2019. január 20., vasárnap

Felejthetetlen nyár, 71.rész (Megkésett) 🎄 Karácsonyi Különkiadás 🎄

A Mikulásos nosztalgiázásomat követően gondolataim arra a napra kalandoztak, mikor tizenegyéves koromban együtt töltöttük a Button családdal a karácsonyt. Mivel itt voltak nálunk, anyuék úgy döntöttek, az ő amerikai szokásaik szerint lesz az ünneplés, tehát nem huszonnegyedikén este, hanem huszonötödikén reggel jött az Angyalka.

December 24. 23.52
-- Lia, Tal és Dex 11 évesek, Cooper és Norbi 14 évesek, Seth 16 éves --

- Remélem, megkapom végre a piros ferrarimat – jegyezte meg ábrándozva Coop.
- Nem értem, miért kell már aludnunk – morogtam durcázva.
- Mert kicsik vagyunk – utánozta anya hangját Norbi gunyorosan.
- Bezzeg Seth lent lehet a konyhában a szülőkkel csatlakozott a mérgelődéshez Talia.
- Mert ő már nagy tizenhat éves majmolta saját édesanyját Cooper.
- Én meg nagy tizenegyéves vagyok! – pattantam fel indulatosan.
- Nyugi kis tigris – húzott vissza az ágyra Cooper, mire elvörösödve fordultam el.
Törökölésben ültünk egymás mellett az ágyamon, Dex a szélen, mellette Talia, én Tal mellett és Coop között, a sor másik végét pedig Norbi zárta. csak egy kis hangulatlámpát égettünk, hogy ha valamelyik felnőtt feljönne és benézne, gyorsan le tudjuk kapcsolni és úgy tehessünk, mintha nagyban aludnánk már.
- Jó lenne, ha végre reggel lenne – sóhajtott Dexter.
- Mind felvettük a rénszarvasos pizsamánkat – bólogatott Talia.
- Bár én vagyok a leghelyesebb benne – húzta ki magát Cooper büszkén, én pedig hevesen bólogattam.
- Ugyan már! Néztél ma már rám? Egyértelműen én vagyok a leghelyesebb! – ellenkezett a bátyám.
- Szerintem te nem néztél ma még tükörbe – vágott vissza Cooper.
- Te sem!
- Leah, kis hercegnőm! fordult felém Cooper. Ki a helyesebb?
- Te – vörösödtem el ismét.
- Te áruló! – nézett rám mérgesen Norbi. – Tal?
- Te vagy a helyesebb, de csak mert Coop a bátyám – nyújtotta nyelvét testvérére Talia.
- Nem érdekelsz – viszonozta a kedves gesztust Coop és átkarolta a vállamat. – Nekem csak az számít, amit az én kicsi Leah-m mond.
- Engem meg se kérdeztek? – érdeklődött oldalról Dex.
- Nem lehetsz döntőbíró! Fiú vagy.
- Igen, épp ezért gondolom azt, hogy én vagyok a leghelyesebb – jelentette ki Dexter.

Hát igen. Ez az a bizonyos év volt, mikor szerelmes voltam Cooperbe. Persze nem tartott sokáig, hamar kiábrándultam belőle, de míg tartott, számomra nem is létezett más a világon, csak a helyes szőke, kék szemű hercegem.

December 25. 9.14
- Elaludtunk!! – ébredtem Norbi kétségbeesett üvöltésére.
- Mi van? – motyogtam álmosan.
- Már negyed tíz!
- És? – motyogta valahonnan Cooper. – Hagyj aludni.
- De ma van karácsony! – kiabált hisztérikusan Talia is, mire azonnal kipattant a szemem.
- Hogy aludhattunk el?
- Mi ez a nagy kiabálás? – nyitott be Seth értetlenül.
- Elaludtunk!
- Mi? – bámult ránk értetlenül. – Mi bajotok? Az ajándékaitok megvárnak titeket.
- De sokkal hamarabb kinyithattunk volna őket fogta a fejét Dex.
- Mi lenne, ha hisztériázás helyett levonulnátok? – érdeklődött a legidősebb Button.
- Áááá! – ordítottunk és egymást lökdösve szánkáztunk le a lépcsőn a nappaliba, ahol egy hatalmas karácsonyfa várt minket feldíszítve, alatta telerakva ajándékokkal.
- Woá! – ámultunk mind, egymás mellett sorakozva, egymás kezét fogva, csillogó szemekkel bámulva a karácsonyfát.

Hiába telt az idő, hiába nőttünk, valahogy a közös baromkodás mindig megmaradt. De vele együtt a közösen megélt emlékek és a sok közös pillanat, amelyek, ha jól, ha rosszil végződtek, mindig felejthetetlenek maradtak a számunkra.
- Min agyalsz? – bökött oldalba Cooper.
- Az első közös karácsonyunkon – feleltem ábrándosan.
- Mikor belém voltál zúgva?
Vágtam egy pofát és nemes egyszerűséggel vállon csaptam.
- Aú! Most na. Hát így volt vagy nem? – pislogott ártatlanul.
- Te meg alaposan kihasználtad az érzéseim!
- Csak egy piszkos kis tizennégyéves voltam. Te rajongtál értem, mit kellett volna tennem?
- Legalább nem áltatni.
- Én nem áltattalak! – rázta a fejét hevesen.
- „Engem csak az én kis Leah hercegnőm véleménye érdekel” – emeltem fel a hangom és nyávogó stílusban utánoztam Cooper akkori megszólalásait.
- De hát így is volt. Olyan kis cuki voltál a kis piros arcocskáddal. Minden szavamra zavarba jöttél – ragadta két keze közé az arcomat és finoman megcsipkedte.
- Miről beszéltek? – jelent meg Dex.
- Leah az első karácsonyunkról mélázik – válaszolta Cooper, továbbra is az arcommal játszva.
- Fenemód nosztalgikus hangulatban van. Nem sokkal ezelőtt még a Mikulásos élményünkön merengett – hagyta ránk Dexter.
- Akkor még cukibb voltál a kis pufók pofiddal – gyürködte tovább az arcomat jókedvűen Coop.



Következő rész:
https://csillagokhullas.blogspot.com/2019/07/felejthetetlen-nyar-72resz.html
Előző rész:
https://csillagokhullas.blogspot.com/2018/12/felejthetetlen-nyar-70resz-mikulasos.html

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése