2017. november 16., csütörtök

Váratlan, 77.rész

- Nincs is jobb a paradicsomos tésztádnál - készült repetázni Jack bácsi. 
- Milánóinak hívják - pontosított Autumn. 
- Nekem mindegy, bébi, de veszettül finom - nyalta meg a száját Jack, mire Autumn finoman rávágott a szájára. 
- Ne légy illetlen! 
- Mi ebben az illetlenség? Már a barátnőm főztjét sem szabad dicsérnem? - háborodott fel Jack bácsi látványosan. 
Autumn tekintete ellágyult és elmosolyodott. 
- Dehogynem - felelte. 
- Csak ezt szabad - tettem hozzá vigyorogva.
- Neked is ízlik, Royce?
- Persze, nagyon finom. Köszönöm! - tekertem fel egy újabb adag tésztát a villámra.
- Eszel te házi kosztot? - kérdezte Autumn aggódva.
- Szinte csak azt eszek. Van házvezetőnőnk, aki mindig főz meg ilyenek - magyaráztam legyintve.
- Carson már csak ilyen - jegyezte meg Jack bácsi apára célozva. - Nincs otthon, de legalább gondoskodik a lányáról. Közvetetten - tette hozzá.
- Jaj, kincsem! Nem akarsz itt maradni? - esett meg rajtam Autumnak szíve. Ezen persze elnevettem magam.
- Nehogy már. Akkor hogy fogunk huncutkodni? - háborodott fel Jack bécsi.
- Jack Princeton, még egy rossz szót szólsz, kihajítalak! - ripakodott rá Autumn, mire Jack bácsi behúzta a nyakát, de azért alig észrevehetően rám kacsintott.
- Köszönöm, de nagyon jó nekem ott, ahol vagyok! - biztosítottam Autumnot az igazamról. - Szeretem a várost, a sulit meg az egészet. Jól érzem magam.
- Akkor jó. Nyugodtan hívhatsz, bármi van!
- Tudom, köszönöm.
- Beszéltél anyáddal mostanában? - szólalt meg Jack bácsi. Kissé feszültnek tűnt, nyoma sem volt korábbi mosolygós vonásainak.
- Nem - csóváltam meg a fejem. - Néha felhív, de már egy ideje nem beszéltünk.
Autumn ökölbe szorította a kezeit, de nem szólt semmit. Jack bácsi érte nyúlt és összefonta az ujjaikat.
- Carson beszél vele?
- Szerintem nem - vontam vállat, de amúgy fogalmam nem volt róla.
- Ha egyszer összeházasodunk és aztán elválunk, én biztos hívogatni foglak - nézett barátnőjére ártatlanul Jack bácsi, belőlem pedig kitört a nevetés. Ahogy elnéztem, Autumn is felengedett és megeresztett egy halvány mosolyt.
- Ki mondta, hogy valaha is hozzád megyek? - vágott vissza. - Azt hiszed, elment az eszem?
- Elvettem az eszed, bébi. Ne is tagadd - búgta Jack bácsi, mire megdobtam a szalvétámmal.
- Ne itt smúzolj, Jack bácsi!
- Hallod ezt, Roycy? Autumn nem akar hozzám jönni! - vágott sértett és szomorú arcot egyszerre Jack bácsi.
- Teljesen meg tudom érteni - bólogattam remekül mulatva.
- Köszönöm - vette tudomásul egyetértésem Autumn.
- Hogy lehetsz ellenem? Egy család vagyunk! - reklamált Jack bácsi, mint egy kisgyerek.
- Mi lányok mindig összetartunk - avatta be az ősi titokba szerencsétlen nagybátyámat Autumn.
- Ez komoly? Alig ismeritek egymást. Te az unokahúgom vagy - nézett rám Jack bácsi, aztán tekintete Autumnra siklott. - Te meg a jövendőbeli feleségem. - Mindkettőtöknek mellettem kellene állnia.
- El vagy tévedve - nevettem fel. 
- De nagyon. Nem vagyok a jövendőbelid - kötötte az ebet a karóhoz Autumn.
- De miért? Egész életemben a paradicsomos tésztádat szeretném enni! - szorította kezét a mellkasára Jack bácsi drámaian. 


Jack bácsi 


Következő rész:
http://csillagokhullas.blogspot.hu/2017/11/varatlan-78resz.html
Előző rész:
http://csillagokhullas.blogspot.hu/2017/11/varatlan-76resz.html

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése