2018. augusztus 15., szerda

Szeretlek. Te mást szeretsz. És akkor? 5.rész

1 hónappal a vallomás előtt

- Mi van Hollyval? – érdeklődött Jus, telefonját a kezében forgatta, miután az előbb pötyögött rajta egy sort.
- Woods meg én szétmentünk – feleltem tárgyilagosan.
- Mégis mikor? – lepődött meg.
- Úgy egy hónapja – vontam meg a vállamat félszegen.
- Egyáltalán minek becézgeted, ha szétmentetek? – hökkent meg végképp Jus.
- Megszokásból.
- Mi történt? Azt mondtad… - kezdte volna, de közbevágtam.
- Tudom, mit mondtam. De aztán találkoztam Sophieval és rájöttem, hogy csak áltattam magam – ismertem be elhúzva a számat.
- Mikor találkoztatok? – esett le az álla, nyilván nem értve, hogy történhetett meg, hogy erről nem tudott.
- Neked csak kérdéseid vannak? – sóhajtottam fintorogva.
- Nagyon úgy fest. – Az arckifejezése azt üzente: Nem lennének, ha magadtól is beavattál volna.
- Nem igazán találkoztunk. Elsétált tőlem néhány méterre és énnyi – foglaltam össze röviden és meglehetősen tömören a történteket.
- És ez tönkrevágta a kapcsolatod Hollyval? – próbálta értelmezi a hallottakat Jus. Igazából, nagyon is megértettem a tanácstalanságát és a hitetlenkedését. Én is bizonyára így reagáltam volna fordított esetben.
- Reménytelen eset vagyok – ingattam a fejemet szórakozottan, mire felnevetett.
- Sajnos nem tudok nem egyetérteni – pillantott telefonjának ismét felvillanó kijelzőjére.
- Soph az? – kérdeztem néhány másodperc hallgatás után.
- Tényleg tudni akarod?
- Már úgyis tudom – vakartam meg elmerengve a tarkómat. – Hogy van?
- Örül, hogy anyukája meglátogatta. Meg annak is, hogy hamarosan hazajönnek – válaszolta Justin.
A többesszám nem Soph anyukájára vonatkozott, hanem Lukera, aki 8 hónapja szó nélkül és nem törődve semmivel úgy döntött, hogy a barátnőjével megy. Luke amúgy is befejezte az alapszakot, mestert kezdett volna, de úgy határozott, halaszt egy évet és inkább kiköltözik Sophieval és dolgozni fog. Ez a minimum egy nyolc éves kapcsolat után. Én is habozás nélkül mentem volna Sophieval.
- Welcome-party készül nekik Gabéknél – említette meg Jus vonakodva. – Eljöhetnél, ha úgyis megbukott a „mindent megteszek, hogy elfelejtsem végre Sophiet” terved.
- Nem is ez volt a tervem neve – húztam fel az orrom komor képpel, de játékosan.
- Örülnének neked – nézett mélyen a szemembe Jus és tudtam, hogy őszintén beszél, nem légből kapkodta a kijelentését.

Ez volt hát a pillanat, mikor elhatároztam, hogy szerelmet vallok Sophienak. Na, jó, nem ez volt, de ez indította el a gondolatot a fejemben. Itt fogant meg az ötlet.


Előzetes

A pulton könyökölt, fejét a karjára döntve engem bámult. Egyszer csak felé néztem és rámosolyogtam. Visszamosolyogott. Ekkor a mosolygásom alábbhagyott és csak néztem őt, gyönyörködve benne, élvezve, hogy megtehetem.
- Mit nézel? – kérdeztem végül, tekintve, hogy ő kezdte a bámészkodást irányomba.
- Téged – vont vállat. – Rég nem láttalak már.
- Ennyire hiányoztam? – nevettem el magamat hitetlenkedve.
- Igen – válaszolta nyugodt stílusban, tárgyilagosan. Szólásra nyitottam a számat, de mégsem mondtam semmit, csak néztem rá megtörten, hisz megint néhány szóval legyőzött. Nem tudtam mit mondani. Nekem pokolian hiányzott.


Előző rész:

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése