2015. december 3., csütörtök

Váratlan, 13.rész


- Várj, várj, várj! Hercegnő, semmit sem értek - akasztotta meg sóhajtva a beszédemet Keaton, fél kezét feltartva.
- Jesszus! Mit nem értesz ezen? - értetlenkedtem szemforgatva.
- Az egészet. Kezd előröl - parancsolta, mire felszaladt a szemöldököm.
- Nem. Teljesen érthető voltam - ellenkeztem, mondván, hogy ő a hibás, amiért lemaradt.
- Iszonyatosan hadarsz. Nem artikulálsz, nem logikus sorrendben beszélsz, nem tartasz szünetet, sőt... - sorolta, de gyorsan közbeszóltam.
- Jól van már! Megértettem, oké?
- És meg is jegyezted? - kérdezte gonoszul vigyorogva.
- Még szép, hogy nem - vontam vállat lezserül.
- De így nem leszek képben.
- Mintha annyira szeretnél...
- Igenis, én igyekszem!
- Ebben van némi igazság.
- Mi az, hogy némi? Itt ülök, furikázlak a suliba, és még végig is hallgatom, ahogy mindenféle lányos dologról magyarázol.
- Bocsi - sütöttem le a szemem, igazat adva neki.
- Tehát?
- Mi tehát? - értetlenkedtem, mert nem tudtam minden áldott alkalommal követni a hirtelen téma váltásait. Plusz, hogy éppen mit hagyott figyelmen kívül, és mit nem.
- Ott tartottunk, hogy újra kezded mindazt, amiről eddig magyaráztál - emlékeztetett.
- Mármint ott, hogy folytatom onnan, ahol abbahagytam - javítottam ki, elkerülve a csapdáját, mire lemondóan bólintott egyet.
- Tehát Seraphina rám írt facebookon, majd miután nem válaszoltam, felhívott.
- És felvetted?
- Nem, de marhára nem ez a lényeg - vágtam egy pofát.
- Akkor mi?
- Elárulnád nekem, miért van meg egy csomó embernek a számom, holott én az égvilágon senkinek sem adtam meg?
- Neked van facebookod? - csodálkozott Keat, néhány perc fáziskéséssel.
- Mindenkinek van facebookja.
- Jó, de te olyannak tűntél, mint akinek nincs – magyarázkodott, egy pillanatra felém fordítva a fejét.
- Ezt meg, hogy érted? Még Zaynek is van.
- Mondjuk, ő egész másra használja, mint amire megalkották.
- Ez tény - értettem egyet. - Visszatérve...
- Nem meglepő, hogy begyűjtötték az elérhetőségeid.
- Ne, hogy már!  Még csak nem is saját nevemmel vagyok fenn!
- Úgy mar érdekesebb - értett egyet, elismerően csettintve a nyelvével. - De ez egy kis város.
- New York nem ilyen - csóvaltam a fejem. - Ha nem teszel valami nagyot, vagy pont, hogy kínosat, négy év után sem tudják majd még a neved sem.
- Egyszer voltam New Yorkban - jelentette be váratlanul Keaton, mire azonnal felkaptam a fejem.
- Tényleg?
- Persze, te nagyokos. Mondanám, ha nem? - kérdezte cinikusan, mire elfintorodtam.
- Rendben van, na. És hogy-hogy?
- A szüleimmel utaztunk - mesélte.
Ez a legelső alkalom, hogy egy hangyányit megnyílik nekem.
- Elmeséled? - kértem kedvesen, mert igazán érdekelt.
- Anyám divattervező volt, állandóan járkált New Yorkba, hogy bemutassa a ruháit. A szüleim nagyon szerették egymást, így apám mindig elkísérte, hogy támogassa.
- Apukád mivel foglalkozott?
- Ügyvéd volt.
Azta! Egyikőjük szakmája sem semmi.
- Gyere! - biccentett a fejével, és elindult a suli felé, én pedig utána. Tovább mesélt.
- Szóval kábé tizenkettő lehettem, mikor egy nyár alkalmával magukkal vittek engem is.
- Élvezted? Hogy tetszett?
- Egész más, mint itt.
- Ezzel nem sok újat mondasz - kötekedtem, mert nem is én lettem volna, ha nem tettem volna valami megjegyzést.
- Mindjárt nem mondok neked semmit sem - szájalt vissza reflexből.
- Nee, ne! Folytasd.


Következő rész:
Előző rész: 

4 megjegyzés :

  1. Válaszok
    1. Félek, ezt a kérést nem teljesíthetem:D

      Törlés
    2. Úúúúú de nekem is kéne eeegy, vagy egy Hemmo <3 de őt sem kaphatom meg :'( mindig azt szeretem, aki nem lehet az enyém, whyyy?? :'(

      Törlés