2020. július 12., vasárnap

Páratlan páros, 12.rész

Na, ki a legtökösebb?

Az, hogy beavattam Katsukit a kardom titkos részleteibe, nem sokat változtatott kapcsolatunk dinamikáján. Persze, nem árultam el neki mindent. Ahogy a többieknek sem, mikor a küldetésekről kérdeztek. A kard – azonkívül, hogy tényleg felerősíti mindenemet – még egy, egészen különleges erővel rendelkezik. Képes megszüntetni mások képességét. Persze nem oly módon, mint Eraserhead csinálja, annyira azért nem menő. Nem magától az embertől veszi el az erőt, hanem az általa képesség segítségével alkotott dolognál képes blokkolni. Például, ha Ochaco-san lebegtetne és megvágnám magam a karddal, akkor lepottyannék, megszüntetve a képességét, ám ha újra hozzámér, ismét meg kéne vágnom magam. Egy másik példa: tegyük fel, hogy Todoroki küld felém egy hatalmas jéghegyet, ám a kardommal megvágva azt, a jég megszűnik. De a képessége megmarad, újra tud megrohamozni, így a kard ezen tudása csak bizonyos esetekben válik hasznossá. Ráadásul nagyon lecsökkenti az erőmet.
A képességek is fizikai adottságok, van határuk és ahogy Todorokinál kiegyenlítik egymást és erőt adnak neki, úgy mások csak úgy nyerik vissza az erejüket, ha pihennek. Például, Katsuki átlagos robbantása mondjuk mérettől függően 2-5%-ot használ fel az erejéből, ám a híres óriási robbantása legalább 10-20%-ot. Esetemben a kard képességblokkoló használata majd 35-40%-ban gyengíti az erőmet, így tényleg csak akkor érdemes bevetnem, ha igazán szükséges.
Az óráink után mind lementünk a tornacsarnokba és ki lelkesen, ki kevésbé lelkesen várta a közelgő táncpróbát.
– Ashi-san, te jó vagy a táncokban, igaz? – fordultam a szólított felé. Olyan érzésem volt, mintha már régóta ismerném őket, ezért bátorkodtam őket olykor a keresztnevükön szólítani. Mégis azon töprengtem, talán illendőbb volna a vezetéknevüket mondani (rövidítve és becézve ugyan), a megfelelő utótagokkal. – Te tanítottad be a többieket tavaly is.
– Igen! – öklözött a levegőbe boldogan a lány. – Ao-san, láttad a fellépésünket?


– Csak a neten, de igen – bólintottam, hisz annak idején mindent kinyomoztam az osztályról, hogy felzárkózzak. – Nem semmi szereplés volt!
– Jirou-chan fantasztikusan énekelt! – dicsérte a rockos lányt Hagakure.
– Nagyon klassz volt – értettem egyet. – Legalább többségetek már táncolt.
– Mondjuk nem tudom, hogy a Hip-Hop tudásunk mennyire lesz nagy segítség – gondolkodott hangosan Ashido.
– Páros tánc – motyogta Mineta nem messze. – Páros tánc lesz, egészen biztosan páros lesz! Kaminari! Lányokkal táncolhatunk!
– Igazad van, Mineta! Lányokkal! – ujjongott Kaminari.
– Átkarolhatjuk a csípőjüket! Összeérhet a testünk! Megfoghatjuk a… - vesztette el az eszét teljesen Mineta, ám ekkor Jirou nemes egyszerűséggel kiiktatta a képességével.
Páros tánc… Eddig bele se gondoltam, mire is vállalkoztunk.
– Nocsak, nocsak, nocsak! Csak nem az A osztály? – csendült fel Monoma jellegzetes hangja mögöttünk. – Kíváncsi leszek, ki fog jobban táncolni, az A vagy a B osztály!


– Hallottuk ám, hogy van egy új osztálytársatok! – pattant mellém Tetsutetsu engem méregetve.
– Vajon ki lehet ez, akit csak úgy felvesznek másodévben, ráadásul a csodálatos A osztályba? – kontrázott Monoma, ám mielőtt bármit mondhattam volna, Kendo ott termett és leállította a fiúkat.
– A U.A.-nek biztosan jó oka volt ilyesmire! – kelt a védelmemre, ami jól esett, hisz nem is ismert még. – Elég ebből!
Szerettem volna kifejezni hálámat, ám ekkor kihunytak a fények és egy emelvény nőtt ki a földből, rajta négy csili-vili öltözékbe feszítő alakkal.
– U.A. hőstagozatosai! – vágta pózba magát az egyik csávó.
– Eljött az idő… - folytatta egy másik nő.
– Hogy megtanuljátok azt… - mondta a harmadik.
– Mi nem harc, mégis elkápráztat – fejezte be a negyedik és folyamatosan táncpózokba vágták magukat.
– A Happy Feet – vigyorgott őrültem Midoriya, én pedig csak mosolyodtam a reakciója láttán.
– A keringő…
– A lassúzás…
– Páros tánc…
– Fiú és lány között!
Azon merengtem, vajon végig úgy fognak-e beszélni, hogy négyen mondanak el felosztva egy mondatot, ám amikor a fiú-lány rész elhangzott, a teremben lévő diákok váratlan sebességgel feloszlottak. Egyik oldalon a fiúk, míg velük szemben, tisztes távolságra álltak a lányok. Persze, volt, aki nem tervezett ilyen egyértelműen elkülönülni (például én), de magával ragadt a tömeg és odasodort, ahova nemileg tartoztam.
– Már csak az a kérdés…
– Ki a legtökösebb fiú?
– Ki fel meri kérni…
– Az egyik lányt.
Kigyulladtak a fények és a hirtelen világosság kiégette a szememet.
– Legtökösebb? – kapta fel a fejét Bakugo, nyilván azt gondolva, eljött az ő ideje. – Megmutatom én nektek ti csírák, ki a legbátrabb!


Nyílegyenesen megindult a lányok hada felé, majd határozott léptekkel felém haladt és mikor ideért, megállt és annyit mondott:
– Táncoljunk, Hüvike! – parancsolta, amolyan „ha nemet mondasz, megöllek” tekintettel.
– Hüvike? – ismételte meg kissé döbbenten az elhangzott nevet Uraraka.
– Gondolom, Bakugo-chan arra célzott, hogy Aokaen-chan tüze hideg – vélekedett Tsuyu-chan egészen logikus érveléssel.
– Oké – vontam meg a vállam, elfogadva a felkérést.
– Bakugo-kun, milyen bátor! – csapta össze a kezét az egyik flitteres öltönyös férfi.
– Egy igazi férfi! – került mellénk egy csicsás ruhás nő.
– Irány a parkett! – tolt minket középre a másik nő.
– Kezeket így – tette balomat Bakugo vállára a másik férfi, az ő jobbját a derekamra, majd másik szabad kezünket összekulcsolták.
Az egyik flitteres felénk suhintott, mire táncolni kezdtünk.
– Mi a… - meredt Bakugo a lábaira, amik maguktól mozogtak, akárcsak az enyémek.
– Nyilván ez a képessége – pillantottam a flitteresre, aki elégedetten nézett minket.
– Brávó, bátor páros! – tapsolt meg minket a négy táncos.
– A képességeinkkel segítünk nektek megtanulni táncolni – mondták, egyértelművé téve, hogy ez nem úgy fog működni, hogy csak csettintenek és menni fog mindenkinek az összes lépés.
– Mindenki találjon magának párt!
– Érdemes hasonló magasságút keresni!
– Olyat, aki illik hozzád!
– Kivel eggyé válhatsz a parketten!
Bakugora pillantottam és arra gondoltam, ha itt most eggyé válunk, akkor tuti felrobban az egész kóceráj.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése