2017. augusztus 20., vasárnap

Felejthetetlen nyár, 47.rész

- Mit nézzünk? – vizslatta a lehetséges filmek plakátjait elmélyedve Coop.
- Wonder Woman? – lelkesedtem.
- Biztos, hogy nem – vágta rá azonnal Coop.
- Ugyan, mi bajod van vele? – tettem csípőre a kezem mérgesen, mert tudtam, mi lesz a válasza.
- Nem bírom a női főszereplőket – vont vállat Coop.
- Hímsoviniszta – vágtam egy pofát.
- Feminista – dobta vissza a labdát.
- Dex, hogy állsz a Wonder Womannel? – fordultam el látványosan Coopertől.
- Inkább passzolnám.
- Na, kösz. Hiányzik Talia – biggyesztettem le a számat.
- Ne durcizz drágám – ölelte át a vállamat engesztelően Coop. Mit szólsz a Csajok Hajnalig-hoz?
- Persze, mi mást akarnál bámulni, mint csajokat hajnalig – forgattam a szemem.
- Jupiter holdja? – szólt közbe Dex.
- Filmdráma? – szaladt fel a szemöldököm.
- Nem, köszi – mondta ki helyettem Coop.
- Már van Verdák 3? Nem semmi – meredtem elismerően a film plakátjára.
- Nem nézünk animációt – hurrogott le Dex.
- Transformers: Az utolsó lovag? – virult Coop arca, mert jól tudta, hogy azt szeretem.
- Nem fog menni – ingattam a fejem.
- Már miért nem?
- Már láttuk Norbival nem sokkal azelőtt, hogy jöttetek húztam el a számat.
- Ez most komoly?
- Igen, bocsi. De… Azért király volt – vigyorodtam el huncutul, mire Coop összehúzta a szemeit és elnevettük magunkat.
- A Múmia három D-ben – röhögött Coop, de ezt még maga se gondolta komolyan.
- Karib 5?
- Már láttuk – felelte Dex elmélázva.
- Csáp, az óceán hőse.
- Azt Norbi megnézte moziban – nevettem el magamat, mire a srácok némileg megrökönyödve néztek vissza rám.
- Nem is értem, miért lep meg – jelentette ki végül Dex.
- Ja, végül is ez tökre rá vall.
- Hogyan legyél latin szerető?
- Én már csak tudom, hisz az vagyok – büszkélkedett Coop, amit egy jól irányzott vállan csapással jutalmaztam.
- Te Casanova.
- És az Ó, anyám?
- Nem bírom azt a szőke színésznőt – húzta el a száját Coop.
- Miért is nem?
- Stílusban olyan, mint egy Melissa Mccarthy és Bridget Jones keverék – fintorgott.
- Mit szóltok az Arthur királyhoz?
- Már láttuk a filmet. Egy csomó változatban.
- Igen, bár a legtöbben jó is volt.
- Most új verziója van. A kard legendája. Jude Law.
- Nem is hangzik rosszul – vakargatta eltöprengve az állát Coop.
- Leah?
- Én benne vagyok!
- Akkor vegyünk jegyeket.


7 megjegyzés :

  1. Elég unalmas már ez a történet. Semmikről írsz, már olvasni sincs kedvem, bealszok rajta. Történhetne benne már valami izgi, szintúgy , mint a Váratlanban.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Meg kell, hogy mondjam, egy bizonyos pontig ez szándékosan ilyen, itt nem egyértelmű a szerelmi szál és nem az a célom vele, hogy végigvigyem a sztorit egy adott cselekmény alapján. Ez inkább amolyan humoros és szórakoztató céllal íródik. De ha nem tetszik, akkor ne olvasd, maradj azoknál a történeteimnél, amiket szeretsz :)

      Törlés
  2. Szerintem nagyon jó! Folytasd!!:))

    VálaszTörlés
  3. Nagyon nagyon imádom. Folytasd..

    VálaszTörlés
  4. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  5. szerintem nagyon jó, láttam hogy valaki azt írta, hogy unalmas és nem szól semmiről, de nekem ez nagyon tetszik. csak a mindennapjaik, ráadásul nekem a hármas a kedvencem, imádom őket együtt <3

    VálaszTörlés