2017. december 20., szerda

Töréspontok, 7.rész

A röntgen hamar elkészült, de az eredményre is várni kellett. 

- Írtál már Baek-Hyunnak? - érdeklődött a felettem álló biztonsági őr.  
- Még nem - vontam vállat hanyagul, ő pedig csendben tudomásul vette. 
A röntgen eredménye után - ami egyértelmű törést jelzett - várnunk kellett, hogy Park doktor szabaddá tegye magát és begipszelje a csuklóm.
- Írtál már Baek-Hyunnak? 
- Komolyan kérdezgetni fogja? - néztem fel rá hitetlenkedve.
- Írt vagy nem? 
- Nem - vallottam be. 
- Akkor a válaszom igen. 
- Jó - legyintettem, mint akit nem izgat. Nem akartam írni Baeknek. Ez az egész túl abszurd volt. A kedvessége jól esett, de tudtam, hogy nem tarthat örökké. Nem voltam más, mint a többiek. Ő viszont igen. Különleges. És sosem lenne ideje rám. Ez egy szép álom volt, amiért hálás voltam, de véget ért. 
Nem sokkal ezután Park doktor behívott és alaposan begipszelte a kezem, mindenféle tanáccsal és utasítással látott el, majd utunkra bocsátott. 
A kórházból kilépve szóra nyitottam a szám, de Byung-Soo megelőzött. 
- Eszedbe se jusson. Hazaviszlek - tárta ki előttem a fekete kocsi ajtaját, én pedig beletörődve beültem. Mi értelme lett volna vitatkozni? Amúgy is fáradt voltam. 
- Írt már Baek-Hyunnak? - pillantott rám a visszapillantó tükrön keresztül. 
- Írtam - hazudtam fapofával. 
- Remélem nem gondolod komolyan, hogy egy testőrnek akarsz hazudni. 
- Egy próbát azért megért - kacsintottam rá játékosan, ő pedig alig észrevehetően a szemét forgatta. 
Ekkor megrezdült a kezemben tartott telefonom. 
Baekhyun üzenete: Még mindig nem kerültél sorra? 



Következő rész:
http://csillagokhullas.blogspot.hu/2017/12/torespontok-8resz.html?m=1
Előző rész:

http://csillagokhullas.blogspot.hu/2017/12/torespontok-6resz.html

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése