2015. október 29., csütörtök

Váratlan, 4.rész

- Az az asztal a strébereké, élükön Houston Haidennel. Ő a barna, szemüveges srá mutogatott Zaylee az ebédlőben. Vajon miért van az, hogy a tanulós kisokosok, mindig szemüvegesek? Ez valami elvárás?
- Egész helyes – biccentett elismerően.
- Aha, a barátnője szerint is  vigyorgott Zaylee, majd egy fogszabályzós lányra mutat. Fleur Roosevelt.
- Mint az elnök? – fintorogtam.
- Ja, elmondása szerint ő a rokona, valamilyen harmad, harmad ágon.
- Valami, amit tudnom kéne róla?
- Van. Kerüld el a tudósklubot.
- Miért?
- Zseni vagy?
- Nem tudok róla.
- Hát ezért – közölte, mire felszaladt a szemöldököm.
Zaylee Coennel az első szünetben ismerkedtem meg, amikor is bio-eledelt próbált lenyomni a suli akváriumában úszkáló, ártatlan, mit sem sejtő halak torkán. (Igen, a sulinak még saját haltenyészete is van.) Zay első látásra is fura lány volt, hát még másodikra. Pont ez tetszett meg benne. Ott állt szivárványszínű ruhájában, etette a szegény halakat, mit sem törődve a külvilággal. Segítettem neki, félretéve a nem barátkozós szabályomat, ő pedig hálából egyengeti rögös utamat a gimnázium beláthatatlan folyosóin.
- Ott áll a sorban két srác – bökött mögém, ahol egyeskét és ketteskét vélem felfedezni.
Wyatt laza csőfarmert viselt, kék pólóval, meg valami sulis melegítőfelsővel kiegészítve. Egy szőke lányt szédített éppen, olykor gondolom, tudatában léve, milyen hatást is vált ki ez – beletúrva szőke hajába, kivillantva már-már undorítóan tökéletes fogsorát.
- … Keaton és Wyatt – fejeztem be Zay mondatát, majd vállat vontam. – Találkoztam velük tegnap este.
Tekintetem Keatonra tévedt. Fekete gatyában volt, sima V nyakú pólóval. Ott állt és olvasott.
- Találkoztál velük? És mondd csak, milyen hatással voltak rád?
- Semmilyennel, vagyis, idegesítettek egy kicsit – mondtam, mire felszaladt a szemöldöke, hitetetlenül meredt rám.
- Egész eddig, szerintem én voltam az egyetlen, aki nem tagja a fanklubjuknak. Minden lány átesik a Rowen vs. Enoch választáson. Az is, aki meleg. Vagy már nagyon rég elmúlt tizennyolc. – merengett, az éppen Wyattet bámuló Mrs. Valleyt figyelve.
- Biztos Wyattre adtad a voksod – kacsintottam rá, mire vágott egy pofát.
- Te pedig Keatonra.
- Én nem vagyok fan.
- Ahogy én sem – jelentette ki Zaylee, így hát megegyeztünk abban, hogy a Richwod gimi történelmében mi vagyunk az elsők, akik egyik fél mellett sem állapodtak meg.
- Nagy kár. Üdv, hölgyek! – lépett mellénk Wyatt egy hamburgert rágcsálva, majd lehuppant Zay mellé, Keaton pedig egy biccentés kíséretében mellettem foglalt helyet. Tegnap azért jobban fel volt vágva a nyelve. Biztos a sulis imidzse nem hagyja kibontakozni azt az „ellenállhatatlan” beszédességét.
- Hello srácok! Talán eltévedtetek? – forgatta a szemét Zay, valószínűleg a suli hierarchia szigorú betartására célozgatva.
- Nyugi van, Z-bogyó! – intette le Wyatt, mire amolyan „mégis mit mondtál te az előbb és miért is? Kifejezés ül ki az arcomra.
- Z-bogyó? – ismételtem meg, mert most, hogy én is kimondtam, még inkább hülyén hangzott. Keaton letette a könyvét az asztalra és rám nézett.
- Ez a kettő, itt, gyerekkorukban elválaszthatatlan barátok voltak magyarázta az arcomat figyelve. Éljen, egy sokat ígérő múlt
- És most? – húztam össze a szemem, hisz ha már így belekerültem, legalább legyen teljes a sztori.
- A gimi elején Wyatt menőmanó lett és én nem voltam hajlandó elviselni ezt. folytatta hát a történetet Zaylee. Ugyan. Még ő sem ennyire felszínes, tuti szerelmes volt belé vagy valami hasonló. Ha pedig nem, eléggé laposra sikeredett ez a kis mese.
- Persze, én jó arc voltam és belementem, hogy titokban barinők maradhassunk kacsintott Wyatt, ezzel lezárva a csodálatos élettörténetüket.
- Mint például jelen pillanatban is? A menza közepén? – húztam fel kérdően az egyik szemöldököm.
- A hivatalos megállapítás szerint Wyatt miattad ült ide, hogy felkerülj a listájára – közölte unottan Keaton, majd beleharapott a pizzájába.
- Te amúgy hol is voltál ebben a sztoriban? – vágtam vissza, figyelmen kívül hagyva kétes kijelentését. Keaton viszont engem hagyott figyelmen kívül, így Wyatt válaszolt helyette.
- Ő is benne volt, csak szép csöndben. Mint a népszerűség urának legjobb barátja  düllesztette ki a mellét Wyatt, mire elismerően bólogatni kezdtem.
- Látjátok? Mondtam én. Egyes és kettes – mutattam hol az egyikre, hol a másikra.
- Helloka! – lépett az asztalunkhoz egy hosszú, fekete hajú lány.
- Szia, Seraph! – mosolyogott rá Wyatt, nyilván ő ilyen mindenkivel kedves srác, tekintve, hogy Keaton fel sem nézve morgott valami köszönés félének ugyan nem mondható, de mégis üdvözlésként ható dolgot.
- Ő itt, Seraphina Graysen, egyesek szép királynőnek tartják, én mondjuk, maradnék a rémkirálynő megnevezésnél informált Zaylee, mindenféle arcot vágva, ezzel evidensé téve, miként is érez a lány iránt.
- Ó, Zay, drágám! Ma is pizsamában jöttél suliba – sajnálkozott az állítólagos Seraphina gúnyosan, és meg kell, hogy valljam, ahogy végignéztem Zayleen, igazat kellett adnom a ruháját illetően.
- Nya, nya, nya, nya, nyaa – utánozta Zay magas, vonatott hangon, mit hallva erős késztetést éreztem, hogy felnevessek. Páratlan utánzás volt a részéről. És tetszett, hogy nem vette magára a sértést.
- Lesz nálam egy évnyitó buli. Srácok, ti alap, hogy jöttök. Royce Princeton, veled kivételt teszek, látom még nem döntöttél, melyik oldalhoz is csapódsz majd. Meghívlak. Zaylee? Áh! – legyintett rá.
Értem én, miről van itt szó, a hülye népszerűségi felosztásról hablatyolt.
- Ne aggódj, Z-bogyó, majd én meghívlak! – tette a lány vállára a kezét Wyatt.
- Mintha érdekelne! – csattant fel Zay idegesen, nyilván e helyzetben nem a szánakozásszerű akkor majd én” kijelentés jelentette a megoldást.
Így őket elnézve, nem igazán értem, miért is nincsenek jóban. Nagyon passzoltak. Na, valószínűleg, pont ezért.
- Szuper! Akkor bulizunk! – csaptam az asztalra, magam sem igazán értettem, miért, de oldani akartam a feszültséget. Az ütésem kicsit nagyobbra sikeredett a tervezettnél, így az asztalon könyökölő Keaton hirtelenjében kiejtette a kezéből a maradék pizzáját. Értetlenül fordult felém, tekintete köztem és az ebédje maradványai között ingázott.
- Bocsi – húztam el a számat, de képtelen voltam megállni a vigyorgást.
- Hercegnő, te - sóhajtott, keresve a megfelelő szavakat, de Wyatt közbe vágott.
- … Különösen szórakoztatóvá teszed majd ezt az évet!



4 megjegyzés :

  1. Juuuuuuj de izgi!! *-*
    Varom h mi sul ki ebbol! Szep munka volt Cayenne! :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, Bernard!:)) Hamarosan felkerül a következő rész:3

      Törlés