2018. február 9., péntek

Töréspontok, 15.rész

- Szóval, te lennél Baek új barátja - hajolt közelebb D.O.
- Byun Se-Ryung - ingatta a fejét Kai. - Ez az igazi vezetékneved, vagy esetleg ti ketten… - mutatott hol Baekre, hol rám, valószínűleg házasság féle cselekedetekre célozva.
- Kai! - szólt rá Baek, de vigyorából ítélve jól szórakozott.
- Nocsak, itt a lány, aki még a csuklóját is hajlandó volt eltöretni, csak, hogy megismerje Baek-et - furakodott előre a fiúk között Xiumin és pajkos tekintettel meredt rám. Tudtam, hogy csak viccel és ennek nagyon is örültem. Mindig is ő volt a második kedvencem a bandából. Már, ha lehet ilyet mondani, hogy második kedvenc.
- Érte mindkét lábam is eltörettem volna - kacsintottam rá, miután magamhoz tértem a kábulatomból.
- Tetszel nekem. Nem szeretnél az én barátom is lenni? - mosolygott rám csábosan Chanyeol, elkapva a karomat.
- Channie, veszed le a koszos mancsodat róla - csapott barátja kezére Baek játékosan.
- Irigy vagy, Baekkie - nyújtotta rá a nyelvét Chanyeol.
- Amíg nem vagyunk házasok, nincs „ami az enyém, az a tied is” szabály - ingatta a fejét Baek.
- Azt hiszem, ezzel Baek arra céloz, hogy ilyen nem is lesz soha - szólt közbe Chen.
- Összetörted a szívem - szorította kezeit a mellkasára Chanyeol.
- Nem ez lenne az első eset - nevetett Baek jókedvűen.
- Túléled, haver - lapogatta meg Chanyeol hátát Sehun vigasztalóan.
- Hogy van a kezed? - érdeklődött Xiumin.
- Már jobban, köszi - mosolyogtam rá hálásan, a miért megérdeklődte.
- Ne higgy neki, Xiu, folyamatosan piszkálja a gipszet - közölte Baek sokatmondó pillantást vetve rám.
- Mi ez a tömörülés? Megérkezett a kilencedik tagunk? - lépett be a terembe Suho, az EXO leaderje*.
- Kilencedik? - nyílt tágra a szemem.
- Baek azért hozott, hogy te is beszállj a buliba - bólintott Suho faarccal.
- Én csak és kizárólag nézőként vagyok jelen - tettem fel a kezem védekezően.
- Olyan nincs!
- Táncolnod kell velünk, Se-Ryung - ragadta meg a kezem Chanyeol és a gyakorlóterem közepére vonszolt. Kétségbeesetten pillantottam Baekre, mert nehezemre esett feldolgozni az egész helyzetet. Ő csak rám kacsintott, majd Suho felé fordult és beszélni kezdtek.
- Választhatsz egy dalt - ajánlotta Xiumin.
- Ha valóban a rajongók vagy - kezdte Sehun.
- Ismerned kell a táncainkat - fejezte be Chen.
- Most próbára tesztek? - vontam fel a szemöldököm.
- Én barátságos ismerkedésnek nevezném - vigyorodott el Kai.
- Igazából - tettem csípőre a kezem, - a CBX* The One tánca megy a legjobban, de mivel azt nem tudja mindenki… - húztam el a számat, mire egy emberként felnevettek.
- Kezdek beléd szeretni - mosolygott Chanyeol sejtelmesen.
- DJ! - kiáltottam el magamat. - Induljon a Growl.
- Wáó! - ámult Xiumin. - Az egy nehéz koreográfia.
- Én meg egy őrült rajongó vagyok - vontam meg a vállam, mire ismét felnevettek, Sehun pedig elindította a kért dalt.
Oké, ismertem a koreográfiát, nem is olyan rosszul, de az eleje nem ment. Sőt, törött és felkötött kézzel még annyira sem ment, mint máskor. Inkább csak nevettünk és szórakoztunk egy kis tánccal megtoldva. Baek is csatlakozott hozzánk, elkapta a kezem és megpörgetett, a saját részénél énekelt is. Azt hiszem, az volt az a pillanat, mikor egy részem meghalt. Elolvadt és annyi volt neki. Hiszen Byun Baek-Hyun a szemembe nézve nekem énekelt angyali hangján.


*leader - vezető
*CBX - három tag párhuzamosan alakított egy külön bandát és van néhány számuk, köztük a The One is (Baek, Chen és Xiumin)



Ez egy kicsit nehezebben követhető rész volt azoknak, akik nem ismerik az EXO-t, hiszen szerepelt benne a banda másik 7 tagja is. De ne adjátok fel! Raktam ide egy képet, hogy lássátok, ki-kicsoda. Nyilván szerepelni fognak még jó párszor a sztoriban, de továbbra sem ők lesznek a középpontban, hanem Baek  :)

Következő rész:
http://csillagokhullas.blogspot.hu/2018/03/torespontok-16resz.html
Előző rész:

1 megjegyzés :