2018. június 20., szerda

Páratlan páros (BnHA ff) - Prológus




PROLÓGUS

- Üdvözlök mindenkit újra itt! - hallottam Aizawa sensei hangját az ajtó túloldaláról. - Nagyon fontos bejelentenivalóm van.
- Jaj, ne! Már megint gonosztevők?!
- Vagy, ami még rosszabb! Év eleji szintfelmérők!
- Szuper kislabdahajítás?!
- Elég legyen! - emelte fel a hangját az osztályfőnök, mire nagy csend lett. Bizonyára a képességét is bevethette egy pillanat erejére. 
Vörös szemek, égbe meredező haj, szigorú arc. Ennyi kell és mindenki elnémul.
- Egy új osztálytársatok érkezik - jelentette be Aizawa sensei, aminek következtében az egész osztály egy emberként üvöltött fel.
- EZ EGY ROHADTUL HÉTKÖZNAPI ISKOLAI DOLOG!
- Új osztálytárs? De izgalmas!
- Hogy lehet ez? Hisz most lettünk másodikosok!
- Milyen képessége van? 
- Remélem, ő is láthatatlan! 
- Én a helyedben mondjuk annyira nem reménykednék ebben...
- Csend legyen! - mereszthette a szemét újfent Aizawa sensei. Ismét semmi nesz. - Aokaen! Gyere csak be.
A tanár szólított, én pedig engedelmeskedem és lenyomva a kilincset, kitártam az ajtót, majd a tanári asztal mellé léptem, szembe az osztállyal.
- Sziasztok! Aokaen Miyako vagyok, örvendek a találkozásnak! - hajoltam meg. 

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése