- Jó kérdés, Iida. A vizsgán megbukottak csak a mai táncoktatásra mehetnek el, holnaptól pedig velem lesznek.
- Egy órán kell megtanulnunk mindent?
- Nekem teljesen mindegy, mikor tanuljátok meg, oldjátok meg, ahogy akarjátok – vonta meg a vállát az osztályfőnök. – Ez az ára a bukásotoknak.
Hát persze. Ad nekik lehetőséget, csak sokkal nehezebb utat tár eléjük, mint elénk.
Táncoktatás, mi? Azt hiszem, nem lesz gondom vele. Viszont a tánc egy társas dolog, kell egy partner, aki feltehetőleg fiú. Jó mókának ígérkezik!

Előző rész:

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése