2018. április 11., szerda

Töréspontok, 18.rész

Hétfőn a bőröndömet ráncigálva, egy dobozzal a kezemben és a húgommal a lábam köré csavarodva léptem ki a házunk ajtaján.
Baekhyun a kocsijának dőlve várakozott felteszem rám , a látványa pedig olyan váratlanul ért, hogy kis híján elejtettem a dobozomat és pofára is készültem esni.
Szerintem ez volt a lehető legnormálisabb reakció a részemről, mivel nem csak, hogy új frizurája volt, annyira szexin festett, hogy ott helyben meg tudtam volna halni.
- Baekhyun oppa! – eresztett el rögvest a hálátlan húgom és Baek felé kezdett nyargalni.
- Itt az én kis hercegnőm! kapta el a húgom Baek és felemelte a levegőbe, majd megpörgette őt.
Hát igen. Szívesen lettem volna a drága húgocskám helyében.
- Mit keresel itt Baekhyun oppa? – érdeklődött a húgom boldogan, továbbra is Baek kezében trónolva.
- Úgy tudom, a nővéred ma költözik be a kollégiumba.
- Igen – biggyesztette le a szája sarkát szomorúan Se-Jung, majd leevickélt Baek karjaiból és hozzám rohant, ismét a földre vetve magát, ötölelve a jobb térdemet.
Baek a világ leggyönyörűbb nevetését hallatta.
- Nem maradnál még egy kicsit? – kérdezte a húgom bánatosan.
- Pénteken már itt is leszek – ígértem, miközben gyakorlatilag egy lábon egyensúlyoztam.
A következő pillanatban Baek előttem termett és elvette a tőlem a dobozt, majd szabad kezével megragadta a bőröndöm fogantyúját és a kocsija felé indult.
- Se-Jung, menj szépen vissza a házba, hamar eltelik ez a néhány nap – guggoltam elé és megsimítottam az arcát.
- Jó – bólintott dacos képpel, majd integetett Baeknek. – Szia!
- Szia, Se-Jung! Jó legyél – integetett vissza neki Baek mosolyogva, majd mikor a húgom visszament a házba ismét a kocsijához fordult és berakta a csomagtartóba a cuccomat.
- Köszi – sétáltam mellé.
- Igazán nincs mit – mosolygott rám, majd lecsukta a csomagtartó tetejét.
- Hogy-hogy itt vagy? – álltam egyik lábamról a másikra.
- Mondtad, hogy ma költözöl. Gondoltam, segítek – dőlt az autó oldalának, tekintetét rám tapasztva.
- Azt gondoltad, hogy Baekhyunként besétálsz a kollégiumba a dobozomat cipelve? – hökkentem meg.
- Majd álcázom magam – kacsintott rám, aztán ellépett mellettem. Olyan közel volt hozzám, hogy szinte összeért a karunk és megcsapott az illata. Ó, szent ég. Mindig is tudni akartam, milyen illata van Byun Baek-Hyunnak. Hát, ilyen. Csodálatos. Ki hitte volna.
- Se-Ryung? – szólított Baek, mire fürgén megpördültem.
- Hm?
- Jössz? – biccentett az anyós ülés irányába, miközben tartotta nekem az ajtót.
- Mi? Ja, persze – siettem előre, majd bevágódtam az autóba. Nem tudtam megállni, ismét beleszippantottam a levegőbe.
Baek nyugodt tempóban a másik oldalra sétált és beült a volán mögé.
Millió kérdésem, megjegyzésem vagy akármim lett volna a számára, de nem szóltam semmit, csak élvezkedtem a Baek-illatú kocsiban.
- Észrevettem ám, hogy megszaglásztál – közölte végül Baekhyun, mire magamra öltöttem a lehető legártatlanabb arckifejezésemet.
- Én? – mutattam magamra kérdően. – Ugyan már!
- Nem bírod leküzdeni a rajongói vágyaid – kacsintott rám huncutul. Áh. Minek is tagadjam?
- Tényleg nem. Mindig is tudni szerettem volna, milyen illatod van – ismertem el nagyot sóhajtva.
- És milyen? Jó? – sandított rám, egy pillanatra levéve tekintetét az útról.
- Csodás – feleltem ábrándozva, mire jóízűen felnevetett. – Úgy értem, semmi extra. Elmegy – javítottam ki magam, miután észhez tértem a kábulatból.
- Neked is finom illatod van – felelte végül, de nem nézett rám.
- Köszi. Igyekszem a legkevésbé büdös valómat mutatni neked – bólogattam szórakozottan.
- Úgy vélem, eddig sikerrel jártál.
- Mi a helyzet? Hogy vannak a fiúk? – váltottam témát, mielőtt kinyiffantam volna a bókjaitól.
- Xiu megfázott, de amúgy mindenki jól van.
- XIU MEGFÁZOTT? – dramatizáltam egy cseppet túl a helyzetet.
- Igen. Fáj a torka.
- Jaj, szegény – biggyesztettem le a számat. – Hogy tud így énekelni? Meg táncolni? Meg egyáltalán létezni? Hagyják pihenni, ugye? Átadod neki a jókívánságaim? Hogy jobbuljon mihamarabb meg ilyenek?
- Kizárt – jelentette ki ellentmondást nem tűrő hangon Baek.


Előző rész:

1 megjegyzés :